{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

P-piller - er forvirret over min læge {{forumTopicSubject}}

Jeg var ved lægen for noget tid siden, og få udskrevet nogle p-piller... Han var godt forvirret og kludrede rundt i mærkerne og var ved at udskrive de forkerte, indtil jeg så det på skærmen og lige sagde at det altså ikke var dem vi lige havde snakket om jeg skulle have.. Han fik det ordnet, og jeg spørger hvornår jeg må begynde. han siger ved første blødnings dag. Spørger om han nu er sikker på at jeg får menstration, når nu jeg i forvejn ikke havde haft det i 15 måneder før jeg blev bravid, og han siger ja ja, det skal jeg nok få. og så er det jeg tænker.. jeg ammer jo, og når man gør det, så kan man jo godt komme ud for ikke at bløde i al den tid. og jeg går jo bare og venter og venter på at starte på mine piller, vil jo ikke blive gravid igen allerede, og vi skal jo os snart ordenligt igang med sex livet snart!
Men vil så høre jer som har fået p-piller after en fødsel, eller jer som bare kan svare på det, er det rigtigt man skal vente med første pille til første blødnings dag? Min pap mor fik afvide hun bare skulle begynde med det samme, hun ammer os, og vi har samme læge.. Spørger jer, fordi han jo var så forvirret da jeg var oppe hos ham, og min mens er ikke kommet, og gider snart ikke vente længere, ved jo ikke om jeg skal vente 4-5 måneder. går jo ikke..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-piller - er forvirret over min læge
Kommentér på:
P-piller - er forvirret over min læge

Annonce