{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

S
S
Tilmeldt:
26. maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 38 Svar: 237

Incest. {{forumTopicSubject}}

Ja, undskyld min ligefremme væremåde, men tænkte, at der måske var noget hjælp at hente i dette forum. Og nu er jeg meget åben, men jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal stille op.
For et stykke tid siden samlede jeg mig mod til og fortalte min storebrors kone at min storebror har misbrugt mig seksuelt fra jeg var en lille pige på 5 år til jeg fyldte 15.
Nu ved jeg at det nok er lidt svært for jer at forestille jer, men hvordan ville I reagere på en sådan information?
Min svigerinde fortalte mig, at min bror havde sagt det til hende for nogle måneder siden. (de har været gift i 4 år)
Jeg fortalte hende så yderligere, at jeg havde meldt ham til politiet, når jeg nu endelig havde fundet modet til at komme ud med det. Dette gør jeg imidlertid ikke for hævn, men udelukkende for deres børns skyld. De har en søn på 3 og en datter på 10 mdr.
Min svigerinde her bliver så meget vred på mig og siger hvad jeg bilder mig ind at ødelægge det for dem. Hun havde planer om at blive dagplejemor men det kan hun ikke nu hvor hendes mand bliver efterforsket. Men ville hun ikke ha fået langt større problemer hvis hun først var blevet godkendt og det så siden kom frem at hendes mand er pædofil?
Ja som sagt må i undskylde min ærlighed, men jeg er helt ude af mig selv, for jeg så min nevø og niece meget (flere gange i ugen) førhen, og nu må jeg slet ikke se dem og de vil intet have med mig at gøre, fordi jeg ikke vil se min storebror længere.
Ja, lidt af en smøre, men jeg kunne nu altså godt tænke mig at vide, hvad i mener?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Incest.
  • #1   23. apr 2009 ej hvor forfærdeligt... selvfølgelig skal du gå til politiet med det hatten af for dit mod. kan sætte ig ind i din historie mere end du aner

  • #2   23. apr 2009 Føler mig bare "straffet" når hun "tager" min nevø og niece fra mig..

  • #3   23. apr 2009 Jeg syntes det er flot du tør melde ham..

    Og at du skal være ligeglad med at hun ikke kan blive dagplejemor, tænk hvis din bror en dag forgreb sig på en af dem :S Det ville hun sikkert ikke kunne tilgive sig selv for..

    Eller hvis han gør det på en af deres børn.. *uf*

    Godt du har meldt ham smiley


  • #4   23. apr 2009 Jeg kan godt forstå du er ked af det.. Du har jo lisom været igennem dit, i dit liv allerede må man sige.. At så også skulle blive udstødt af en del af sin familie pga det, må absolut ikke være særlig rart..
    Jeg syns på ingen måde du skal tænke på hvad de tænker eller gør, eller hvordan det går ud over dem i denne sag.. Det er dig der er den forurettede her, og det eneste du forsøger med dine handlinger, er at beskytte uskylige børn.. Det er klart at hun ikke kan se det, når hun elsker din bror, og selvfølgelig også vil gøre alt for at beholde sine børn.. Men tænk hvor taknemmelig hun ville være, hvis hendes unger om 10 år kom og fortalte hende, at far altså nogengange var inde ved dem om natten og pille eller lign?! Hvordan skulle hun nogenside kunne leve med sig selv med den viden, at hun var blevet hos en mand der havde skadet deres fælles børn på den måde.. Du har gjort alt det rigtige i denne sag, og hvordan de håndtere det herfra, syns jeg derimod du skal blande dig udenom, og lade forløbet køre, som sådan noget gør, uden EN ENESTE GANG at tænke hvad du dog gør mod den stakkels familie.. Tænk hellere på hvad du muligvis forskåner dem for..
    Du har uden tvivl gjort det rigtige her.. Alt mulig støtte og thumbs up herfra.


  • #5   23. apr 2009 Henriette: Jeg har jo alligevel udleveret mig selv her, så kan sagtens fortælle mere:)
    Jeg fortalte det til min mor da jeg var 12 år.. Min mor og far talte med min bror om det og han indrømmede at det var sket og de sagde at det måtte han ikke gøre. (skal lige sige at min bror er 8 år ældre end mig)
    De fulgte bare aldrig op på det, så det fortsatte til min bror blev gift og flyttede hjemmefra.
    Efter mine forældre har fået at vide at jeg har meldt min bror, har de desværre stillet sig på hans side og synes det er meget synd for ham at han nu måske står til en fængselsdom.


  • #6   23. apr 2009 Jeg kender desværre en pige vis familie tog det, om noget så værre end din gjorde..
    Min venindes stedfar misbrugte hende i gennem flere år, og da hun endelig turde fortælle sin mor det, fik hun besked på at flytte hjemmefra, for hun skulle ikke ødelægge deres familie..
    Stedfaren er nu selvf bag tremmer, og min veninde besøger en sjælden gang imellem sin mor, som altid sætter hende til at gøre rent, fordi hun jo selvf har det så hårdt, og har fået stress efter det som `datteren jo har udsat dem for` .. Det en bizar og ulækker verden vi lever i på mange måder..

    Men du kan med god samvittighed læne dit tilbage, og vide du har gjort det rigtige her.. At din familie ikke kan se det, siger desværre en del om dem.. Og mon ikke du er bedre tjent uden, når de åbenbart tackler det som de gør...??


  • #7   23. apr 2009 jeg synes det er sejt gået af dig!!!

  • #8   23. apr 2009 Ja jeg kan kun sige jeg står lidt i samme situation som dig, men her gælder det min far..... Jeg har i de sidste 5 år tålt at være i samme rum som ham, men jeg har gjort det for at komme tættere på mine søskende/stedsøskende. En lillebror og lillesøster. Men da min svigerfar dør, ja der fik jeg nok af hans behandling af mig, jeg er 28 år men han snakker til en som værende en på 10 år, både til mig og min mand, det gad jeg ikke og finde mig i. Ud af denne missære, så må jeg ikke se mine søskende mere. Han har lukket fuldstændig af, den eneste måde jeg kan have kontakt til min søster er igennem email.
    Min søster er 15 år og min lillebror er 11 år. Tro mig jeg går med samme tanke om han har gjort det samme ved dem, men jeg tør ikke og spørge dem om det, også fordi jeg vil ikke splitte dem fra deres familie.

    Jeg føler mig også ladt i kulden for ikke at må se mine søskende, men der er ikke noget at gøre.....
    Jeg kan heller ikke melde ham, for sagen er over 10 år gammel. Den er fra 1988. Og hans kommentar har altid været, det er din mor der sætter griller i hovedet på dig og det der er sket dengang er der ikke noegt at snakke om.....

    Jeg har cuttet kontakten til ham, for jeg kan ikke kapere det mere, ej heller nu i min graviditet.... Han ved ikke at vi venter os min mand og jeg, men min søster ved det....

    Jeg krydser fingre for dig og held og lykke med sagen håber at du vil vinde sagen, så du kan få ro på dine nerver....



  • #9   23. apr 2009 tommel op fordi du har mod og styrke til at melde ham..

    Blev selv misbrugt af plejefar i 1 plejefamilie fra jeg var 2 ½ - 6 år. har aldrig rigtig snakket om det med nogen, min mand og svigerinde ved det i store træk. Da vi var i frankrig 2 år siden, måtte min veninde og hendes kæreste smøre min mand ind i crem, det kan jeg slet ikke.. Og har slet ikke mod og styrke som dig.

    Så syntes det er godt gjort, rigtigt flot...


  • #10   23. apr 2009 Uha i been there. Hatten af , for at du melder ham og tor at staa frem . Al respekt til dig. Jeg har selv varet mis brugt , af baade min stedfar og efterfolgende plejefar. Det er en sej kamp, som man maa igennem. Haaber du faar en masse stotte af din mand , og nogle gode venner.
    Mange tanker herfra....


  • #13   23. apr 2009 Tak for jeres opbakning - det varmer alligevel lidt i denne tid..:)

  • #16   23. apr 2009 Sikke da en barsk historie... Jeg tror ikke din familie vælger din bror fordi de ikke tror på dig, jeg tror de vælger ham fordi så behøver de på en måde ikke at tænke på det... Det må være den værste følelse for en mor at skulle snakke med sin datter om det hun har været igennem, og så når de er din bror, hendes eget barn, der har gjort dig ondt, så må det være så hårdt. Så trorjeg det på en måde er nemmere at vælge offeret fra, og så gribe fat i noget mere håndterbart, som fx at det er synd for din bror at han skal i fængsel... Jeg har selv prøvet at en af mine forældres vennerpars søn gik over min grænse gentagne gange, og jeg fortalte det til mine forældre som sagde jeg bare skulle sige til ham at han skulle lade være... De ville ikke miste deres bedste venner, ville ikke tage konflikten op, så det var nemmere bare at slå det hen... Den dag idag bliver der altid en mærkelig stemning når vi snakker om vennernes søn...
    Håber det jeg skriver er forståeligt... Synes det er smadderflot du er stået frem, og tror du skal give din familie noget tid til at indse at det her er seriøst, og at det din bror har gjort er ulovligt...


Kommentér på:
Incest.

Annonce