{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

vortes weekend tur. {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.
jeg ville dele en fantastisk oplevelse med jer..

min kæreste havde aftalt med min veninde at hun skulle komme ned lørdag og passe isabella og så skulle vi i centeret. jeg vidste ingen ting andet end at jeg ikke måtte lave planer. vi kommer ud i centeret og går rundt og kigger og har det utrolig hyggeligt. pludselig hiver han 2 biograf billetter frem fra lommen... vi skulle simpelhen ind og se sex and the city. jeg elsker serien og keld hader den så det var utrolig stor ting af ham at gøre dette. vi kommer ud fra biografen og står og ryger en cigaret. han fortæller at der snart kommer en bil og hendter os, jeg kunne ikke lige helt forstå det da vores bil stod på p-pladsen. der kom så en taxi og jeg satte mig ind. den stoppede først på kolding fjord hotel. der fik jeg så af vide at vi skulle overnatte til søndag... vi gik ture ikke nede ved vandet og det var utrolig smuk og romantisk! om aftenen fik vi 4 retters menu og det smagte bare utrolig godt! om aftrenen sad vi på vores altan som hang sammen med værelset og fik et glas rødvin (keld fik en øl) pludselig hiver keld en guldring med en lille sten i op af lommen og ligger sig på knæ. han spørger om jeg vil giftes med ham... jeg begynder bare at tude og nikker og prøver at sige ja.
så nu skal vi giftes.. det bliver så dejligt! det kildre helt i min mave bare ved tanken! det er super skønt... ville lige dele min dejlige oplevelse med jer.

knus janni

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vortes weekend tur.
Kommentér på:
vortes weekend tur.

Annonce