{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

et grin her fra inden jeg smutter helt {{forumTopicSubject}}

ville lige gå på wc inden jeg hopper i seng, herren er gået op i bad, så kommer jeg ud og sætter mig på wc'et og vil tage noget wc papir, da en stor sort klam edderkop kravler lige over rullen og mig som er så møg bange for de små sataner bliver selvf. så bange at jeg flyver op med et skrig, desværre er jeg jo så ikke færdig med at tisse så jeg tisser så ud over gulvet, i min panik for at komme væk fra den dumme edderkop. hehe, heldigvis eller både heldigvis og uheldigvis har vi wc neden under hvor jeg jo var og et oven på hvor herren er i bad, så han har da ikke set noget hehe.

sys lige i skulle ha lov at more jer lidt på min bekostning smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  et grin her fra inden jeg smutter helt
  • #1   10. aug 2009 Hehe det var sådan noget jeg kunne finde på!!
    jeg er engang sprunget skrigene ud af bilen fordi der lige kom en ederkop hejsne ned fra loftet foran mig.. hehe aldrig har jeg fået så mange skæld ud af kæresten han troede han havde kørt nogle ned eller sådan noget

• #2   10. aug 2009 ha ha.. Det var da bare for fedt hehe;)) Total sjov, kan lige forstille mig det. ;DD Sov godt ;))

• #3   10. aug 2009 haha lige til skjult kagemand eller noget smiley

• #4   10. aug 2009 hehe det har jeg også gjordt fik også noget meget ballade over det smiley jeg nåede så ikke helt ud af bilen, men havde det ene ben ude da han så stoppede bilen, vi var heldigvis på vej til at dreje ind så der var ikke så meget fart på smiley
    men helt ærligt når man er bange for dem, så det ikke sjovt når man så bliver overrasket af dem på den måde pludselig så er de der bare, men rart at vide det ikke kun er mig der er så bange for dem smiley jeg kan godt grine af det bag efter men ikke i det øjeblik det foregår smiley

• #5   10. aug 2009 ja jeg kan godt sidde og grine nu, og sys det er lidt skørt at være så bange for sådan et lille kræ, men er 100 på sker det igen så ville jeg gør nøjagtigt det samme smiley edderkopper og jeg dur bare ikke i samme lokale og slet ikke når det kommer så tæt på smiley

• #6   10. aug 2009 hehe vi skulle også til at dreje så der var ikke så meget frat på..

Ej har også et hvepse problem.. har en gang måtte bytte plads med min veninde ude på motorvejem i mens min kæreste kørte pga der var kommet en hveps ind i bilen hehe...

• #7   10. aug 2009 hehe dem løber jeg også skrigende fra smiley men mest fordi jeg er bange for at jeg ikke kan tåle dem da jeg har lidt allergi for myg og lopper, men alle siger til mig at jeg skal stå stille så gør de ikke noget, nej men det gør de heller ikke når jeg løber væk fra dem hehe

• #8   10. aug 2009 Hehe sjovt jeg kan heller ikke så godt tåle myg og lopper..
    den gang jeg var tre år blev jeg stukket af et helt hvepsebo puha glemmer det aldrig og tror det er derfor jeg er så bange for dem i dag og bliver rigtig dårlig hvis jeg bliver stukket... og det e lige som om de kan mærke min frugt for de jaqgter mig helt vildt...

• #9   10. aug 2009 hehe frugt mener self. frygt må vidst heller gå i seng nu

• #10   10. aug 2009 sådan har jeg det også smiley det er ubehageligt, men er til gengæld 7-9-13 *bank under bordet* aldrig nået at blive stukket, men sys også de jagter mig helt vildt. og kan da godt forstå din frygt for dem med sådan en oplevelse

• #11   10. aug 2009 nå ville bare lige give jer alle et grin med i seng. i må sove godt alle sammen smiley

Kommentér på:
et grin her fra inden jeg smutter helt

Annonce