{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Handel over TS {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen .

Skriver her idet jeg faktisk er lidt ked af det !
Jeg solgte en telefon til en fra trendsales , hun havde lidt problemer med at overfører pengene til hende TS-konto , så det tog hende 2 dage om at betale , igår skrev hun så til mig at hun havde modtaget telefonen , men at den ikke virkede og nu forlanger hun at få pengene tilbage smiley

Jeg ved telefonen virkede , for havde brugt den indtil hun købte den og der havde ikke været nogle problemer med det overhovedet . SÅ forstår det bare ikke smiley

Jeg havde pakket den godt ind osv, da den ikke var i kasse (det var kun laderen og telefonen jeg solgte - uden garanti)

Jeg vil bare heller ikke blive set som en dårlig sælger på TS , da jeg kun har ene positive smileyer , så synes bare det er så ærgeligt .

Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre , for jeg ved 100% at telefonen virkede perfekt da jeg sendte den , og derfor mener jeg ikke jeg skal overfører pengene retur til hende! Selvom det vil koste mig en sur smiley .

Men synes oss det er synd for hende, hvis det passer, at telefonen ikke virker . Men er det mit problem , for igen , da jeg solgte den , der virkede den smiley

Ihh et dilemma jeg har .
Håber i kan hjælpe mig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Handel over TS
  • #1   7. okt 2009 Hvis du ved med 100% at den virkede så har du jo dit på det rene. Jeg ville ikke give hende pengene retur hvis det var mig, så hellere modtage en sur smiley.
    Du kan jo selv skrive en kommentar hvis hun giver dig en sur smiley.

• #2   7. okt 2009 Jeg ved at den virkede 100%, for jeg brugte den jo selv indtil jeg pakkede den ned og sendte . Så jeg forstår det bare ikke .

• #3   7. okt 2009 Det er oss lidt det jeg frygter, for ved at telefonen virkede 100% , så forstår det bare ikke . Nej har ikke tjekket hendes profil derinde , men det vil jeg da lige gøre .

• #6   7. okt 2009 hvad er det hun siger der er galt med telefonen ??
    Hvis du handler derinde og køber ikke vælger at få den sendt som forsikret pakke, bliver den jo sendt på købers ansvar, og du hæfter ikke for noget som helst, for så skulle hun have valgt at betale for at du sendte den forsikret

• #7   7. okt 2009 Jeg sendte den via GLS, hun har ikke sagt noget om hvordan den skulle sendes .
    Hun siger at den ikke vil tænde og når hun tænder den , så går den i sort skærm .

• #8   7. okt 2009 Ja det lyder da underligt hvis det skulle kunne ske bare fordi den er blevet sendt, lyder mere som om hun har fortrudt købet og vil have penge tilbage, det er bare så surt der er så mange der laver fusk på trendsales det ødelægger det for os andre derinde.
    Hvis jeg var dig syntes jeg du skal sige til hende at hun må sende den retur til dig på hendes egen regning også må du se på den når den kommer, uden at love at du vil give hende penge retur før du har set og prøvet telefonen

• #9   7. okt 2009 Jamen hvis hun så går med til at sende den retur på¨egen regning , og den så er i stykker (hvilket den ikke var da jeg sendte den) hvad så? altså det jeg mener er , at hvis hun nu ødelægger den eller sådan noget, bare for at få pengene tilbage , så har jeg jo pludselig ikke en telefon , fordi hun har ødelagt den ? :s

• #10   7. okt 2009 nej det kan jeg godt se, så syntes jeg du skal prøve at skrive til hende at da hun ikke har bedt om at få den sendt forsikret er den sendt på hendes ansvar og da den virkede da du sendte den, kan du desvære ikke hjælpe hende, også må du tage den dårlige smiley, og er sikker på at en dårlig smily ikke ødelægger noget for dig derinde, alle der handler meget derinde har næsten en, for folk giver dem over ingenting feks at postdanmark er 2 dage om at levere i stedet for en osv

• #11   7. okt 2009 Det vil jeg lige prøve at skrive til hende .
    Mange tak skal i alle sammen have smiley

Kommentér på:
Handel over TS

Annonce