{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FY FOR F.....! Grotesk verden....
  • #1   3. mar 2009 Ej hvor trist for den lille pige. Stakkels tøs. Men manden kan da i det mindste ikke slippe uden om at han har voldtaget hende, håber virkelig han bliver dømt hårdt.

• #2   3. mar 2009 han skulle have skåret banditten af ! - puh ha , og så søsteren også, og betale for det ! ej ad ...

jeg håber hun får en abort, trods de 4mdr ... - men det er da noget hun aldrig kommer over, om hun så skal have dem eller ej.. stakkel..

• #3   3. mar 2009 omg,,, har intet andet at sige end føj, håber han bliver slagtet langsomt!

• #4   3. mar 2009 Fy for den...

• #5   3. mar 2009 Stakkels lille pige... Håber virkelig ikke de lader hende gå i gennem den graviditet. Ku se at der stod at hun Muligvis sku have en abort. det er da for groesk hvis hun ikke skal..

• #7   3. mar 2009 Stakkels tøs... håber virkelig hun får en abort, for hun kan da umuligt tage sig af to små børn, hun er jo selv et barn.... damm jeg håber virkelig stedfaren bliv kastereret med en meget sløv kniv... smiley føj, hvor syntes jeg det er ulækkert...

• #8   3. mar 2009 men hvor dælen var hendes (deres) mødre henne i denne ulækre .. ting !=?

• #9   3. mar 2009 Maiken - Det har jeg faktisk også tænkt på. Jeg sad og tænkte på om moderen nu ville tilgive ham for det, eller hvordan hun havde taget det.

• #10   3. mar 2009 AD smiley

• #11   3. mar 2009 Sikke en sindsyg st..... Jeg er egentlig imod abort, men her er der kun et at gøre.
    Jeg tænker lidt på hvor moderen er henne i det her... hun er måske ligeglad.. så skal hun også bare bag tremmer.

Jeg kan slet ikke acceptere sådan noget.

• #12   3. mar 2009 hold da op... hvad fanden er det for noget af en far at gøre.. kan sku blive så gal

• #13   3. mar 2009 Utroligt at en 9-årig kan blive gravid. smiley
    Endnu en grund til at forblive enlig. Man aner ikke hvad for en typen en mand kan være. Fin og dejlig udadtil og et dumt svin når man vender ryggen til.
    Det er ikke sikkert at moren har været klar over hvad der foregår. Det er jo absolut ikke i alle tilfælde af overgreb på små børn at moren ved hvad der foregår.

• #14   3. mar 2009 Jane....Hvis alle forblev enlige, ville vi jo ingen børn få ??
    Eller mener du når du har født og er gået fra faderen? Skal barnet så ikke have ret til samkvem med faderen, i tilfælde af han er et dumt svin under overfladen og du ikke ved det? Det vil jeg godt nok mene er synd for barnet og der vil mangle noget i et barns opdragelse, hvis alle børn kun vokser op med en mor.

Og jeg tror nu nok, at der er ligeså mange fucked up syge dumme svin som er kvinder (mødre) derude... de "mishandler" bare deres børn på anderledes vis. feks. psykisk eller pga uvidenhed

Det er altid nemt at dømme, men jeg blir lidt harm over at høre at de alle skæres over med en og samme kam.

Fordi en mandelig pædagog ikke kan holde fingrene fra et barn, skal alle jo ikke forbydes arbejde i dag institutioner, eller?

Tænk på hvor mange kvindelige pædagoger som er møgsække og modbydelige overfor børnene, Kan give dem traumer. Dem hører vi bare aldrig om. Det er altid mænderne som får balladen på sig.

• #15   3. mar 2009 Fy for helved hvor er det sygt...

• #16   3. mar 2009 mamasita, jeg kan slet slet ikke følge det du skriver, syntes du det er okay at en stedfar har gjort en 9årig gravid ?? og tilmed betalt hende for det ? og udnyttet hendes handicappede søster ? -

• #17   3. mar 2009 Mamasita, tag en dyb indånding. Med min kommentar mente jeg at man jo aldrig ved hvad man får indenfor døren når man finder sig en ny mand og med alt det negative man hører så er det jo ikke ligefrem fordi man brænder efter det.
    Jeg mener nu også at børn har godt af at bo sammen med både mor og far, men den valgmulighed har jeg ikke lige haft fordi en fyr der havde travlt med at komme til påskefrokost dræbte min forlovede/min datters far.
    Der er ingen der skærer alle over en kam. Jeg siger blot at man ikke ved hvad man får så derfor er det måske ikke så ringe at forblive alene med sit barn. Det er jeg i hvert fald sikker på at moren og de to børn der ville have ønsket at de var forblevet.

• #18   3. mar 2009 mamasita
    Jeg mener ikke at barnet pr.automatik skal have samkvem med sin far, hvis forældrene ikke er sammen.
    Da min den store var 1 1/2 år gik jeg fra hans far. Det første halve år gjorde han alt for at fortælle mig hvor lidt han havde ønsket dette barn.
    I mellemtiden flyttede jeg sammen med en anden mand, som min søn helt af sig selv begyndte at sige far til.
    Pludselig efter ca 3/4 år var det meget vigtig for min søns bio. far at få samkvem med sin søn.. jeg nægtede. Man kan ikke først afvise sit barn og bagefter pludselig få interessen for det igen, i min verden er det enten eller.
    Sagen kom i amtet, og de påtvang samkvemsretten igennem. Drengen hylede og skreg når han blev hentet. Kunne han komme til det gemte han sig i håb om at blive fri.
    Idag har jeg den fulde forældreret, og samme dag som jeg fik tilkendt den, stoppede drengens far med at komme, han har hverken ringet eller sendt hilsner til jul og fødselsdag siden... det er 4 år siden til oktober...

Så nej, faderen skal ikke bare automatisk have samkvemsret. I mit tilfælde var der så en anden mand, så han har haft mandekontakt.

• #19   3. mar 2009 Maiken, hvor får du liiiiige det ud af mit indlæg til Jane???

Kommentér på:
FY FOR F.....! Grotesk verden....

Annonce