{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Selskab søges {{forumTopicSubject}}

Nogen som har lyst til at mødes og tage på cafe eller bare hygge hjemme, Jeg er ved at blive sindsyg af at gå hjemme har ingen venner og dem fra min mødregruppe de kontakter mig aldrig, det er altid mig som skal kontakte dem og det er jeg ved at være pænt træt af og når jeg så enelig skriver så kan de ikk lige den dag ellers så misforstår de en også bliver man bare brændt af lige pludseligt. Desværre går det ud over både manden og knægten her hjemme. Jeg går og er konstant ked og er rastløs, jeg får ikk gjort ret meget i lejligheden da jeg bare tænker og tænker konstant på at jeg skal nå det hele og jeg så ikk når en skid. Jo knægten for da sin mad og der bliver da og leget ed ham og jeg går tur men det er sq kedeligt. Jeg har som sagt gået hjemme siden oktober 07 da jeg kørte galt der. Så der er ikk noget at sige til at jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Jeg håber det bliver bedere når vi flytter og Malthe kommer i dp og jeg får et job så får jeg jo lidt kenskab til andre en de nullermænd som ligger i hjørnerne.

Men det korte af det lange er at jeg har det af helved til og har brug for at komme ud, også er mit spørgsmål om der er nogen som har lyst til at mødes.??

Undskyld det blev så langt.

Men har det virkelig ensomt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selskab søges
Kommentér på:
Selskab søges

Annonce