{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Hvordan ser du på det her? {{forumTopicSubject}}

Det er sådan at min kærste og jeg bor sammen med vores fælles søn på snart 5 år han er halv dansker halv kurter, ikke at han er muslim men har lidt nogen muslimske tinddenser, vi er for ca 5 md siden flyttet i hus med en lille have til og det er vi så glade for, eller det troede jeg vi var ind til i går, hvor han så får et brev fra et boligselskab, tænker ikke mere over det. Da han så kommer hjem og jeg gir ham brevet åbner han det og begynder at udfylde det, jeg spørger ham så hvorfor han gør det efter som vi jo har et sted at bo, og ikke vil flytte igen de næste mange mange år. Han siger så jamen det er fordig jeg har været på nettet og fundet en billig hybbel til 1800 kr om md. og jeg siger så ja men du har jo ikke brug for den da vi jo bor sammen og har gjort det de sidste 6 år.Han svare så, jamen det er fordig så kan du få forhøjet børnetilskud boligsikring og friplads til knækten. og jeg ser helt paf ud og svare, flytter du så? nej siger han så han ville stadig blive boende hos os, men bare have ard der, også kunne hans lillebror leje den her om ca 1 år når han bliver 18. Jeg fattede ikke en lyd, og motte sige til ham at jeg ikke ville snyde på den måde, så enten flyttede han helt og så kunne man få de tilskud der han talte om, og ellers så motte han blive boende her, uden tilskud. Han gik helt agurk da jeg sagde han skulle flytte, for så kunne jeg bare hygge mig med en masse fyre mens han ikke var der. hvor efter jeg smilende siger, det er dig der søget nyt sted at bo og ikke mig, Men det jeg ikke kan se er hvad der er ved at ske her, er det slut ,men han tør ikke sige det eller skammer sig over det, kan heller ikke forstår hvorfor han ikke fra starten bare sage hør her jeg vil gerne have en lejlighed der og der for, for alt hvad han siger nu lyder forkert i mine øre, i mit hoved siger det at det er slut og han gerne vil vider, fint nok, men jeg vil også gerne vide hvornår det er borbi ;). hvad siger i kære sol personer, hvordan ser i det hele? er han den der rider på hesten han giver udtryk for han gerne vi være, eller siger mine alarm klokker mig noget hend i det rigtige?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ser du på det her?
  • #1   10. jun 2009 Det er en svær situation at stå i, da du ikke ved om det han siger er sandt:( Men hvis du ikke vil fra ham, hvilket det ikke lyder til - så sys jeg du skal forklare ham at hvis han snyder systemet kan i få en kæmpe bøde - og hvis i skal betale to huslejer selvom den ene er billig er det begrænset hvad i spare. Så må du se hvad han så siger om han stadig vil have den lejlighed, og hvis ja, så spørg om ham om hans reelle grund til at få den lejlighed??

    Håber du kan bruge det lidt...Og håber du finder ud af det - for det er da sjovt at føle sig usikker:( Held og lykke


  • #2   10. jun 2009 Det er det jeg synes jeg gør, jeg har understreget for ham at jeg IKKE vil gå med til det på den måde, så har sagt at han enten kan blive her og fortsætte som vi hele tiden har gjort, og hvis han får en lejlighed, hvilket jeg synes er helt ok han får hvis han vil flytte. "vil bare vide hvorfor, og er det slut så er det også fint, vil bare vide noget" men vil under ingen omstændig heder snyde, systemet for nogen små kr i mine øjne. så enten flytter han og så bor vi hver for sig. ellers kan vi igen have vores normale hverdag, uden pis og parpir.

  • #3   10. jun 2009 Jeg vil sige at dine alarm klokker siger noget af det rigtige jeg var kogt helt over hvis min kæreste havde gjort det der, så havde det bare været et overstået kapitel. Håber du finder ud af hvad han har gang i

  • #4   10. jun 2009 Charlotte M. Det er det jeg også tænker, vi mangler ikke noget så at sige, vi har tag over hovedet, mad på boret hver dag og rent tøj, og en hund, så kan ikke se hvor vigtig penge er, i denher sag. Jeg tror også han ikke kan finde ud af hvad han vil, hvilket er het fint med mig, men manden er 30, han burte kunne sige hvad han vil, lige som jeg også har, uden at svinge i hovedet på ham at han ville vøre sammen med andre tøser, for er det det han vil, kan han bare sige det, gider bare ikke blive holdt fanget af ham på grund af han føler han skal styre og han kan gøre som han vil for han er manden.

  • #5   10. jun 2009 Betina J: tak er glad for andre kan se det samme som jeg kan, for når jeg siger det til ham hvordan jeg ser på sagen,får jeg bare at vide at jeg er syg i hovedet, og beskylder ham for ting han Aldrig ville gøre.

  • #6   10. jun 2009 ** Princess & Victor * *: tænker lide det samme som det du har skrevet. nu må jeg bare vente og se hvad han gør. men synes bare det er "plat" hvis han vil flytte han ikke bare siger det, hvor svært kan det være, også når jeg selv siger til ham at hvis han tager mig i røven så bliver jeg mega pist, men hvis han bare siger sandhede, så er jeg "ligeglad" også kan vi skildes som venner, og have et godt forhold til hinanden istedet for det der bitter hedst vræde.


  • #7   10. jun 2009 Som en af de mødre som rent faktisk bor alene og derfor modtager tilskud må jeg sige at din kæreste frastøder mig på det groveste. Han er simpelthen årsagen til at vi rigtige enlige mødre står i så dårligt et lys og skal skrive under på hvert år at vi stadig bor alene. Jeg håber virkelig at du er klar over at det ikke er ham der kommer i fængsel for bedrageri men dig hvis I gør det og bliver taget, hvilket jeg virkelig håber I gør hvis I gennemfører hans plan. Og jeg får også kvalme af tanken om at I vil flytte fra hinanden men stadig være et par for at score de ekstra penge. Vi er rent faktisk nogen som har virkelig meget behov for de ekstra penge og som ikke snyder for at få dem. Jeg synes virkelig ikke han er værd at samle på og han er med til at give udlændinge et dårligt ry her i landet.

    PS. Det er ikke et angreb på dig, men frustration over at folk vil tiltuske sig penge som hører hjemme i lommerne på dem af os som virkelig har brug for det. Jeg væmmes lige så meget over rige pensionister som gemmer deres penge rundt omkring i deres hjem bare for at kommunen vil give dem varmetilskud osv.


Kommentér på:
Hvordan ser du på det her?

Annonce