{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

Job {{forumTopicSubject}}

Jeg slutter barsel her den 24 april og har stadig ikke fundet noget job. Jeg er ved at være meget desperat!
Ved slet ikke hvad jeg skal gøre da jeg virkelig ikke har lyst til at komme ud i aktivering!
Er lige nu så ked af det for kan jo ikke søge hvad som helst da jeg både skal bringe og hente emma.

Åhr lorte finanskrise! Job hænger godt nok ikke på træerne nu.

Sku bare lige ud med det da manden ikke er nogen stor hjælp:-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job
  • #1   6. apr 2009 nej jeg ved heller ikke om vi kan være en hjælp herinde. det er jo bare med at holde øjnene åbne og søge søge søge...
    men ellers har du så ikke nogle der kan hjælpe lidt med hente bringe situationen hvis nu du kan finde noget der måske ikke passer 100%?

• #2   6. apr 2009 Mine kære svigerforældre har sagt de gerne vil hjælpe og det er jo en kæmpe hjælp hvis jeg f.eks sku finde noget i butik...

Men søger og søger og søger på livet løs.

Ville os bare lige af med frustrationen over at det er så svært at finde noget:-)

• #3   6. apr 2009 har du været inde på www.jobnet.dk og kigge?

i øresundsregionen (som jeg tror du hører under) er der en del jobs

2481 Zone Broen
    616 Zone Nord Vest
    882 Zone Nord Øst
    1189 Zone Syd Øst
    287 Zone Syd Vest

Eller kontakt diverse vikar beaurer..

hvis du har kørekort søger hjemis også chaufføre hvis du kigger inde på deres hjemmeside.

Hvis du er intereseret i at arbejde i landbruet og enten har bil eller traktor køre kort er landmændene gået igang med at pløje osv nu, så mangler højst sandsynligt også noget ekstra arbejdskraft

• #4   6. apr 2009 Tanja: Tusind mange tak, har lige sendt en ansøgning afsted til hjemis.
    Jeg hører under region sjælland, vestsjælland...
    De der zoner du har skrevet, hvad er det?

er måske lidt blank i dag:-)

• #5   6. apr 2009 Jeg har gået ledig siden først i feb.. synes ikke det er til at finde noget.. men er da ikke blevet smidt i aktivering endnu..

• #6   6. apr 2009 Okay jeg fik bare af vide at jeg skulle starte i aktivering den 1 maj hvis jeg ikke fandt noget... og det har jeg bestemt ikke lyst til

Nej det er godt nok træls, men søger alt hvad jeg kan:-)

• #7   7. apr 2009 Line H - Jeg gik bare ind under lokal smiley Jeg er selv i region midtjylland, så har ikke så meget forstand på det derovre *g*

heidi P - hvis man melder sig ledig her i byen, bliver man sendt i "aktivering" tirsdagen efter.. Den første "aktivering" er et 4 ugers jobkursus, som man SKAL komme til, ellers er der ingen penge.. Man sidder så ved nogle MEGET langsomme computere og søger job, noget jeg personligt kunne gøre hurtigere hjemme..

Når de 4 uger er gået og man stadig ikke har fundet noget, bliver man sendt i noget andet aktivering..

Kommentér på:
Job

Annonce