{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

barsel slut - starter i morgen... {{forumTopicSubject}}

wee... fra i morgen går det løs, tøjet ligger klar - mobil'erne er opladet - sikkerhedssko'ene er støvet af...

Finans-krise eller ej, folk kører stadig galt - punkterer - tanker forkert - låser nøgler inde osv..

Så hvis I frem over ser en gul Dansk autohjælp lastbil i trekants området, kan det være mig... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barsel slut - starter i morgen...
  • #1   31. maj 2009 Det lyder til du glæder dig :o)
    Min slutter om en måned...


  • #2   31. maj 2009 uh... kan slet ikke vente... var ude at køre lidt blokvogn i sidste uge - i fritiden mens han alligevel er i dp...

    glæder du dig?


  • #3   31. maj 2009 Jeg ved ikke helt endnu hvad jeg skal, men det bliver rart tror jeg :o)

  • #4   1. jun 2009 jeg starter d. 9 juni - og jeg må være ærlig og sige at det er med blandede følelser.

    jeg er meget glad for mit job ( som specialpædagog i en større kommune) og glæder mig da til at komme tilbage men samtidigt gruer jeg vildt for at skulle undvære anton hele dagen og gå glip af hans allerbedste timer på dagen........ jeg er bange for at "hverdagen" rammer os hårdt; madpakker, vækkeur, stress og jag, træthed og at vi ikke når at nyde ham mens han er bitte.
    Han skal passes herhjemme af sin søster til d. 6 jukli så skal han i dagpleje.


Kommentér på:
barsel slut - starter i morgen...

Annonce