så er jeg tilbage {{forumTopicSubject}}
Hej
ja i har nok ik rigtigt set mig så meget her de sidste 3 mdrs tid.. men jeg har været lidt igennem..
Jeg kom jo sammen med børnenes far , som var meget voldig. jeg fik endelig mod i sep til at gå fra ham.. eller det vil sige han blev sur over jeg havde meldt mig ind i boligselvskaber.. og da han fandt ud af det smid han mig og børnene på gaden.. så vi måtte bo hjemme ved mine forældre til jeg fik en lighed.. men fandt en skøn lejlighed i vestbjerg, hvor jeg så flyttede op den 1 okt. jeg er kanon glad for at være her.. dog generer min eks mig stadig.. og sviner mig til .. truer mig osv.. politiet kan pt ikke gøre noget.. lidt surt.. ;-( men efter alle omstændighederne så har jeg det dejligt ved at bo for mig selv..
Jeg ville gerne hvis der er nogen der er med på at lave en gruppe. for os som har haft en voldig mand og for dem som stadig bliver jagtet af deres eks.. jeg kan mærke jeg har brug for at snakke lidt om det.. da mine venner ikke har gået det igennem som jeg har, de kan desværre ikke sætte sig i mit sted.
men jjeg håber at få mere overskud til at være mere aktiv her på babygalleri..
Nicklas er jo 6 mdr nu.. og hans første tand er endelig på vej.. han har været meget pyllert det sidste lange stykke tid.. men det er pga hans tænder..
Michela er så godt som blefri og det er kanont. hun skiftede så børnehave og det har gået godt.. hun er glad for hendes nye børne have...
håber i alle har det godt her inde.
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Årg føler med dig, flot du valgte at gå .
Håber dig og børnene får det super godt (;
Han kan selvfølgelig have været pylret fordi der er sket en masse i hjemmet og han har kunne mærke du ikke har været glad .
mar 2008
mar 2008
og så nahr jeg ringet på amtet da han mener vi skal have hver vores barn juleaften og jeg synes det er synd at børnene aldrig kommer til at holde jul sammen, så har skrevet til amtet så må vi se hvad der sket.. michael flipper så meget ud når han finder ud af jeg har kontaktet kommunen og amtet... og ved det går ud over mig igen.. men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre ... politiet vil jo have beviser og michael er jo så snu pt at jeg ikke kan fremskaffe beviser.. men at blive kaldt kælling luder so og blive sparket og slået og spyttet på er bare ikke sjovt mere... han er fanme den største nar.. man fatter slet ikke man har været så snot dum og naiv.....
mar 2008
jessica V
ja lige netop.. jeg skal have de fucking beviser.. jeg har en telefon fyldt med trudsler men da de er mere end 3 uger gamle så kan de ikke gøre noget.. hvor lattelidt er det lige?? det er så bare mig der har været forlangsomt til at melde det.. men viste da ikke sådan nogle kunne blive for gamle.. det eneste politiet kan gøre er når amtet fastslår tid på afhentning af børnene så kan jeg få sådan en slagt tilhold så han ikke må kontakte mig telefonisk eller komme her med mindre han skal hente bærnene, men problemet er pt at han så svinder mig til spaker osv når han henter børnen.. dog kan han også godt finde på at svine mig til via sms. men han truer mig ikke via sms mere.
mor til asbjørn og fiona <
ja på face har du fyldt mig lidt, men jeg ahr skulle passe på hvad jeg skrev for havde glemt jeg havde nogle af hans venner på min face.. og de fortalte ham alt hva jeg havde skrevet der inde.. så jeg ahr været igang med at slette venner.. og passer virkelig på med hvad jeg skriver på face, havde ikke tænkt over det kom ud til mange 1000mennesker lige pludseligt.
mar 2008
det er godt nok underligt, har været på gården 2 gange plus jeg ahr ringet til dem 4 gange hvor den ene var direkt til vagtcentralen... der er bare ingen hjælp at hente..
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
mar 2008
lyder godt.. hvis du har lyst så har jeg oprettet en gruppe.. ang voldig kæreste/eks.
mar 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 1 Svar: 756
Men opret gerne en gruppe hvor historien kan fortælles uden fordømmelse;0)
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
For det andet har i virkelig min medfølelse - jeg håber han stopper med tiden. kunne du ikke bare optage opkaldende på din mobil ? det kan man vist endnu (man kunne da jeg selv oplevede en voldig kæreste for nogle år siden)
Hvis han genere jer, hvorfor så ikke vælge at flytte længere væk fra ham ? eller det er måske det i har gjort (: ? Håber på det bedste for jer i fremtiden ... og at din datter kommer over de ting hun har set og hørt .
Da jeg oplevede det var det dødstrusler, halv voldtægt, ja og ellers bare det at få nogle på kassen . min mor meldte ham da jeg ville gå fra ham da jeg fik et par på hovedet - min mors veninde (gruppeleder i byen) overhalede politiet nede i byen - de gad ikke gøre en skid og de snakkede bare med ham nede i byen og sagde at det skulle stoppe ..
-så der er mange der står med sådanne oplevelser , også flere uden at kunne stille noget op- hold modet oppe og kom videre der er også en sød fyr til dig og børnene der ude et sted
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Jeg var sammen med en meget ustabil fyr fra jeg var 15-17 som truede mig, svinede mig til men dog aldrig lagde hånd på mig. Så forsøger at sætte mig lidt i dit sted selvom det er skide svært
Det er så sejt at du er flyttet den dybeste respekt herfra
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Jeg håber på det bedste for dig og dine 2 skønne børn, og håber det hele løser sig inden for en overskuelig fremtid....
Cyber kram herfra også...
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Men stort skulder klap til dig. Det kræver sgu nosser at gøre sådan noget. Og dejligt at hører at du har opbakning fra dine forældre.
Åh hvor er det trist at dine børn har forstået så meget af det der er sket.. Og at det ikke engang er slut i nu da idioten ikke vil lade dig være i fred.. og hvor er det dog dårligt at politiet ikke gør en skid.... det er bare så typisk !
Håber at det hele løser sig på en eller anden måde.
Er det oprettet en gruppe.. ? vil meget gerne være medlem hvis det bliver en.
mar 2008
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 58 Svar: 317
Forresten, købte i så ikk hus sammen? Står dit navn ikk på købs aftalen, så har du ret til halvdelen af huset, ... bare på med en advokat, 3uger gamle trusler er ikk for gamle, de er gangbare i op til 6mdr, og særtilfælde endda år,
Jeg har ikk selv været i et voldeligt forhold men min mor har, og hende har jeg brugt rigtig meget krudt på at hjælpe, både med ny lejlighed, politi, og advokat, han var så syg i roen,
sep 2009
mar 2008
heheh kender du mig og ham????? eller misforstår jeg.. nej det er heldigvis kun i hans navn.. så jeg står ikke med noget som helst. heldigvis må man nok hellere sige.
sep 2009
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
mar 2008
mar 2008
mar 2008
så er jeg tilbage