{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Hjææælp!!!... {{forumTopicSubject}}

Hej Piger...
Jeg har lig brug for lidt hjælp..
- Min lillesøster har projekt i denne her uge om unge mødre.. Og vil derfor gerne lige stille nogen spørgsmål, håber I vil hjælpe..

1. Hvorfor valgte du at blive ung mor?!!

2. Hvordan har du haft det efterfølgende med rollen som ung mor?!!

3. Hvorfor valgte du ikke en abort?!!

Ja det var lig de 3 store spørgsmål i deres projekt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjææælp!!!...
  • #1   23. mar 2009 hvor ung er en ung mor når det er i et projekt..??

• #2   23. mar 2009 Ja sorry det glemte jeg at skrive, men det gælder for alle der er under 25...
    Og hvis man er 30 og har født barn i en tidlig alder må man selvfølgelig osse godt svare på spørgsmålene!! smiley

• #3   23. mar 2009 jeg blev 20 3 måneder før vi fik freja..

1. jeg valgte at blive mor så "tidligt" fordi min kæreste og jeg har været sammen i lang tid og vi følte det var det rigtige så vi blev en hel familie.. smiley

2. det har været skide svært, fordi man mister sindsygt mange venner og veninder.. man skal pludselig op om natten for at give mad.. og der er ble skift hele dagen uanset hvad...

3. fordi jeg har fået en abort før og fik at vide gjorde jeg det igen kunne jeg blive steril.. men vi ønskede os jo et lille barn så hun ville ikke blive til en abort uanset hvad.. smiley

og vil lige sige det er verdens fedeste oplevelse at få et barn.. nyder hende hver dag og dagen lang.. ville ikke bytte det her for noget... smil..

held og lykke med din søsters projekt.. smiley

• #4   23. mar 2009 Taaaak for hjælpen smiley

• #5   23. mar 2009 jeg var 16 da fik min datter valgte det fordi mente godt kunne klare det og var i mod abort.

• #6   23. mar 2009 Familien Sørensen : Og hvordan har du haft det med det efterfølgende?!!

• #8   23. mar 2009 Heidi... Selvfølgelig kan vi bruge det til noget... smiley Taaak for svaret.. smiley

• #10   23. mar 2009 1. Hvorfor valgte du at blive ung mor?!!

Jeg blev gravid, ikke planlagt men vi havde snakket om det.

Rigtig godt, ville ikke bytte det for noget som helst.

det var ikke nogen mulighed...

• #11   23. mar 2009 1. Hvorfor valgte du at blive ung mor?!! Jeg blev gravid. ikke helt plandlagt.

Fint det er gået rigtig godt. Jeg bliver hurtig voksen.

det gjorde vi ikke fordi vi mente godt vi kunne klare det.

Jeg er 25 nu og har 2 børn på 7 og 2 år.Jeg er giftmed børnes far.

• #12   23. mar 2009 1. Hvorfor valgte du at blive ung mor?!!
    SVAR: Det valgte jeg da jeg stod som 20-årig og blev gravid ved et uheld.. Mente personligt at var jeg gammel nok til den slags, varjeg gammel nok til konsekvenserne...
    Dog fortryder jeg ikke et sekundt jeg har fået min guldbaamse..

Jeg elsker det.. Findes der noget bedre? men har så også en god partner der er lige så vild med rollen som far, som jeg er med rollen som mor, så vi aflaster hinanden utroligt godt...

Jeg kunne ikke... tænk sig at slå sådan et lille væsen ihjel..
    Jeg er aldrig blevet gravid ved et uheld, og tror derfor det har været skæbnen at jeg blev gravid da jeg gjorde...
    Også var jeg parat til at tage ansvaret.. og lige så var min partner...

• #13   23. mar 2009 Tusind tak for svarene allesammen, dejligt med så meget respons, og jeg skriver og skriver så de kan få alle jeres svar imorgen *:D

• #14   23. mar 2009 jeg var 20, næsten 21 da jeg fik iben. har aldrig fortrudt eller sådan.. har altid haft den tanke/drøm om at få et barn som tidlig mor. Jeg tror ikke det på nogen måde er bedre at være ung mor. Det kan være lettere at sætte sig ind i sit barns liv og tanker måske når man selv har været det igennem,, forstå mig ret..
    jeg vil aldrig kunne tage en abort af personlige grunde hvilket jeg ikke vil komme ind på da det også er et svært emne at snakke om..
    iben var planlagt. et såkaldt ønskebarn.
    jeg elsker min rolle som mor. at kunne stå op og se hvordan iben sidder og griner og er glad. at kunne tackle hverdagens små problemer og at kunne se hvilken glæde min datter har. At kunne give et smukt liv videre og leve med hende, lære hende om dumme ting og om gode ting. Jeg synes det er så smukt.

• #15   23. mar 2009 Var 18 da jeg fik min søn, for snart 6 mdr siden...

1. Hvorfor valgte du at blive ung mor?!!
    Fordi at mig og min kæreste havde snakket om at vi godt snart kunne tænke os og få en lille, det skete godt nok et ½ år før vi havde regnet med, men det var sådan det skulle være... (:

Jeg har da været lidt nervøs, fordi folk har så mange fordomme om at unge mødre ikke kan håndtere deres børn osv, men har hele tiden tænkt, at jeg vil hellere få et barn som 18 årig, end som næsten 40 årig, ikk fordi jeg mener det er dårligt at være en "ældre" mor...

Fordi jeg har altid været imod abort, har så gennemgået en her for godt og vel en måned siden, da jeg synes det ville være lidt for tidligt og få en mere, og så var der også en masse andre ting der var imod at vi sku beholde den... desværre... /:

Kommentér på:
Hjææælp!!!...

Annonce