{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dåben....spørgsmål
  • #1   21. sep 2009 Vi lejede en sal som til 1200
    Fik mad fra kokken og jomfruen og der var mere end nok ca 4500
    Havde 30 gæster ca kun den nærmeste familie altså søskende og forældre

    Men man kan jo også bare holde reception med nogle sandwich, pindemadder eller lignende og så bare derhjemme evt holde det om sommeren smiley


  • #2   21. sep 2009 vi var 17 til vores dåb smiley havde lejet et lokale til 300 kr
    også da vi selv var på røven med penge lavede vi flødekartofter og frikadeller pasta salat og skinke . flute og hjemlavede lagkager og is . smiley købte lyserøde lys , og hvis dug og lyserød bordløber smiley øl og sodavand vi gav mellem 2000 og 3000 for alt og der var nok mad til 3 dage efter smiley


  • #3   21. sep 2009 vi havde lejet et forsamlings hus
    Bestilt mad fra kokken og jomfruen
    Købt drikkelse og div. (når det var på tilbud)
    vi var 60 mennesker, kun fam. og 2 hold venner
    Vi har brugt ca 12.000 kr med alt,
    mad drikkelse pynt, forsamlingshus, tøj til mor, fa,r og dåbs tøj, alt hva det indebære ;O)


  • #4   21. sep 2009 Vi skal holde barnedåb på søndag.
    Vi bliver 19 voksne. Det er kun den allernærmeste familie og 2 hold venner.
    Vi har lejet en gildesal for 300 kr. Men har lige fået at vide at vi kan få 100 kr. "rabat", hvis vi selv gør rent. Vi har bestilt en buffet fa en slagter til 115 kr. pr. person og så bager jeg selv kage til kaffen. Vi har købt drikkevarer på tilbud, når vi har set det billigt. Bordpynten bliver lys, og efterårsblade, som jeg har lagt i pres + nogle fine lyserøde bolcher jeg fandt i Løkken i sommers, hvor der står DÅB 2009 på.


  • #6   21. sep 2009 vi har holdt begge vores herhjemme i stuen.. har kun haft den nærmeste familie med.. (men det er også knap 30:-))
    første gang fik vi meksikansk mad, som jeg selv havde forberedt og så kom en veninde og lavede det sidste, mens vi var i kirken.. hun hjalp også under festen, det var bare guld værd, for med bebs og gæster osv er det lidt træls, hvis man selv skal stå i køkkenet..
    anden gang var barnedåben allerede kl 9, så der havde vi inviteret til brunch bagefter... havde også der lavet maden selv, så bliver det ikk ret dyrt..


  • #7   21. sep 2009 Vi har 52 mennesker skrevet ned på listen over folk der skal inviteres .. håber godt nok ikke at alle folk kommer .. smiley hehe

  • #8   21. sep 2009 Vi er ved at flytte i lejlighed, så kan i hvert fald ikke være hjemme... vi blir nød til at leje noget.... vi ved bare ikke hvad....

    hvis vores nærmeste familie og nærmeste venner skal med, blir vi også 30.... jeg må se hvor mange jeg kan nå at spare sammen, det er jo heldigvis først til foråret.....


  • #12   22. sep 2009 vores dåb kostede omkring 3500 kr smiley

    vi havde så lånt en sal i kirken gratis:)

    vi lavede selv smørebrød. mon mor bagte boller til kaffen og så havde vi købt en lagkage hos en bager tror nok den kostede omkring 800 kr.
    vi var 23 mennesker....
    brodpynten var osse købt og i stedet for at have de der store bordbuketter eller hva de hedder havde vi bare lagt nogle blomster sammen i bunker på bordet ( se eventuelt mit fotoalum med dåben.

    dåbskjolen lavde hendes farmor til hende smiley


Kommentér på:
dåben....spørgsmål

Annonce