{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Åh ha altså.. {{forumTopicSubject}}

Har I hørt om ham faren der i nat er blevet bagbundet til sin seng under et hjemmerøveri, hvor røverne udgav sig for at være pizzabud, hvor faren troede de var gået forkert indtil de truede ham med en kniv..
- Og ikk nok med det bagbandt de osse han 4-årige barn..
Sådan nogle STORE idioter, de skulle.. Ja.. Har ikk ord for det, tænk hvad de har udsat sådan et LILLE barn for psykisk altså.. Narrøve!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh ha altså..
  • #1   29. maj 2009 Den var ikke gået her hjemme, var endt i blodbad havde ikke ladet nogen binde mit barn.

  • #2   29. maj 2009 Det viser jo bare at strafferammmerne ikke er hårde nok herhjemme siden folk så nemt går i lag med den slags ondskabsfuldheder.

  • #3   29. maj 2009 Julianna. Tror måske ikke du havde haft det helt store valg, hvis de havde stået med en pistol eller noget. Du ville vel heller ikke ønske dit barn blev forældreløs...? Selvom jeg vil gøre alt for at beskydte mit barn, så tror jeg ikke jeg turde begyndte at kæmpe imod. Men ja, man ved jo aldrig hvordan man ville reagere i sådan en situation.

    Men hvor er det bare forfærdelig. Det kan jo påvirke det ville barn for resten af livet. Og det værdste er de nok ikke engang bliver fanget og får deres straf.


Kommentér på:
Åh ha altså..

Annonce