{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie, hjælp!
  • Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #1   24. jun 2009 har ikk selv barn, men er der vaskemaskine der i skal hen? så gør det alt lidt lettere

• #2   24. jun 2009 Pernille N : Det ved jeg ikke om der er..
    Men har måske overvejet lidt at jeg bare kan vaske det i hånden hvis det er?!! .. Så hvis han får noget på der kan farve må jeg bare tage det af og smide i blød med det samme jo!! .. Men argh, det er svært synes jeg, fordi der er osse bare SÅÅÅÅ mange andre ting man skal huske til sådan en lille en, + alt man skal huske til sig selv osv... Puha!!!

• Pernille N
    Pernille N Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 76
    #3   24. jun 2009 ja vil jeg godt tro, også bare det at det er 14 dage... ja du kan også sagtens vaske i hånden hvis det er.. men kan du ikke kontakte noget omkring det at i skal afsted som kan oplyse om der er vaskemaskine?

• #4   24. jun 2009 når i nu skal på ferie i sverige vil jeg anbefale at i tager et smut forbi byen der hedder ullered. der ligger et kanont center for folk med børn og billigt er det også.

• #5   24. jun 2009 jeg syntes det er skide svært med de nordiske lande da man jo kan forvente alt fra høj sol til kulde og regn i sommermånederne.
    man må jo næsten pakke fra fleece og regntøj til badetøj og shorts.......

Kommentér på:
Ferie, hjælp!

Annonce