{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

Hjælp til titel på Bachelor projekt... {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg ville lige se om der ikke var nogen der havde en genial titel til mit bachelor projekt.. er gået helt kold i mit hoved og kan ikke finde på noget godt... Opgaven handler om indføre bevægelse i dagsinstitutioner og hvad det har af betydning for børns udvikling...

HJÆLP...

mvh jannie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til titel på Bachelor projekt...
  • #1   23. apr 2009 Går ud fra det er pædsaoguddannelsen? Gid det var mig der skulle finde tiel til min bachelor, men jegmå lige vente et år endnu... Hmm har du slet ingen speciel overskrift?

• #2   23. apr 2009 nek ikke voldsomt... har tænkt noget i retning af "at sætte bevægelse på dagsordenen- bevægelses betydning for børns fysiske, psykiske og sociale udvikling..."

Men det er sgu lidt langt... Ja det er pædagoguddannelse... det er ved at være lidt hårdt at være gravid og læse.. men 2 mdr så er jeg uddannet.. super dejligt....

• #3   23. apr 2009 Du er så heldig!! Er ved at være træt af at læse. Hvor læser du henne?

Du kan prøve at lege lidt med ordene.. Måske et andet ord for bevægelse... Synes godt du kan sige "At sætte bevægelse på dagsordenen" men så måske noget andet end bevægelse i det andet... Måske motorik, eller noget... Hmm den er lidt tricky faktisk, nu man kommer til at tænke over det... Måske bare kort og godt "Bevægelsens betydning for børns udvikling"...?

• #4   24. apr 2009 ja det var en god ide.. tak for det... Jeg læser i slagelse... Jeg er også ret træt af at læse pt.... så blir skønt at komme igennem de sidste par måneder.... så er jeg endelig færdig.. så kan jeg gå 2-3 uger på barsel og så kommer den lille.. så det blir dejligt...

• #5   24. apr 2009 Nå, passer det så godt? De har I da planlagt godt smiley

• #6   24. apr 2009 ja det må man sige.. vi prøvede bare men regnede ikke med der ville ske noget så hurtigt.. men det var vist mere eller mindre i første forsøg.. så vi er dybt priviligerede må man sige... men det er jo ikke til at vide før man har prøvet det

• #7   24. apr 2009 Nej, det er rigtigt... Jeg regner emd at det tager mig og min kæreste to år at blive gravid... Så håber vi det går smiley

Kommentér på:
Hjælp til titel på Bachelor projekt...

Annonce