{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver i ? (:
  • #1   29. mar 2009 skal til og i seng, inden man skal op på arbejde i morgen tidlig

  • #2   29. mar 2009 Min datter har været vågen hele dahen og har været pylret og slet ikke ville sove. Nu fik jeg hende endelig til at sove for en time siden! Men synes hun ynker lidt i søvne, tror hun har ret ondt i maven.. ved ikke lige hvad jeg har spist men har feset en del så det er nok noget der også har givet hende mavesmerter.

    håber bare at hun sover i lang tid nu, hun må dælme da alligevel være træt altså når hun ikke har sovet længe.

    men må nok selv til at i seng så jeg kan få lidt søvn -hun sover jo ikke hele natten uanset maveonde eller ej smiley


  • #3   29. mar 2009 Connie, smiley tja jeg har barsel, men det er nu ikke så afslappende (endnu) - føler jeg har færet på nattearbejde smiley
    Sov godt når du når så langt så (:


  • #4   29. mar 2009 Jeannie, uh stakkels lille pige (:
    Magnus har hård mave og er lige startet på laktuloce, og så skal jeg snakke med lægen imorgen tidlig, da han er begyndt at lyde som om han har lidt slim i halsen, ved ikke lige om det er det laktuloce, det er jo så klistret ..

    Du må også sove godt, når du når så langt så (:


  • #5   29. mar 2009 I lige måde, håber at du får noget søvn så smiley

    jeg troede også at min havde slim i halsen i nat, syntes at hun rallede sådan, eller det lød som når man har klart snot i næsen og trækker vejret gennem den. Lagde hende over til mig og lagde hende på siden og da jeg vågnede senere og stod op med hende havde hun det ikke mere. Men ret meget i nat, ved ikke havd det var.

    ved hvordan du har det med hensyn til at føle man er på natarbejde -puha.. total søvnunderskud her -døgnrytme kender hun i hvertfaldi kke til. det er så koldt at stå op om natten når de vågner og man er bare så smadret. og nogen gange er hun slet ikke træt mere og så kan jeg lige gå oppe mellem 1½ - 3 timer indtil hun (endelig!) bliver træt igen.

    har han så hård mave når han får lactulose? uh det mp helelr ikke være sjovt at døje med


  • #6   29. mar 2009 jeg sidder bare og græder smiley

  • #7   29. mar 2009 Jeannie, uh ja, søvnunderskud... underligt, jeg syntes det lyder som om det er når han trækker vejret med munden at han siger sådan , underligt, men nu må jeg hører hvad lægen siger, skal alligevel snakke med hende , da jeg har en nerve der sidder i klemme..

    han startede på laktuloce i fredags, og har fået grøn allomin siden i mandags, stadig hård mave .....


  • #8   29. mar 2009 Diana A , græder ? hvorfor dog ?

  • #10   29. mar 2009 synes også det lød som om at det her kom fra hendes hals -det gav bare samme lyd som hvis man trak vejret gennem næsen med klart snot i synes jeg (for at beskrive hvordan det lød) men det varer jo ved ved din.. troede at min var blevet forkølet også med slim i halsen men ved så ikke..

    Dte er da underligt at han stadig har hård mave hvis han får lactulose, stakkels lille fyr da. Håber at det snart går væk. men synes ta have hørt for manges tilfælde at Allomin gav hård mave. En pige fra min fødselsforberedelsesgruppe der fødte 1 marts, hendes fik også allomin men skulle over på NAN også fordi hendes fik så hård mave
    Diana:
    Hvorfor er du ked af det?


  • #11   29. mar 2009 marijana ., hih ja 11 uger tilbage, det er ikke så længe (:

    Jeannie, hm den grønne skulle jo være syrnet , altså sætte gang i maven, han fik nan1 og fik hård mave af det og gylpede en del... derfor skiftede vi, det gav virkelig bonus mandag aften, og tirsdag.. men så fik han en blå allomin brik (vi var ikke hjemme og det pulver skidt, er ikke lige til at have med , skulle et smut til lægen med nerven) og så har han haft hård mave siden, han presser dog ikke lige så meget som på nan1...

    den der lyd, han siger, den kommer og går,,, smiley


Kommentér på:
Hvad laver i ? (:

Annonce