{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

prik test {{forumTopicSubject}}

Ja i dag var jeg inde og blive prik testet ! ikke fordi jeg ikke ved hvad jeg ikke kan tåle men fordi jeg har været i gang med to vacciner i 4 år, græs og birk. Og vil meget gerne starte op på en vaccine mod hund. Og prik testen viste at jeg ikke reageret på birk.. og kun en lille smule på græs.. . så vaccinerne har haft en effekt. og rigtig meget på hest, hund og kat Men inden jeg overhovde kunne komme i gang skulle jeg være symtom (staves) fri.. Og da er jeg ikke da jeg jo har tre hunde.. og i opstart facen må jeg overhovede ikke have omgang med hund og den periode er 3 måneder. og der efter må jeg ikke havde husdyr i 3-5 år men må godt besøge folk der har hund.. Så nu står jeg virkelig i et dilemma..
Har tre børn hvor den mindste på 10 måneder er begyndt at få knopper og udslæt om øjne. Så har fået en tid til alle ungerne i morgen til prik test !
Hvis den viser de ikke kan tåle hund ja så må vi af med hundene.. hvis de godt kan tåle hund er jeg virkelig i tvivl om jeg skal starte på evt ny vaccine mod hund så der er håb i fremtiden.. Men elsker jo mine hunde overalt.. og det bliver rigtig svært at finde tre ny hjem.. og man ved jo hvordan folk tænker når man skriver i annoncen at de sælges pga allergi..
Undskyld det blev så langt.. havde lige brug for at lette mig hjerte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
prik test

Annonce