{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.822 visninger | Oprettet:

Mia F
Mia F
Tilmeldt:
19. dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416

Digt til nybagt far. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne give faderen et lille kort med et lille digt i, når lillepigen kommer til verden.

Men syntes simpelthen ikke jeg kan finde nogle digte som beskriver det at være blevet far, eller det at være far.

Nogle herinde der kan hjælpe mig med nogle søde digte eller andet i den stil?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Digt til nybagt far.
  • #1   28. jul 2009 Jeg er selv spasser til digte smiley og syntes det er for upersonligt hvis du får en anden til at skrive det.. Men jeg ved at der ligger en butik i Rødovre hvor de har nogle rigtig fine skulpture af en mand med en baby i armene. Og en mand der holder om sin kvinde som har deres barn i armene. De er SÅ smukke! Det er en riiiiiiigtig god gave til den stolte far syntes jeg smiley

  • #2   28. jul 2009 Der er ret langt til rødovre for at købe sådan en. ;o) Jeg ville skrive en flot personlig tekst til ham, men ville bare skrive et lille digt på den anden side af kortet.

  • #3   28. jul 2009 jeg skriver digte i mange anledninger du kan skrive en pb til mig så kan vi arbejde noget op. jeg skal bare bruge nogle personlige ting omkring jeres forhold og tid sammen. så vil jeg gerne prøve at hjælpe dig smiley

  • #4   2. aug 2009 Tessa - Tusind takk for tilbudet, har dog selv fået skrevet et digt til ham. Måske ikke så fantastisk godt, men det er skrevet fra hjertet. ;o)

Kommentér på:
Digt til nybagt far.

Annonce