Min mor drikker - UPDATE! {{forumTopicSubject}}
Hej!
Nu har jeg snakket med min brors kæreste som har 2 forældre som var alkoholikere. Hun siger at hende og min bror længe har haft mistanke om at min mor drak men ikke rigtig har tænkt videre over det. Men nu hvor jeg ringer så er de ret sikre på at der er noget om sagen, og at de har stået på LÆNGE. Så min bror tager hjem til min mor idag eller imorgen, og gennemroder alle hendes skabe, og hvis han finder noget alkohol rundt omkring så sørger han for at hun kommer på antabus. Min brors kæreste har tit fået underlige opkalde fra min mor hvor hun uden tvivl har været fuld og har stillet de samme spørgsmål 4-5 gange i løbet af en samtale.
Det er rigtig hårdt pludselig ikke at være den eneste der ved hun drikker, og det er hårdt at tænke på at Emily (min datter) ikke kan være der imens jeg føder, hvis nu min mor drikker. For som min brors kæreste siger, så drikker hun også når vi er der, uden vi ser det, hvis hun har et problem med alkohol.
Puha..
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 707
Nu læste jeg ikke lige dit sidste indlæg, men..
Jeg synes ikke at det er fair at gennem rode alle hendes ting, uanset om hun drikker eller ej, jeg har selv en fra der drikker og har gjort det altid..
Min klare råd er: Snak med hende, og hvis hun nægter eller ikke vil snakke om det, så er hun ikke klar til hjælpen, hun er jo et menneske om hun drikker eller ej, og skal selvfølgelig behandles med respekt!!
Men jeg kender alt til det, jeg har set på min fars problem så længe jeg kan huske tilbage, jeg har kottet alt kontakt til ham,han ønsker ikke hjælp!!
(Han har så gjort mange andre grimme ting)
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
mar 2008
Jeg bøvler stadig (Inde i mit hoved) med min far, jeg kan slet ikke forstå at man udsætter sine børn for det!!
Min fra er 56 år, men jeg tror sgu at han er sejlivet, min farmor drikker også og hun er vist 79år...
Ja, min storbror, min fættere og mine onkler drikker også!
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
mar 2008
Men i skal være klar over, at det kan have den forkerte virkning på hende...
Når man vælger at at drikke hver dag, er der en grund til det, og det er den der skal kigges på..
Men jeg håber da at i finder en løsning der passer jer alle, og at hun selvfølgelig vælger det rigtige!!
sep 2008
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
Spørg ind til det hos din mor, vis hende jeres bekymring, tilbyd jeres hjælp. Det er det bedste I kan gøre.
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 281
Synes I skal tage en snak med hende og høre hvad hun har og sige... benægter hun (som hun nok vil gøre), så må I jo fortælle hende at I godt ved det og hun lige så godt kan "tilstå"
Håber I finder ud af det og hun vil gå i behandling. Antabus giver jeg ingenting for, det kan de jo selv vælge om de vil tage eller ej... behandlig er vejen frem!
sep 2008
Min mor drikker - UPDATE!