{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

godmorgen tråden :D {{forumTopicSubject}}

jeps. så det tid til en godmorgen tråd...

håber i alle har sovet godt... jeg faldt først i rigtig i søvn ved en 2:30 tiden i nat, kunne ikke rigtig falde til ro... og jeg skulle tidligt op da jeg skal hjem og hygge hos min søster med morgenmad og det hele i dag....

så ja jeg er delmer lidt træt...

men hvad skal i dejlige mennesker lave i dag?

ha en dejlig dag alle sammen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godmorgen tråden :D
  • #1   29. apr 2009 Godmorgen :o)

    Jamen jeg har haft samme problem har ikke sovet mere end 3 timer i nat, Fordi at jeg har følt jeg skulle tisse hele tiden, og har haft en sindsyg hovedpine i nat.. rigtig øv.
    Jamen også har jeg fået ordnet Lærke og gjort hende klar til Dagpleje, fået sendt manden afsted. også er jeg ved svgermor.

    Jeg skal Ikke lave megt andet end og hygge med sviger, Og hente Lærke osv. det samme som altid hehe.

    +++ Jeg har her de sidst par dage mærket LIV sådan rigtig liv, så det er så dejligt. har bare ligget og nusset baby hele natten.


  • #2   29. apr 2009 godmorgen...

    Jeg har en syg datter så jeg skal ikke så meget andet end til læge kl 13 med hende for tror hun er ved at få mellemørsbetændelse..Rigtig ØV


  • #3   29. apr 2009 godmorgen smiley
    Har osse sovet mega uroligt i nat..
    men idag skal jeg hente min datters cykel som hun skal ha i fødselsdagsgave fra sin morfar smiley
    ellers ingen vilde planer.. (andet end at nyde vejret og dovne)


Kommentér på:
godmorgen tråden :D

Annonce