23. mar 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
hjælp til søvnproblemer (ikke baby) {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har et stort problem synes jeg selv, som driver mig til vanvid!!
Jeg kan simpelthen ikke sove om aftene når jeg går i seng ligger jeg i laaang tid og vender og drejer mig, jeg vågner 100 gange i løbet af natten og kan ikke falde i søvn igen..
Jeg synes efterhånden jeg har prøvet alt i løbet af de sidste 3 uger, hundene er ude af soveværelset, sover ikke i løbet af dagen, drikker ikke 1 time inden jeg går i seng, har ørepropper og bind for øjnene m.m.. Men lige lidt hjælper det..
Jeg er ikke mærket af det i løbet af dagen, er faktisk blevet mere frisk om dagen.. Om aftenen hvor jeg før havde det med at lukke øjene, sørger jeg nu for at ikke falde i søvn, for så kan jeg slet ikke falde i søvn..
Hvad gør man i sådan situation?
Jeg er TRÆT af at være sur og irreteret om morgene fordi jeg ikke synes jeg sover ordentlig om natten..
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Jeg har ALDRIG haft problemer med at sove om jeg så sove middagslur i flere timer kunne jeg sove så snart jeg kom i seng..
jeg har prøvet mælk, hvis jeg spiser synes jeg jeg bliver mere frisk, så alt mad efter aftensmad er bandlyst lige nu..
Måske man skulle snakke med læge, men ville helst hvis i havde nogle råd der hjalp mig.. Men synes alligevel også at over 3 uger uden ordentlig søvn er laaaang tid..
mar 2008
Nåh det er sku nok lægen jeg skal op og snakke med..
mar 2008
hjælp til søvnproblemer (ikke baby)