{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

puha.. {{forumTopicSubject}}

nu ved jeg ikke om der er nogen der en online, men nu skriver jeg lige alligevel..

min kæreste er på druk her til aften og han har været hjemme en gang for at hente nogle sko til hans fætter, han har ladt bilen stå og jeg har fået bilnøglen så den største bekymring er væk, MEN... jeg kan ikke lade være med at være bekymret for om han kommer noget til, for han var virkelig fuld og kunne næsten ikke stå på benene da han lige hurtigt var hjemme og han kom hjem med en buket blomster som hans fætter havde hugget på en tank og han fik skæld ud for det, altså min kæreste, for jeg synes da det er sødt at han kommer med blomster, men de skal ikke være stjålet.

og han var virkelig helt væk og fortalte at ham og hans venner havde ved at komme op at slås med nogle udlændinge. han har lovet at ringe hver anden time så jeg ved han er okay, men nu har han altså ikke ringet som han skulle og jeg har ingen taletid på telefonen så jeg kan kun vente på han ringer... jeg er virkelig bekymret for hvad der kan komme til at ske i løbet af natten og det er virkelig så bekymret at jeg går med en træls fornemmelse i maven og jeg kunne bare tude lige nu..

ved ikke lige hvor jeg vil hen med det her, jeg havde bare lige brug for at komme af med det i håb om det letter lidt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha..
  • #1   4. jul 2009 Ej hvor træls for dig smiley kan godt forstå din bekymring, specielt når du er gravid... smiley øv øv.. håber for dig han snart ringer, lad os håbe på det bedste....

  • #2   4. jul 2009 ja, og så lige når man er gravid synes jeg det er værre, det er ikke så længe siden han mistede en nær ven der kørte galt i en spritter og så kan jeg ikke lade være med at tænke på at han lige så godt kan sidde i en af hans venners bil og at de måske kører galt og min verden ville bryde fuldstændig sammen hvis jeg skulle miste kenny .. og det vil også være utrolig træls at den bette skal vokse op uden far, de tanker flyver bare rundt i hovedet på mig :s

  • #3   4. jul 2009 Ej puha:( Kan godt forstå dig, man er altid overbevist om det værste.. Men der er sikkert ingenting i vejen, sådan plejer det jo heldigvis næsten altid at gå.

  • #4   4. jul 2009 ja, jeg ville bare havde meget bedre hvis han lige ringede så jeg kan slappe lidt af igen .. ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved mig selv lige nu smiley

  • #5   4. jul 2009 Kender godt den følelse, men plejer at overbevise mig selv om at der ikke sker noget, og det bare er mig smiley
    Han har nok glemt alt om at ringe, hvis han var så fuld som du siger ... så er det gået lige ind og ud igen :S

    men HVIS der evt skete noget, så ville der jo blive ringet til dig ?
    Tænk på det, og der er endnu ikke nogle der har ringet, så selvfølgelig er der ikke sket noget smiley


  • #6   4. jul 2009 det har du ret i smiley og han har sikkert bare glemt han skal ringe, eller han kommer nok i tanke om det på et tidspunkt, men ville godt nok bare ønske han ringede nu så jeg kan gå i seng uden den store bekymring..

  • #7   4. jul 2009 Det kender jeg skam godt, ærgeligt du ikke har taletid på - jeg plejer lige at sende et par sms'er og svarer han ikke, så sidder jeg gerne og venter på det svar inden jeg går i seng, hvis ikke jeg lige sender en ekstra smiley

    men vi må håbe at telefonen ringer om lidt, og det er ham der ringer smiley
    selvom jeg faktisk tror han har glemt alt om det :S


  • #8   4. jul 2009 det tror jeg også han har. jeg har kun set ham så fuld engang før og det kan han ikke huske noget af.. og jeg ville virkelig gerne sende en besked til ham for så kunne jeg jo lige minde ham om det :b

  • #9   4. jul 2009 Tiden er nok løbet fra ham og så har han glemt det i fuldskab. Når han er så fuld vil jeg stærkt gætte på at hans kammerater nok skal tage sig af ham og passe på ham som de venner de er. Tror ikke at de vil lade ham dangdere afsted hvis de kan se at han er pløre fuld helt alene.

    Har du nummeret på en af vennerne? er der en mønttelefon i nærheden?


  • #10   4. jul 2009 Personligt ville jeg ikke synes det var særlig fedt at være ude og feste og så skulle tjekkes af kæresten hele tiden men jeg forstår din bekymring. Men siden I venter barn må man jo gå ud fra at I begge er voksne mennesker og så må du jo forvente at han opfører sig som sådan. Det lyder dog ikke som om han er det. Kørte han hjem til dig med blomsterne da han skulle hente skoene?

  • #11   4. jul 2009 ja, men det er sådan en regl vi har med at skulle ringe ca. hver anden time, jeg skal bare lige vide om han stadig er i live smiley og han ringede kl 2 og så sagde jeg at han skulle ringe igen lidt senere for han var ikke så fuld længere så han ville lige ringe og fortælle om han kom hjem eller hvad han nu gjorde og nu har jeg bare ikke hørt fra ham siden.

    og jeg har ikke nummeret på nogle af vennerne og tror ikke der findes en mønttelefon i hobro.. men håber jeg snart kan fange en på facebook der hare hans nr som lige kan få fat i ham, det vil være rart at vide om han er gået kold eller hvor han nu er henne..


  • #12   4. jul 2009 ufff ja... er han kommet hjem ? eller har du fårt fat i ham nu ?? kan godt forstår jeres regel, så man ikke skal bekymre sig unødvendigt...

  • #13   4. jul 2009 Jeg havde ikke kunne tolerere at han ikke kom hjem direkte efter byturen.

  • Carina
    Carina Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 91
    #14   4. jul 2009 Nej det have jeg heller ikke kunne klare.
    Håber han er kommet hjem nu... Håber ihvertfald ikk der er noget galt...


  • #15   5. jul 2009 Hmmmmm mon der kommer en opdatering?

  • #16   5. jul 2009 Det håber jeg da -så man ved der ikke er sket noget...

Kommentér på:
puha..

Annonce