{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halskæde eller ej
  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #1   29. okt 2009 NEJ. det kunne jeg aldrig drømme om, der kan ske så mange ulykker med sådan nogle. Har i mit job sagt til forældre at smykker og halstørklæder vil jeg ikke ha de har på, da jeg ikke vil stå med ansvaret, hvis der skulle ske en ulykke.

• #2   29. okt 2009 Er det med hensyn til kvælning?

men til højtider er det oki eller hvorn...

• #3   29. okt 2009 nu har jeg en dreng så hans smykkebrug er begrænset smiley men får snart en pige og tror når den tid kommer så ku jeg nok godt finde på at give en halskæde på i en festlig anledning, og så bare være ekstra obs måske...

og så kommer det vel også lidt an på barnts alder!?!

• #4   29. okt 2009 tusind tak for svarende..
    Vi sad bare og snakkede om det manden og jeg her forleden.. og vi synes nu det ser sødt ud når man fx skal til bryllup eller lign.. og så sad vi og snakkede frem og tilbage om hvor mange der gir deres børn halshæde på til daglig.. men virker som om a det ikke er noget man gør...!
    så her vil det osse bare blive til højtider mm...

• #6   29. okt 2009 Vi fik foræret en halskæde til vores søn da han blev døbt hvor der var et V i for Villads og den begyndte han at gå med da han var ca. 16 mdr, sådan til dagligt, jeg syntes at det ser så sødt ud og det er en kæde der springer rigtig nemt, så er ikke bange for at han går med den :o)

• #8   29. okt 2009 Min datter har haft flere kæder på, dog er de alle gået i stykker... syntes ikke det er så "farligt" at give dem en halskæde på da den ulykke der sker, højst sandsynlig er at kæden springer, så kraftige er de jo heller ikke.

• #10   29. okt 2009 Kun efter hun er blevet stor nok til at forstå hvad det er. Hun går med en fast nu hvor hun er 8, men ville aldrig have gjort det da hun var tre. Kun i nogle timer.

• #11   29. okt 2009 Hvorfor går vi voksne med det til daglig?
    har nemlig osse tænkt, a hvis nu han skulle ha det på til dagligt på et tidspunkt, så har min tanke da osse strejfet mig, a kæden ville knække hvis nu uheldet var ude.. og jeg går med kæde til dagligt og jeg har aldrig følt mig kvalt eller lign, så hvorfor så børn, spørger bare ;O)

• #13   29. okt 2009 Mariane:
    Sover de med halskæde på, går i bad osv? altsår har de den på 24 timer i døgnet? ;O)

• Tori

#14   29. okt 2009 halskæder og anden smykke har intet at gøre på et lille barn. det er min menning. Jeg arbejder som dagplejer og gir forældrene det med hjem igen hvis de har smykker på, jeg vil ikke stå med det ansvar hvis der skulle ske noget. Børnene i en børnehave må heller ikke ha smykker på netop pga kvælningsfaren.

• #15   29. okt 2009 tusind tak... smiley

• Tori

#16   29. okt 2009 godt for dig. JEg vil ikke stå og skulle komme med et opkald til mine dp-børns forældre at deres barn er blevet kvalt. Og sådan er det også i min datters børnehave og generalt hos de andre dagplejere i mit område.
    Syntes smykker høre til ved fødselsdage og andre højtidligheder.

Kommentér på:
Halskæde eller ej

Annonce