Handel over TS {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen .
Skriver her idet jeg faktisk er lidt ked af det !
Jeg solgte en telefon til en fra trendsales , hun havde lidt problemer med at overfører pengene til hende TS-konto , så det tog hende 2 dage om at betale , igår skrev hun så til mig at hun havde modtaget telefonen , men at den ikke virkede og nu forlanger hun at få pengene tilbage
Jeg ved telefonen virkede , for havde brugt den indtil hun købte den og der havde ikke været nogle problemer med det overhovedet . SÅ forstår det bare ikke
Jeg havde pakket den godt ind osv, da den ikke var i kasse (det var kun laderen og telefonen jeg solgte - uden garanti)
Jeg vil bare heller ikke blive set som en dårlig sælger på TS , da jeg kun har ene positive smileyer , så synes bare det er så ærgeligt .
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre , for jeg ved 100% at telefonen virkede perfekt da jeg sendte den , og derfor mener jeg ikke jeg skal overfører pengene retur til hende! Selvom det vil koste mig en sur smiley .
Men synes oss det er synd for hende, hvis det passer, at telefonen ikke virker . Men er det mit problem , for igen , da jeg solgte den , der virkede den
Ihh et dilemma jeg har .
Håber i kan hjælpe mig
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Du kan jo selv skrive en kommentar hvis hun giver dig en sur smiley.
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 355 Svar: 1.612
maj 2008
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 8 Svar: 33
Hvis du handler derinde og køber ikke vælger at få den sendt som forsikret pakke, bliver den jo sendt på købers ansvar, og du hæfter ikke for noget som helst, for så skulle hun have valgt at betale for at du sendte den forsikret
maj 2008
Hun siger at den ikke vil tænde og når hun tænder den , så går den i sort skærm .
apr 2008
Hvis jeg var dig syntes jeg du skal sige til hende at hun må sende den retur til dig på hendes egen regning også må du se på den når den kommer, uden at love at du vil give hende penge retur før du har set og prøvet telefonen
maj 2008
apr 2008
maj 2008
Mange tak skal i alle sammen have
Handel over TS