{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

ingen aftensmad... {{forumTopicSubject}}

ja ved en 17 tiden var Linea så hys og smækkede med trappegitteret kastede med sine ting og skreg helt vildt,

så gik der lidt med det og pludselig skiftede hun over til at være ked og kalde på sin far, og med hastigheden fra et lyn blev der stille oppe ved hende.

jeg gik så op for at høre hende om hun var rolig og ville med ned, men da jeg kom op sov hun, og hun var helt væk.

da klokken så var 18 gik jeg op og kaldte på hende og spurgte om hun ikke ville have noget mad, men hun vendte bare ryggen til mig og lukkede øjenene igen.
tænkte så jamen hun vågner nok inden længe og vil have noget mad. men nej hun sover endu og registrere slet ikke at jeg kalder på hende smiley så hun må have været godt træt i dag. har det bare lidt dårligt med det at hun sover uden mad, for hun har kun spist en bolle og et stykke rugbrød hele dagen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen aftensmad...
  • #1   4. sep 2009 Børn idag tager ikke skade af at springe et måltid over i ny og næ, hvis de som Linea f.eks er dødtrætte smiley

    Så du skal ikke ha' dårlig samvittighed !


  • #2   4. sep 2009 Syns bestemt heller ikk du skal ha dårlig samvittighed !! Hun var jo tilsyneladende rigtig træt , så lad du hende bare sove smiley Hun skal nok vågne hvis hun blir sulten og om ikk andet vågner hun imorgen tidlig og er super klar på morgenmad ;D

  • #3   4. sep 2009 nej ved jeg også godt, men det er bare når hun kun har spist en bolle og et stykke rugbrød på hele dagen.
    men igen hun ville vel ikke falde i søvn hvis hun var overdrevet sulten. smiley

    ja det håber jeg også hun er, har hvert fald gjordt klar til frisk bagte boller til imorgen tidlig bollerne skal bare lige formes i morgen og så bages smiley


  • #4   4. sep 2009 Hehe .. Da jeg læste overskriften og de første linier - var jeg lige ved at tro at du havde nægtet hende aftensmad fordi hun ik havde opført sig ordentlig ... :-b

Kommentér på:
ingen aftensmad...

Annonce