Nu gider jeg ikke mere. {{forumTopicSubject}}
min kæreste laver rent ud sagt ikke en skid her hjemme., hvis jeg ikke havde sørget for mad i dag så fik vi ingen.
jeg har i dag bøvlet med at få min søn til at sove, han har bare været sååå overtræt, så har gået tur med ham fra kl 13-15´. han faldt endelig i søvn. men ligeså snart jeg var hjemme og fik sat barnevognen fra mig vågnede han.
min kæreste kan ikke forstå jeg ikke har ryddet op efter ham, vasket hans tøj og forberedt mad når jeg nu har været hjemme hele dagen. men har jo været optaget af min søvn. Nu sidder han bare oppe og spiller på sin dumme computer uden at ha ryddet sin tallerken op efter sig, den står i sofaen.
Han har faktisk kun set sin søn i max en halv time i dag, da vi sad og spiste. og sådan kører det hver dag. efter aftensmaden skynder han sig op til sin computer og så kan jeg sidde der alene men vores søn. Jeg skal til eksamen på onsdag og har absolute ikke fået læst endnu ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre, er det bare mig der overreagere?
undskyld jeg brokker mig sådan men måtte bare ha det ud, det hjælper lidt at blive sur, i stedet for ked af det.
hva skal jeg gøre? hvad syntes I?
håber nogen har nogle gode råd..
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 9 Svar: 96
Kan godt forstå at du ikke gider mere.. Du er jo mere ´mor´ over ham..
Han skal til at lære at han ikke bor hjemme hos mor mere, men skal til at tage ansvar...
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 121 Svar: 654
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Det hjalp faktisk lidt, for hov, så kunne han egentlig godt se det lige pludselig.. Og især når han ikke havde flere rene boxershorts.. Han går i bad 3 gange om dagen, så de slap egentlig hurtigt op..
Men syntes du skal prøve og snakke med ham om det.. Og for guds skyld, ligeså stille.. Start i hvert fald sådan..
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 58 Svar: 228
jeg fortalte ham først stille og roligt at min grænse var nået og jeg ikke kunne mere, hans eneste svar var bare "så må du flytte, jeg kan fint klare det" hvilket resulterede i at jeg blev rigtig ked af det og begyndte at græde. så siger han bare at jeg er en tude prinsesse, at jeg hver gang vi diskutere begynder at tude med vilje for at han skal få dårlig samvittighed. men jeg græder jo kun fordi jeg bliver såret.
jeg fortæller ham så at min grænse er nået. Så begynder han at provokere mig følte jeg, ved at sige hvad er din grænse da, hvor går den. jeg fortæller så hva den er og hvordan jeg har det , så siger han bare jamen jeg kan ikke forholde mig til din græse medmindre jeg får nogle tal eller nogle facts. total provokerende hvilket resulterede i at jeg begyndte at råbe af ham for at han skulle fattte at jeg mente hvad jeg sagde. har aldrig været så gal for. min kæreste bliver sur og siger han ikke vil hakkes på mere og går derefter op til computeren. jeg tog over til en veninde. kl 23.45 ringer han så og spørger hvor jeg er henne og siger han bare lige ville sige godnat som om intet var sket. da jeg kommer hjem ligger han armen om mig som jeg plejer som om intet var sket. jeg tvivler på at han forstår alvoren i mine ord.
jan 2009
jan 2009
vil ihvertfald lade være med at vaske hans tøj og lave hans mad.
Tina: jeg føler med dig. du må ha det hårdt. er i sammen kommet frem til en løsning på jeres problem eller er i stadig uvenner?
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
Det kører i bølger synes jeg.. men det er garanteret bare mig der er for nærtagende.. desuden er han jo priviligeret af et kørekort det er jeg ikke så "sidder" bare herhjemme med bettefis...
Nu gider jeg ikke mere.