{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Nøj hvor trælst!! {{forumTopicSubject}}

Gud hvor er jeg træt af at blive dømt på at ha fået Noah...

Der er godt nok mange der har ondt i røven over jeg har valgt at stå ved mit ansvar, i stedet for bare at få ham fjernet...

Jeg har en diskution kørende inde på baboom med en pige der mener hun har haft alt muligt ret til at svine mit valg til da Jesper og jeg ved et uheld blev gravide meget hurtigt. Ja, vi kendte ikke hinanden ret længe, men skal det virkeligt dømmes af andre mennesker??

Kan i virkeligt få så ondt i r*ven at i har behov for at fortælle andre mennesker deres valg er klamt, men at det er et skønt barn de har fået, og hvor efter man så finder ud af det er ved et uheld, så trækker man lidt i land..

Jeg mener selv at det burde udløse en undskyldning, da vedkommende kommer med en ret hård udtalelse om det...

Mit spørgsmål og formål med tråden er, er det mig derer helt hen i vejret at blive ved med at slås for min ret til at føle mig forurettet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj hvor trælst!!
  • Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
    #1   9. mar 2009 Du jo dit ansvar værdigt

    Så skid på andre og tro på Digselv:-)

    Du gør det sikker godt og er en god mor

    Op m humøret

    Mvh


  • #2   9. mar 2009 Det sjove er at hun selv var 16 da hun fik sin datter, og inden da fik hun en abort, og da hun fortryder den abort, blev hun bare gravid igen, for at få barnet... hvor smart er det..

    endvidere har hun nu pudset sin kæreste på mig, hva sker der lige for det, hvor umoden er man så, men okay, hun er så heller ikk mere end 17 nu..

    også mener de at jeg ikke passer min søn ordenligt, og at jeg har for travlt med min computer..
    De sidder begge på computeren i skrivende stund og skriver til mig på baboom, også måtte jeg jo lige fortælle dem at min søn nu sover til middag en gang i mellem, og tiden brugte jeg på computeren... GOSH jeg er målløs...


  • Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
    #3   9. mar 2009 Lad være med at svare og slet evt indlæg

    Ville JEG ik bruge tid på

    Hun keder sig vel...

    Mvh


  • #4   9. mar 2009 Hun mener jo det er mig der er forkert på den fordi jeg forsvare min familie som alle mennesker ville ha gjord...

  • #5   9. mar 2009 Jeg synes bare du skal ignorere dem, jeg vil da sige at jeg virkelig beundrer dig og dit valg, synes det er virkelig flot af dig at du ikke valgte den "nemme" løsning, men at du stod evd dit ansvar, selvom du vidste det ville ændre dit liv, det synes jeg bare er så flot.

  • louise c
    louise c Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #6   9. mar 2009 Det er dit liv... hop op og fald ned på hvad andre siger og mener.. de har ingen ret til at blande sig...

  • #7   9. mar 2009 det er da flot at ville tage chancen og blive forældre.. f*ck da folk der har ondt i røven.. for det meste er det fordi de har ondti røven, er jaluoxe eller har mangel på selvværd..
    jeg plejer gerne at ignorere..
    stod sidste uge med min svigerinde der er gravid og ventede på bussen, hvorefter der kom to "duller" gående med ansigtet i orange nuance, dyrt tøj og højhælede som efter de havde passeret os råbte "hold kæft hvor var hun grim",, tænkte ikke videre over det da det kunne være de mente mig, og jeg plejer at være ligeglad, men tænkte over det nok var min svigerinde.. jeg blev sgu ret sur på hendes vegne og fortalte hende hvordna landet ligegr med sådanne duller..
    de bruger penge på dyrt tøj, solarie, makeup i 10 toner mærkere end de behøver og neglelak.. men hva hjælper det..? de er stadig ikke nydelige..!
    det viser jo bare at kan de ikke holde deres mund og bruger deres kostbare tid i byen på at kritisere andre naturlige piger uden "det ekstra",, ja så tyder det sgu på de er højst utilfredse med dem selv..
    jeg gir ikke et hak for andres dumme kommentarer, for det viser sig næsten altid at det er dem selv der har et problem..


  • #9   9. mar 2009 Maria - som de sagde på bb, så skal man ikk kaste med sten når man selv bor i glashus, til trods for hun ikke kommer med hele historien...

    Christina, Kristina & frularsen - bliver nu mest tosset over hun ikk er et hak bedre selv, men alligevel mener hun har ret til at kommentere det er klamt mv, men når jeg så kommer med modspil, så går hun i baglås, og når så jeg kommer med flere tilfælde med folk der har kendt hinanden jeg ved ikke hvor mange år før børn går fra hinanden, og at de så går fra hinanden, hvor at Jesper og jeg nu er forlovet, og skal giftes, så kommer hun med en nedladende kommentar som at hun da er bedøvende lige glad, for de har været forlovet jeg ved ikk hvor længe..

    hva rager det mig, det var jo ikk det der var pointen.. hehe..

    men hun må selv om det.. jeg har ondt af hende... helt seriøst.. tror hun har gabt over mere end hun kan rumme... desværre for deres datter...


  • #10   9. mar 2009 Hov og Runa - selv om tråden er slettet har jeg lige læst den alligevel...

  • #11   9. mar 2009 He he godt... Tror det var hende selv der slettede den..... Hun var ikke helt tilfreds med at andre ikke havde hendes mening.... ;-D

  • #12   9. mar 2009 Runa - er hjælpe admin derinde, så kan bare gå ind og læse den fra en bagvej. hehe..

    ja, umiddelbart kan jeg ikke finde i adminloggen det skulle være en admin der har slettet den, men hun fortæller jo slet ikk hele historien, hvilke jeg os har skrevet til hende er for dårligt...


  • #13   9. mar 2009 Men du skal hve tusinde tak for at ha gjord mig opmærksom på det smiley

Kommentér på:
Nøj hvor trælst!!

Annonce