{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Mand = DRENGERØV!! {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der har sådan en? Han er bare tosset med alt med biler eller bare alt der kan kører hurtigt..

Og han er simpelthen bare for meget lige nu sys jeg!! Nogen gange er jeg i tvivl om han i det hele taget tænker..

Han har en dyr bil der bare holder stille + at han lige har købt en skyline som også bare var meningen skulle holde stille, ja jeg ved ikke hvorfor de skal købes også de ikke bliver kørt i, men han skulle så til sådan noget bil halløj hvor de skal kører på bane m.m. idag og fandme om han så ikke skriver og siger han lige er over at få plader på den der skyline, men men der skal først betale afgift og det har så gjort uden at fortælle mig det fordi det er mange penge.. Godt nok er det nogle penge han har men det er kun for at kører i den derned i dag..

MÆND!! Bliver han nogen sinde for gammel til at det bil halløj? Ihhh altså smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mand = DRENGERØV!!
  • #2   3. apr 2009 hmmm...

    Her er det mig der smidted manden....

    Han var elektrikker før og sagde i sjov at det kunne han bare ikke være, hvis vi skulle være sammen... Hvad gør drengen? søger ind som lastbil mekaniker, selvfølgelig hos Scania.

    Helt vilde med dem, har kørt i dem i 7 år inden jeg søgte nye græsgange hos Dansk Autohjælp.

    Har haft diverse 'brian' biler. Men havde de sidste 5 år en mini fra 76 orginal stand... da 'hun' fyldte 30 blev hun malet blank sort - nye klare forlygter med angel eyes fra england - nye crom kofangere. 31 år nye blank sorte fælge i 10" med poleret kant. Hun nåed også at få sidepipe på i 1,25" rustfrit rør.. Mors øjesten.

    sorry.... er ligeledes med i bilklubben motorbabes.dk og ser formel 1 hver søndag og rally...


  • #3   3. apr 2009 Mille & Mike... Ja det er fandme åndsvagt - jeg siger også tit til ham at det er sku godt du ikke skrifter kæreste som du skifter bil.. Jeg kan ikke engang tælle alle de biler han har haft mens vi har været sammen!

    Linda.. Kenny har også sådan en øjesten, den står også stille og jeg prikker tit til ham for at han skal sælge den, men han kan ikke nænne det tror jeg.. Men har også lavet den "helt" fra bunden og bygget den om så det ligner en anden model også alligevel ikke.. Har ikke forstand på det smiley Hehe.. Så det er lidt svært ved at forklare det..

    Men han passe godt ind i vores familie, for min farfar startede et bilfirma i hans ung dage, den har min får nu over taget og min faster og hende man har et bilfirma - så alle mænd på min fars side er suldstændig væk i biler!!


  • #4   3. apr 2009 Mette L.. Min stod kun stille om vinteren, da den var klassisk veteran forsikret.. Solgte 'hende' da jeg vented bettemanden... kunne ikke passe 3 biler... Derfor kan man også se jeg render rundt med mave..

    Til de nysgerige har jeg lige fundet lidt billeder:
    http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2704


  • #5   3. apr 2009 En mand havde søgt i 2 år efter den rigtige mini til ham og valget blev min... Da vi var nede og afl hende, kunne jeg se gennem deres entre at den var som baggrund på hans pc. Den skal bruget til oltimer træf mm og stadig stå inde om vinteren... Det var hårdt, men det at manden havde hjertet på rette sted gjorde det lidt lettere...

  • #6   3. apr 2009 min kæreste er også en bilfanatiker...han er en rigtig drengerøv...han skifter bil næsten hver 3månede...

  • #7   3. apr 2009 Linda den er da for fed smiley Ihhh.. Den er jeg vil med.. Jeg sys da også hans biler er fede, men sys det er lidt for meget af det gode.. Hehe

    Jeg har også min egen bil, tør og må heller ikke kører i hans biler!!
    Han plejer også at sætte plader på i sommer halv året, men han kan jo ikke kører i begge hans sommerbil og hans vinterbil så ved ikke hvad han har tænk sig..

    Her er nogle af de biler Kenny har haft gennem tiden..

    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=23855


  • #8   3. apr 2009 Jeg er selv også helt tosset med biler.. Min lille elskling skal have lavet rust og måske have skiftet kobling her i weekenden, og så varer det ikk længe før den kommer på plader igen.. Og jeg glæder mig sindssygt meget!! Det bedste bliver at få samlet mit anlæg igen, det savner jeg godt nok til hverdag i vores familie bil.. =)

    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=98688


  • #9   3. apr 2009 Heheh kender det godt... men herhjemme er det motorcykler der fylder godt over det hele... pt har vi 5 til at stå, sådan til lidt af hvert smiley Men klager ikke, elsker det!

  • #10   3. apr 2009 Rikke - LOOOOOOL smiley

  • #11   3. apr 2009 hahhahah jeg bliver jo nødt til at vise et billed af min bil nu...

    (link fjernet) 11:28:12

    Det skal lige siges at vi altså også har en der er mere anvendelig :o)


  • #12   3. apr 2009 kom lige i tanke om at den da også ligge på bilgalleri.dk: Der står der lidt mere i detaljer...

    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22095&ipc=78630


  • #13   3. apr 2009 Ja Rikke, jeg vil også sige LOOOOOOL.. Det er sgu Opel der skal stå på blokken.. smiley

    Min kæreste er super bilnørd, på det år jeg bare har haft kørekort, har vi haft 5 biler.. Alt i alt har vi haft 8 biler.. Det er simpelthen for vildt..
    Men, nu har vi fået min aller mest ynglingsbil, så den får han simpelthen ikke lov til og bytte væk! Aldrig nogensinde..
    Jeg er selv vild med biler, og elsker også selv fart, og at bilen har noget under hjelmen, meeeen, bare ikke så mange biler på 2 år.. smiley


  • #15   3. apr 2009 Wishful - Jeg kender det godt.. smiley Der er altså bare stor forskel hvis du kommer fra en stor motor ned til en lille.. Det er ulideligt.. smiley
    Vi har selv en Opel Vectra 2.0 nu, den vil fremad, det er så kanon! smiley
    En Corsa er virkelig også en fin bil, og de køre pisse godt.. Men hva kan jeg sige, det er Opel.. smiley


  • #17   3. apr 2009 vær kritisk - kør britisk....

    Skal altså have en Mini igen... Savner hende i det her gode vejr.

    kører rundt i den gamle Nissan Patrol 4*4, fra '87, 6 benet 3,3 liters, med kænguru gitter foran med 4 ekstra lygter, hjemmetfixet kofangerfra en volvo lasbil og deri 2 ekstra lygter. Rødt 'trucker' lys indeni, dejli når bettemanden og jeg kører i mørke, lastbil horn - så de gamle mænd og damer kan blive blæst indtil siden. JOKE... gule lygter langs siden, 2 mega lange antenner på tag - workie mm. den lyder som en lastbil - vildt lækkert. smiley

    også lige vores familie øse.... en peugeot 405 - r...v grim og kedelig, men vi kan alle være der... 2 +'er - anlæg og den er kvik.


  • #18   3. apr 2009 Wishful - Ja, det har Opel været rigtig gode til og lave.. Men jeg ved nu ikke, vi har fået meget for lidt penge syntes jeg.. smiley Corsaen er også en rigtig pæn bil, både udvendig og indvendig..

    Aaaaaaaaagggg, der er vi ikke helt enige.. Jeg kan kun give dig ret i Opel og BMW.. Nogle af de andre er sikkert også fine nok, bare jeg ikke skal eje dem.. Så skal det i hvert fald være nogle af de nye VW'er.. Feks en Passat eller en Bora.. smiley Men, kan hilse og sige, at en barnevogn sagtens kan være i en Vectra, altså Sedan modellen.. smiley


  • #19   3. apr 2009 jeg tænker bare... Hvor får man de penge fra i disse tider? kender mange der lånte en halv krig for at bygge deres biler, og det fatter man jo slet ik. jeg forstår ik man vil låne så mange penge for at gejle en bil og så sku betale afdrag på det i 15 år. ja gu er det det med en gejlet bil. hvis det så var købt og betalt.. smiley forstå mig ret

  • #20   3. apr 2009 det ser dyrt ud med de biler. hvor får i de millioner fra??

    Ina: er så fan af din lyserøde bil, den er for sej. har plaget manden om min egen tøsebil


  • #22   3. apr 2009 hm... millonær og millionær, smiler...

    syntes nu at mine har kunne overlappe hinanden. tror jeg solgten corsa'en for 45 kg og købte så mini'en for 24 kg. Den satte jeg selv i stand, skilte ad, skifte motor osv. En mini er en billig bil og dertil kan man stadig købe org stumper - lir og geil i england. Og en bil man kan skille og samle ad mange gange, i forhold til nyere biler.
    Forsikringen bedømte hende til 50 kg og det var også hvad jeg fik for hende...

    Hvis man selv har 'hænderne' og mulighederne, er det ikke så dyrt, og kender man altid nogen kan det laves 'orange'....


Kommentér på:
Mand = DRENGERØV!!

Annonce