Hvordan ser du på det her? {{forumTopicSubject}}
Det er sådan at min kærste og jeg bor sammen med vores fælles søn på snart 5 år han er halv dansker halv kurter, ikke at han er muslim men har lidt nogen muslimske tinddenser, vi er for ca 5 md siden flyttet i hus med en lille have til og det er vi så glade for, eller det troede jeg vi var ind til i går, hvor han så får et brev fra et boligselskab, tænker ikke mere over det. Da han så kommer hjem og jeg gir ham brevet åbner han det og begynder at udfylde det, jeg spørger ham så hvorfor han gør det efter som vi jo har et sted at bo, og ikke vil flytte igen de næste mange mange år. Han siger så jamen det er fordig jeg har været på nettet og fundet en billig hybbel til 1800 kr om md. og jeg siger så ja men du har jo ikke brug for den da vi jo bor sammen og har gjort det de sidste 6 år.Han svare så, jamen det er fordig så kan du få forhøjet børnetilskud boligsikring og friplads til knækten. og jeg ser helt paf ud og svare, flytter du så? nej siger han så han ville stadig blive boende hos os, men bare have ard der, også kunne hans lillebror leje den her om ca 1 år når han bliver 18. Jeg fattede ikke en lyd, og motte sige til ham at jeg ikke ville snyde på den måde, så enten flyttede han helt og så kunne man få de tilskud der han talte om, og ellers så motte han blive boende her, uden tilskud. Han gik helt agurk da jeg sagde han skulle flytte, for så kunne jeg bare hygge mig med en masse fyre mens han ikke var der. hvor efter jeg smilende siger, det er dig der søget nyt sted at bo og ikke mig, Men det jeg ikke kan se er hvad der er ved at ske her, er det slut ,men han tør ikke sige det eller skammer sig over det, kan heller ikke forstår hvorfor han ikke fra starten bare sage hør her jeg vil gerne have en lejlighed der og der for, for alt hvad han siger nu lyder forkert i mine øre, i mit hoved siger det at det er slut og han gerne vil vider, fint nok, men jeg vil også gerne vide hvornår det er borbi ;). hvad siger i kære sol personer, hvordan ser i det hele? er han den der rider på hesten han giver udtryk for han gerne vi være, eller siger mine alarm klokker mig noget hend i det rigtige?
maj 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 39 Svar: 651
Håber du kan bruge det lidt...Og håber du finder ud af det - for det er da sjovt at føle sig usikker:( Held og lykke
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 131
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 608
mar 2008
mar 2008
mar 2008
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
PS. Det er ikke et angreb på dig, men frustration over at folk vil tiltuske sig penge som hører hjemme i lommerne på dem af os som virkelig har brug for det. Jeg væmmes lige så meget over rige pensionister som gemmer deres penge rundt omkring i deres hjem bare for at kommunen vil give dem varmetilskud osv.
Hvordan ser du på det her?