{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Hjælp jeg skal giftes :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg står med et lille problem, vi havde bestilt til i kirken til maj næste år, men vi er desværre kommet i den situation at vi ikke har råd til at holde en bryllups fest, så vi blev enige om at aflyst kirken og festen og så bare smutte på rådhuset...

Kirken og den store fest kan altid komme senere, når vi har lidt flere penge...

Men giftes vil vi, men jeg mener bare at for at gøre det til en god og uforglemmelig dag, skal der alligevel inviteres nogle og dagen skal også fejres, men det skal jo gøres så billig som muligt...

NU kommer mit spørgsmål:
Hvad gjorde i? og hvad kostet dagen ca?

(husk nu et billigt bryllup)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp jeg skal giftes :-)
  • #1   8. jul 2009 Stavefejl er fuldstændig gratis i dette indlæg

  • #2   8. jul 2009 vi holdte bryllup for under 20000 selvom vi var 50 mennesker og var i kirken og det hele

  • #3   8. jul 2009 ja men det kan vi ikke engang... min kæreste fik et job som ikke gav særlig meget, så der røg vi virkelig med at skrabe bunden, og nu knokler vi for at komme op over overfladen igen...

    den store fest kommer senere... for den skal til...


  • #5   8. jul 2009 hvor ikke give de inviterede en 'mad ting' de skal medbringe.. eks hvis i skal grille. nogle kan tage grill-kul med, andre salat, kød osv...

  • #6   8. jul 2009 Nu skal du bare lige høre her.. hehe..

    Vi har nemlig også besltuuet os for at blive gift..-men som sagt, money money money...-no go...

    Så vi skal giftet på rådhuset den 19/9, vi har inviteret de nærmeste, forælder og søskende, min mormor og morfar og et vennepar..-vi bliver 16 i det hele.. og efter rådhuset har vi inviteter på brunch hvor der er buffe og vi får det for os selv, da stedet slet ikke har brunch om lørdagen.. Prisen er 158,- kr pr per. Så vi kommer af med en 2500-3000 kr.

    Det må du sige er billigt..-hyggeligt ..-og intimt..

    Vil i stadig vente til maj næste år?


  • #7   8. jul 2009 Min kæreste's bror holdte havefest ... ikke nogen specielt opdækning, grillmad osv og hygge hele aftenen.
    Jeg kender ikke prisen på det, men kan da ikke have været så dyrt, og det var alligevel hyggeligt smiley


  • #8   8. jul 2009 Flopstar :
    Nej vi vil ikke vente til næste år...

    jeg regner med at jeg ringer til kommunen her en gang i denne uge og får en tid... men vi har ikke snakket nærmere om hvornår det skal være, så det skal vi lige have på plads inden jeg ringer smiley

    Men ja det var godt nok billigt det du forslog


  • #9   8. jul 2009 linda B
    Ja det var sgu da egenlig en god ide... ved ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på det


  • #11   8. jul 2009 hvad med at holde en bryllups reception og ikke en fest?

    at holde en reception med lidt pindemadder og lidt øl/vin/vand?

    det er da en pæn måde at gøre det på synes jeg og det behøver jo ikke være en sit down dinner fyldt med "huuun er så uuung og så yndig ser hun ud" for at blive en uforglemmelig dag. med lidt held kan det laves i haven?


  • #12   8. jul 2009 jeg synes ikke i behøver aflyse kirken hvis i holder reception. for du skal huske at hvis i først er gift på rådhuset kan i ikke blive gift i kirken, men kun få jeres eksisterende ægteskab velsignet af kirken.

    sådan er folkekirken bare så forstokket


  • #13   8. jul 2009 det er sådan jo, de damer, *smil* at vi bor i et land hvor det ikke koster en krone at blive gift.

    det er alle tilvalgene der koster.

    så hvis man ikke behøver det helt store faldera, så kan det gøres ganske billigt,


  • #14   8. jul 2009 vi holdt bryllup for 45 mennesker til ca 32000kr og det kunne godt ha været billigere hvis jeg ikke havde gået amok. man kan købe kjole brugt billig gav 1000for kjole slør diadem og sko nyrenset

    Stort Tillykke


  • #15   8. jul 2009 Når mig og kæresten skal giftes har vi tænkt at holde havefest i hans forældres have, med et kæmpe telt, og maden blir helstegt pattegris og salat som vi selv står for at lave... Vi har enkæmpe familie, så vi blir nok omkring de 100, men vi trækker på vores venner og bekendte så vi kan få de fleste ting billigt, idet vi kender mange... Men prøv at undersøg det, en sådan fest behøver ikke være så dyr igen, kjolen kan du fx købe i sidste års modeller de er sat ekstremt meget ned smiley

  • #16   8. jul 2009 Vi var på rådhuset og holdte så fest for 21 mennesker.
    Det kostede os under 8000 kr.


Kommentér på:
Hjælp jeg skal giftes :-)

Annonce