{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Surt opstød {{forumTopicSubject}}

Ja som nogen af jer ved så har jeg den værste svigermor man overhovedet kan tænke sig... Jeg har så forsøgt at få et godt forhold op at køre med hende for Sigrids skyld selvom Rasmus ikke synes hun skulle have noget med hende at gøre... Nå men jeg har så i min graviditet skulle høre på at jeg sad forkert, havde forkert tøj på, spiste forkert osv... Nu efter Sigrid blev født kom hun op på sygehuset med en bamse, en pakke vådservietter ( med parfume osv i) og en pakke sutter, fint nok...

Nå jamen nu skal jeg så høre på at jeg bære hende forkert, blænder hende ved at holde hende hvor lyset er tændt uden at lægge noget over hovedet på hende, at jeg ikke må røre hendes hoved, at jeg skal passe på at hun ikke fryser, at jeg skal passe på når hun ligger i barnevognen i uldpose at hun ikke bliver kold når jeg nu ikke giver hende en flyverdragt på, at jeg skal købe mme fordi der på et tidspunkt ikke er næring i min mælk, at Rasmus skal holde hende selvom han i starten ikke havde lyst, han skal køre barnevognen og jeg holde hunden selvom jeg efter kejsersnit ikke kan holde 30 kg hund osv osv osv

Der er så meget jeg har set gennem fingre med eller prøvet på og gået ked derfra...

Nå til sagens kerne de har en stor garage med toilet som jeg spurgte om vi måtte holde dåben i da den er opvarmet og ville være en billig mulighed for os og fik en besked tilbage igår:" Hej Sigrid du skal være velkommen til at holde din barnedåb hos farmor."

Men så her idag ringer hun til Rasmus og siger jeg var vist lidt for hurtig til at sige ja til det med dåben for jeg gider ikke stå med det hele (hun skulle ikke stå med noget) og så synes jeg ikke vores forhold er så godt at jeg kan se nogen grund til at gøre det for dig, du har jo ikke behandlet mig særlig godt på det sidste.

Hvad fanden sker der for den ko??? Hun smed sin 16årige søn ud og lod ham flytte tilbage og smed ham ud igen da hun fik ny kæreste da han var 18. Hun har beskyldt ham for alverdens ting, sat karriere højere end ham og egentlig ikke de sidste 10 år været int i ham for når der kom ny kæreste ind i billedet var han ude og hun er bange for at han skal arve fra hans morfar så hun ikke får det hele. Og så mener hun at han ikke er en god søn og ikke behandler hende pænt. smiley

Er det mig der er hys eller ville i andre også have svært ved at lade være at skrive jeres ærlige mening til hende???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Surt opstød
  • #1   2. mar 2009 http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=5883

    tidligere link om hvordan jeg har det med hende


  • #2   2. mar 2009 Det lyder som om du har noget af et svigermonster ... Jeg må sige at du er godt nok tålmodig med hende , tror ikk at jeg kunne holde min kæft i så mange situationer .. Og nej du er bestemt ikk hys på nogen måde ...

  • #3   2. mar 2009 hun siger da godt nok nogen dumme ting !!
    jeg tror jeg ville have det bedst med ikke at "skylde" hende noget hverken tjenester eller penge smiley
    men jeg syntes det er sejt og rigtigt at holde en vis kontakt for sigrids skyld og det er flot af jer at arbejde på det.

    find et andet sted til den dåb og lad være med at involvere hende for meget i tingene - det er mit råd.


  • #4   2. mar 2009 Sødeste Nana som jeg har sagt før .
    Tænk på dig og Rasmus i stedet .. og jah nu os prinsessen ..
    Lad jer ikke gå på af den gimpe .. besøg sivgermorfar så meget i kan ..
    lad hende sejle i hendes egen sø altså ..


  • #5   2. mar 2009 Jeg er bare nået dertil nu hvor jeg ikke har lyst til at besøge rasmus morfar for han bor hos hende og må indrømme at jeg ikke kan holde det ud længere er så ked af det når vi tager derfra hver gang og det er for hårdt...

    Men er glad for at jeg ikke er den værste svigerdatter har virkelig forsøgt at få et godt forhold men kan ikke mer nu...


  • #6   2. mar 2009 Så må du jo tage dig sammen og droppe hende.. Hun er tydeligvis ikke sød ved dig.. du skal bestemt ikke finde dig i alt det..

  • #7   2. mar 2009 jeg havde nok slam slam,og pas dit eget liv,stakkels dig nana

  • #8   2. mar 2009 hold da helt op jeg er mundlam.. jeg var dælme gået amok hvis det var min svigermor.. jeg havde godt nok slået i bordet og sagt hvor skabet skal stå.. for det holder jo ikk en meter..

  • #9   2. mar 2009 Sådan en gås, Lad være med at tænke på at holde kontakten med hende for Sigrids skyld, tænk på jer selv i den situation, det er hende der er en træls gås og behandler jer træls.
    Jeg ville droppe kontakten med hende hvis det var mig, så er det bare hendes tab..
    Har selv haft skrottet kontakten med mine forældre over en periode på onkring 1 år. pga min fars kone.. Man er nød til at tænke på sig selv.


  • #10   2. mar 2009 Har du ikek sagt noget til hende, eller lader du hende bare hakke på dig?

  • #11   2. mar 2009 Har intet sagt :S

  • #12   2. mar 2009 Så sig noget til hende.. Hun er ikke tankelæser og kan åbenbart ikke se selv at du bliver ked af det..

  • #14   2. mar 2009 Hold da op det lyder jo helt vildt... Ja min tålmodighed var sluppet op hvis det havde været en fra min familie. Når hun nu er sådan så find et andet sted til dåben for du giver hende jo "magt" ved at det er i hendes garage det skal afholdes. Måske en pause fra hende ville kunne få hende til at se hvad hun mister ved at opfører sig sådan.

  • #15   2. mar 2009 Vi er blevet enige om at nu kommer vi kun ud til oldefar hvis vi har ringet i forvejen og er sikre på hun ikke er der... Og når han ikke er her længere stopper vi med at komme der da ingen af os magter det... Ja måske er det for nemt at cutte familien men de er intet værd for beder man om hjælp får man et nej hver gang og hun har ikke besøgt os en eneste gang mens vi har været sammen... Og når vi ser hende har hun noget nyt at lukke ud...

    Hver gang vi snakker med hende spørger hun rasmus om han er medlem af danmark for så skal vi melde sigrid ind og da jeg sagde jeg havde snakket med dem og at de ville sende indmeldelsespapirer fortalte hun mig at det ikke var rigtig og at jeg skulle ringe for de kunne melde hende ind på cpr men det har jeg undersøgt og hun skal være døbt eller navngivet før hun kan blive medlem men alt hvad jeg siger og gør er jo som sagt forkert og rasmus taler hun ikke rigtig til...


  • #16   2. mar 2009 Sigrids mor elsker sin blomst .
    hvordan kan du have en svigermor som hende og IKKE sidde i fængsel for drab??hehe
    jeg ville seriøst ikke give hende så mange chanser som du har, det havde jeg slet ikke kunne holde til. det er bestemt ikke dig det er galt med...


  • #17   2. mar 2009 Er rart at høre at jeg faktisk er tålmodig for jeg plejer at have meget kort lunte

  • #18   2. mar 2009 Sigrids mor elsker sin blomst .

    Jeg tænket på vil du låne en stegepande ?? hehe
    For hun er da en nar...


  • #19   2. mar 2009 Hvordan klarede du at få sat fra Lone H?

  • #20   2. mar 2009 Sikke en nar af en svigermor. Hun lyder ligesom min. Vi gav det en chance og så var hun på besøg i går for første gang i et år, for hun har været verdens største kælling mod mig, så meget at Morten ikke ville hende mere og skar hende fra, for hun har selv sat karriere højere end ham og været en luset mor.
    Hun har ringet i dag men vi fik så meget nok af hende i går at vi ikke gad tage den.
    Føler med dig, jeg har også været ekstremt ked af det fordi jeg ikke følte mig god nok og bare ville have hun skulle kunne lide mig, jeg har altid haft et fantastisk forhold til svigermødrene -specielt min forrige hvor vi var som mor og datter.
    men hende her.. jeg tror ikke du kan gøre andet end at skære hende fra,. På et tidspunkt bliver det nok med at prøve -selvom man stadig håber et sted.

    min egen var jeg så meget ved at kaste op over i går at selvom jeg gav resten af familien et knus og kun ville give hånden var jeg ved at kaste op alligevel. har altid bidt ting i mig og har ikke kunne svare igen -kun blive ked af at de ikke kunne lide mig og forsøge hårdere med at være sød, artig og hjælpe alt jeg kan, men jeg er bare ikke fin og rig nok her. så kkan jeg være så sød som sukker, det er hun ligeglad med.

    karriere mødrene kan nogen gange være lidt sværer at knække -eller bare dem der har deres egne meninger i hvertfald.
    Men hvor er det godt at han er på din side, det er så rart når de er det -for det er trods alt stadig deres mor de skal stå imod.tænk hvis man skulle gøre det mod sig egen, så thumps up for de fyre der ikke nødvendigvis stikker halen mellem benene npår mor viser sig og sammenbidt tager hendes parti.

    selvom jeg nok har en af de længste lunter man kan have så tror jeg ikke at jeg havde holdt til hende der!


  • #21   3. mar 2009 Det er da ikke en svigermor men et svigermonster af dementioner.. Hvor har jeg dog ondt af både dig Nana og din kæreste.. Skær hende fra.. Lad hende opleve det på den "hårde" måde.. Det tror jeg vidst den dame har det bedst af og prøve..


Kommentér på:
Surt opstød

Annonce