Brystforstørrelse..... {{forumTopicSubject}}
Hej Alle Sammen...
Har lige et par spørgsmål om brystforstørrende operation??
Håber der er nogle der vil hjælpe...
Skriv gerne jeres erfaringer...
Fordele og ulemper ved at få større bryster??
Hvor mange smerter havde i og i hvor lang tid??
Kan man amme uden de bliver grimme bagefter??
Hvad størrelse skal man vælge??
Kapseldannelse er der nogen `forsikring´man ka skrive?
Prisen på jeres og hvad var med i prisen??
Skal de udskiftes efter nogle år eller??
Følsomhed i brystet og brystvorten??
Hvor er det bedst at ligge snittet/hvad ses mindst??
Formen på dem, dråbe eller anatomiske??
Er det saltvand eller silikone??
Hvorfor valgte i lige det sted i gik det gjort??
Undskyld det blev lidt langt men er bare så rat at høre andres erfaringer....
På forhånd tak...
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Men ja, nogen kan amme, andre kan ikke.. Afhænger tit af hvor snittet ligges..
Mange klinikker tager sig gratis af hvis der skulle opstå kapseldanelse (skal selvf være samme klinik som du har fået foretaget operationen)
Jeg mener at ha hørt der er kommet implantater på markedet som ikke skal udskiftes, ved dog ikke om de rigtig er begyndt at bruge dem endnu, ellers kan du, alt efter type, regne med de holder mellem 10 og 15-17 år..
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
Mht hårdheden afhænger dette også af om du får lagt implantatet under eller over brystmusklen..
MHT at amme, kan de fleste, men nogen kan ikke, dette 'kan' også skyldes hvis de går ind gennem brystvorten.
Et godt råd, er ikke bare at tage den første, den bedste. Undersøg markedet, og betal hellere 5.000 kr ekstra og få en der har 'ordentlig' forstand på det.. Tjek evt. kosmetiskguide.dk, der kan du se bedømmelser fra de enkelte klinikker..
Jeg starter selv på privathospital, med plastikkirurgi om ca. 1 mdr.
Så skriv endelig senere hen, hvis du har spørgsmål..
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 20 Svar: 681
Fordele og ulemper ved at få større bryster??
Fordele og ulemper er svært at skrive om, for det er jo ret individuelt fra kvinde til kvinde.. Indtil videre er jeg ikke stødt på nogen ulemper, og er rigtig glad for at jeg fik lavet min operation, og har ikke fortrudt et split sekund. -MEN det kan være jeg kommer til det nu når jeg skal have en lille bebs igen til August, og jeg evt ikke kan få lov at amme ham :S Det vil tiden vise.
Hvor mange smerter havde i og i hvor lang tid??
Da jeg var dækket godt ind af smertestillende medicin som jeg fik med fra klinikken af, mærkede jeg ikke så meget til smerterne, heldigvis. Jeg var besværet i omkring en uges tid, og ca 3-4 uger gik der før jeg kunne sove på maven, dog er det ikke helt så behageligt længere som det var inden operationen.
Kan man amme uden de bliver grimme bagefter??
Nogen kan Ja
Hvad størrelse skal man vælge??
Det behøver du ikke spekulere på nu, det er noget du i samråd med din kirurg finder ud af. Man kan sagtens være ude for at have en forestilling om at man godt vil have 500ml i hvert bryst, men at kirurgen man har valgt kun vil ligge 355ml i hver, da han med sin erfaring ved at det vil være pænest. Derfor er det også vigtigt at man stoler fuldt ud på sin kirurg. Jeg selv har fået 395ml og bruger en 70DD.
Kapseldannelse er der nogen `forsikring´man ka skrive?
De fleste klinikker tilbyder sådan en forsikring
Prisen på jeres og hvad var med i prisen??
Jeg gav 39.800,- kr for mine. Det var med indlæggelse, smertestillende og for konsultationen.
Skal de udskiftes efter nogle år eller??
Det kommer an på hvilket mærke implantatet er.
SALTVAND som er det væreste gang gylle, skal skiftes.
Følsomhed i brystet og brystvorten??
Ja den var væk i godt og vel 1 års tid. Men er stille og roligt kommet igen. Man skal dog være obs på at det kan forekomme at følsomheden ALDRIG kommer igen.
Hvor er det bedst at ligge snittet/hvad ses mindst??
Ved ikke hvad der er bedst, det er vel hvad man selv synes. Jeg har mine snit under brystet, og det ses ikke. Der er lidt større risiko for komplikationer efterfølgende ved at få lavet snittet i brystvorten.
Formen på dem, dråbe eller anatomiske??
Mine er anatomiske, det giver det mest naturlige look.
Er det saltvand eller silikone??
SILIKONE, der er vidst heller ingen steder i DK mere som ligger saltvand ind.
Hvorfor valgte i lige det sted i gik det gjort??
Jeg valgte min kirurg efter lang tids søgning om informationer om ham. Han er en af de bedste kirurger i dk, og har fået rigtig meget god omtale.
Håber du kan bruge mine svar. Spørg endelig hvis du har flere spørgsmål.
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 20 Svar: 681
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 213 Svar: 938
Alle andre: tak for jeres svar...
sep 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 299
kan du ikke undersøge hva stedet hedder i polen hvor hun fik det lavet, så ville jeg blive super glad..
jan 2014
Følger: 1 Svar: 5
Brystforstørrelse.....