{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

får nok af min mor {{forumTopicSubject}}

ja som jeg skriver for jeg nogen gange nok af hende.. hun laver så meget ravelse til os.. (synes jeg) hun har en brodorimaskine så hun kan lave motiver, billeder , navne osv.. michela får hatte tøj hagersmæk bodyer klude ting håndklæder med navn på, vi svømmer i det. og i weekenden kom hun med sådan en dørskilt til at hænge på dørhåntag med hello kitty og så med michelas navn, plus et helleokitty hovede som kan stryges på michelas tøj... jeg er bare træt af alt det lort, før i tiden inden hun kom laved ehun bokse shortt med navn og sexyboy på til michael (min kæreste) håndklæder med harry, bobler, motorcykler, påske kylling og ja jeg kan blive ved og dække servietter med de grimmeste motiver.
jeg er så træt af at være forsøgt kanin med alt det LORT ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af det.. og med navn over det hele er altså heller ikke sjovt.. gider ikke have mere af hendes L... ved godt det ikke er kønt sagt og hun mener det i en god mening, men jeg er totalt træt af det.. som om vi ikke har L... nok hehhe skulle af med min lille vrede

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  får nok af min mor
  • #1   9. mar 2009 hun har også lavet 1000vis af bleer med navn dåbs dag osv. jeg kan ikke engang bruge dem til den næste eller give dem væk.. eller noget.. kan huske da vores datter skulle døbes havde hun lavet fået lavet stofble med navn fødselsdag, dåbs dag, vøg og højde ., så ville hun have at jeg skulle få præsten til at ligge den oppe ved dåbsfadet og så skulle hun bruge den til at tørre hendes hår da hun havde fået vand i håret.. gud ville jeg da ej få præsten til at bruge den da der var 2 andre der også skulle dåbes den dag.. hun er sku underlig eller er det bare mig

• Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
    #2   9. mar 2009 Griner...

Laver selv div m broderi...meen giver ik til venner og bekendte

De må selv henvende sig hvis de ønsker noget

Jo ik sikkert det er ALLE det syntes om det

Så forstår Dig godt

JEG ville bare sige det til hende

Mvh

• #3   9. mar 2009 jo jeg synes om det og er bestemt falder for bla. dem bamse du har der.. men hvis det er ligegyldig ting som jeg alligevel ikke kan bruge til noget gider jeg ikke havde det... det var da fedt med en hagesmæk med navn men sku ikke når man har 20 stykker der er ens.. hvis du forstå hahah kan godt lide det. men sku ikke til alt.. og dog ville jeg nu gerne selv vælge ahha

• Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

#4   9. mar 2009 Taaak

Sig det til hende,det kan hun vel godt forstå el??

Mvh

• #5   9. mar 2009 kunne skam også finde på at bestille en af de bamser men vil lige vente til jeg får den nye baby med hensyn til navn osv hahha og min datter skal da ikke snydes hun skal have en også .. men det må lige vente 1½ måned endnu.. så skal du nok regne med jeg bestiller ved dig hvis du ahr til den tid smiley For det laver min mor ikk hahah og ville snart helelr betale mig fra det end at få hende til det hahah..
    jeg ahr bare ikke været god til at sige fra overfor hende.. jeg ved hun gerne vil vide navn på vores kommende søn og denne gang får hun sku det ikke at vide før han skal døbes for så får jeg ikke alt de ting og sager med navn på når han bliver født hahahah hun har en flot tæppe hun ha rkøbt i bl¨å det vil hun have navn på synes faktisk det er synd lige på det tæppe der.. så hehehe det ender med der ikke kommer navn på LOL

• Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

#6   9. mar 2009 Du velkommen

Griner...ville gøre det samme

Mvh

• #7   9. mar 2009 OK, så sig til din mor at du ikke vil have hendes ragelse. Det er da langt mere ærligt end at modtage det og så sidde og svine de ting hun har lavet med hjertet rette sted til jer til herinde. Synes helt ærligt at du lyder ret utaknemmelig.

• #8   9. mar 2009 takker har gemt din hjemmeside smiley og så ved jeg da også havd jeg skal købe til venner og veninder der får børn smiley det er en kanon ide med denne bamse.

• #9   9. mar 2009 Altså....Jeg synes det er lidt ledt at kalde alt det du får for lort... Hun gør det jo i bedste mening, tror da ikke hun bevidst sidder og laver det til dig for at du skal blive sur...
    Det kan da godt være du er træt af det, menjeg ville da synes det var sjovt idag at have stofbleer med mit navn og info på... Jeg havde sagt mange tak hvis min mor kom med sådan nogle ting, når hun nu har brugt tid og penge på det, og så havde jeg lagt det i skabet, eller brugt det som viskestykker, eller klude eller sådan noget...
    Hvis du ikke gider og ha mere, så sig det til din mor på en sød måde... det vil hun da nok kunne forstå...
    Bare lige min mening... smiley

• #10   9. mar 2009 jane P jeg avr skam taknemlig, men til sidst er det bare ikke sjovt mere... ikke når man ahr fået så meget.. jeg har flere stakker med bitte små gæste håndklæder med ting og sager på, jeg bruger dem aldrig... har en morgenkåbe med navn også det sammen ahr min kæreste, vi går aldrig i morgenkåbe aldrig de hænger bare og fylder... du drømmer ikke om hvor meget vi har af sådan noget. og det bliver aldrig brugt... synes da hun kunne sprøge om vi kunne tænke os det i stedet for bare at give os det til en hverlejlighed..

• #11   9. mar 2009 Jeg synes du skal sige til din mor at det er sødt af hende at hun vil glæde jer med så mange ting hun ligger varme og sjæl i men at det måske har taget lidt overhånd med nogen af alle de ting hun laver hele tiden. Fortæl hende at det er fint nok engang imellem men ikke hele tiden og om hun evt. kan høre jeg inden hun lægger arbejde i det om det er noget i er intr. i
    Hun gør det jo i en god mening og for at glæde jer, og måske bliver hun skuffet/ked ide du siger det til hende, men mon ikke hun hellere vil have du er ærlig og siger at i ikke bruger ret mange af tingene frem for i bare smider dem ned i en skuffe og aldrig tager det frem?

• #12   9. mar 2009 Lej hende ud - jeg kunne godt bruge hende en uges tid - og tænk sig at have en svigermor der brodere sexy boy på ens underbukser !!!!!!

• #13   9. mar 2009 ja smart min kæreste er rejsemontør og bor sammen med andre mænd i lejlighed i kbh han synes nu ikk altid det lige er sjovt, så hvis vi husker det får han ikke dem med der over.., men ja du må gerne låne hende i nogle måneder.. smiley

• #14   9. mar 2009 jeg kan lige se ham for mig med svigermors underhylere på....LOL

• #15   9. mar 2009 hahhahahahahha ja du kunne sku nok se det sjove i det , så kommer an ud af badet der og står i blandet andre montørarbejder hahahahh smiley

• #17   9. mar 2009 * Wishful * vi kan vist ikke bestille noget mere , da vi har fået alt hvad hun laver af ting og sager vi svømmer i det.. smiley så havde hun lavet sådan nogle påske ting til at hænge på en gren også med den maskine hun har.. så sagde jeg at det var ikke nødvenindigt at give mig dem da jeg for det første ingen gren har eller i heler tager gider jeg ikke pynte op til påske det er ikke os. jamen om jeg ikke have en gren i haven øhh jo kan fælde mit æbeltræ-- da det er det eneste jeg ahr i min have. nå okay, men så sender hun det sku alligevel så det kom med posten i lørdags fedt... de ligger bare nu.. hun forstå jo ikke engang en hentydning.. hun ser jo ikke tingene ikke bliver brugt da hun ik er så tit på besøg.. vi bor alligevel lidt fra hinanden.

Kommentér på:
får nok af min mor

Annonce