772 visninger
|
Oprettet:
dr phil ottelinger {{forumTopicSubject}}
det er der nu det med hende kvinden der fik ottelinger
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 355 Svar: 1.612
Hvad synes i om hele situationen ?
Synes i det er i orden ?
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
og synes det er latterligt at bare fordi hun ikk vil smide æggene væk, så bliver hun gravid igen og får ottelinger!
hun ved jo godt at hun ikk har råd til alle de her børn.... så forstår ikk hvorfor hun har fået alle de børn !?
jun 2008
- Synes det er helt vildt at hun kan være så "ligeglad" netop pga hun ikk vil smide æggene væk..
Det kan virkelig gøre mig vred, når man sætter et barn i verden skal man sku kunne tage sig ordentligt at det/dem... Ellers skal man lade vær.. Børnene vælger ikk selv deres skæbne, så man skal gøre det BEDSTE man overhovedet kan for dem.. Og det har hende der bestemt ikke gjort..
apr 2008
sidder og ser anden del nu og synes hun prøver og bortforklare en masse ting...
hun sagde osse at der var mange der ville hjælpe hende. men hun ville ikk tage imod det pga hendes samvigtighed! det forstår jeg ikk... for hun har jo ikk råd til de her børn... og forstår slet ikk at de ikk er blevet taget fra hende!
maj 2008
Men synes oss at lægen der jhalp hende , burde have sagt nej .
jun 2008
- Men jeg forstår bare ikk at man ikke har noget i sig der siger: Niks, jeg kan ikk forsørge de børn jeg har i forvejen så jeg skal ikke sidde flere i verden...
- Jeg kunne ALDRIG drømme om at få flere børn hvis jeg ikk havde råd til at kunne give dem det bedste af det bedste.. Men ja, sådan er vi mennesker jo nok desværre for forskellige...
maj 2008
apr 2008
og nej jeg forstår heller ikk lægen der gik med til det...
og sygehuset haqr sagt at hun ikk for babyerne hjem for de krav der er stillet er opflydt og dem kan hun ikk opfylde fordi hun ikk har råd....
det er sørgeligt at se at et menneske kan være så ligeglad og kun gøre det fordi hun ikk vil smide æggene væk:/
dr phil ottelinger