{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "dr phil ottelinger"
Ottelinger i dr.phil NU...
så hun i dr. phil igen igen...
Skrevet af: Sonne - Mor til Noah & Nicki.. . - 9. jul 2009

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dr phil ottelinger
  • #1   2. jul 2009 Det er jo for vildt med hende!! !

  • #2   2. jul 2009 Vildt er ikke ordet !
    Hvad synes i om hele situationen ?
    Synes i det er i orden ?


  • #3   2. jul 2009 hun forstår ikk alvoren i at hun ikk kan forsørge sine børn....

    og synes det er latterligt at bare fordi hun ikk vil smide æggene væk, så bliver hun gravid igen og får ottelinger!

    hun ved jo godt at hun ikk har råd til alle de her børn.... så forstår ikk hvorfor hun har fået alle de børn !?


  • #4   2. jul 2009 Er fuldstændig enig med Natalie's momse!!! ...
    - Synes det er helt vildt at hun kan være så "ligeglad" netop pga hun ikk vil smide æggene væk..
    Det kan virkelig gøre mig vred, når man sætter et barn i verden skal man sku kunne tage sig ordentligt at det/dem... Ellers skal man lade vær.. Børnene vælger ikk selv deres skæbne, så man skal gøre det BEDSTE man overhovedet kan for dem.. Og det har hende der bestemt ikke gjort..


  • #5   2. jul 2009 Oliver's Moaar: kan osse kun give dig ret...

    sidder og ser anden del nu og synes hun prøver og bortforklare en masse ting...

    hun sagde osse at der var mange der ville hjælpe hende. men hun ville ikk tage imod det pga hendes samvigtighed! det forstår jeg ikk... for hun har jo ikk råd til de her børn... og forstår slet ikk at de ikk er blevet taget fra hende!


  • #6   2. jul 2009 Jeg er så enig! Jeg synes virkelig ikke at det er rigtigt at hun skal have 14 børn og ikke kan forsøge dem . Hun kan ikke engang forsørge 6 børn , men så får hun lige 8 børn mere , fordi hun ikke synes at de skal gå til spilde .
    Men synes oss at lægen der jhalp hende , burde have sagt nej .


  • #7   2. jul 2009 JESSICA'S MOAR : Helt enig, I det med lægen..
    - Men jeg forstår bare ikk at man ikke har noget i sig der siger: Niks, jeg kan ikk forsørge de børn jeg har i forvejen så jeg skal ikke sidde flere i verden...
    - Jeg kunne ALDRIG drømme om at få flere børn hvis jeg ikk havde råd til at kunne give dem det bedste af det bedste.. Men ja, sådan er vi mennesker jo nok desværre for forskellige...


  • #8   2. jul 2009 Jeg kunne heller ikke drømme om at sætte børn iverden, som jeg på forhånd ved jeg ikke kan forsørge . Jeg forstår virkelig ikke hvad hun tænkte på ?!

  • #9   2. jul 2009 olivers moaar: ja det er vi desværre...

    og nej jeg forstår heller ikk lægen der gik med til det...

    og sygehuset haqr sagt at hun ikk for babyerne hjem for de krav der er stillet er opflydt og dem kan hun ikk opfylde fordi hun ikk har råd....

    det er sørgeligt at se at et menneske kan være så ligeglad og kun gøre det fordi hun ikk vil smide æggene væk:/


Kommentér på:
dr phil ottelinger

Annonce