{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

køber der fortryder ? {{forumTopicSubject}}

Hej Hej BG

I må sq lige hjælpe mig lidt

Jeg har idag fået en melding om en familie der har købt en hvalp af mig, at de fortryder deres køb og kræver deres penge tilbage . for og gøre en Lang historie Kort så er sagen den her :

De var her for 3 uger siden og se hvalpen og valgte at den ville de gerne have, så skulle jeg jo have et dep. på 2000kr. som sikkerhed for både køber og sælger, jeg får mit dep. alt ser fint ud. Jeg fortæller dem mundligt at hvis de fortryder så kan de IKKE få deres penge tilbage. Men jeg har gvet dem en kvittering via mail om at de havde betalt de penge (dep.) Men glemt og skrive at hvis de fortrød kunne de ikke få deres penge igen.. Jeg fortalte dem samtidigt at jeg havde graviditets problemer, så de måtte lige have lidt tålmodighed med mig og skulle sige til og god tid hvis de ville besøge hvalpen da jeg jo har andet og se til lige pt. de ved at jeg kan ricikere (staves) og skulle føde her d. 25 altså 9 uger før termin..
så skriver de til mig igår ved 16-17 tiden at de ville besøge hvalpen igen, og det skulle være nu. skriver så at jeg ikke har tid før d. 16 da jeg skal til JM, undersøgelser. osv i den her uge. hvor de så skriver her til morgen at de kræver deres penge tilbage og ikke vil have hvalpen..

Ville i give dem deres penge tilbage ?
Grrrrrrrr. er bare så sur syntes virkelig alt køre af r*ven til lige pt. er simpelthen så sur og indebrændt !

Lykke =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køber der fortryder ?
Kommentér på:
køber der fortryder ?

Annonce