{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Så blev han fanget (: {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skrev jo her i sidste uge om at min kæreste var blevet truet på livet...

Torsdag var vi så på politistationen og melde ham, og vi blev afhørt og sådan, og de ville kontakte os når de havde fundet ud af noget mere, og vi regnede med at der ville gå en uge til 14 dage...
Vi blev så ringet op igen, fredag om at vi skulle derind igen fordi de skulle tjekke min kærestes tlf. og fik samtidig af vide at der var nogen der var taget ind efter ham, fordi de skulle have styr på ham.
Da vi så skal til og gå kommer de betjente som var taget ind efter ham så tilbage, men en melding om at de ikke kunne finde ham, men han ville blive efterlyst...

Så hele weekenden og indtil i går aftes har jeg været mega nervøs fordi han jo vidste vi havde meldt ham og måske ville gå amok...

Men da min mor og kæreste var på vej ind til bilka i går høre de at politiet havde arresteret en mand nede i esbjerg og de fandt ham under en seng, han strittede meget imod og de var nødt til og bruge peberspary mod ham og alt muligt, og så tænkte vi jo med det sammen at det nok kunne være ham, men ikke ville have for mange forventninger...

Min kæreste blev så ringet op af politiet i formiddags af politiet om at de havde fanget manden, og det viste sig at det var ham vi havde hørt om i radioen, og at han var blevet varetægtsfængslet indtil slutningen at næste måned...

Ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her, men er bare rigtig lettet, og rigtig glad for at vi kan holde barnedåb på søndag i ro og mag, uden og sku tænke på ham... (:

Og mig og min kæreste siger rigtig mange tak til dem som svarede på mit indlæg i sidste uge... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev han fanget (:
Kommentér på:
Så blev han fanget (:

Annonce