{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

hold op alt det tøj {{forumTopicSubject}}

så fik jeg sorteret us i Linea's tøj og puha hvor var der meget hele hendes gardarobe på nær lige et sæt og 2 kjoler røg og det fyldte bare 2 sorte sække fyldt op. og så blev der fyldt op med nyt tøj (nyt i den forstan at det er nyt for Linea men er noget vi har fået fra min søster og en veninde) og der er mindst lige så meget plus lidt mere. så de 2 sække jeg skulle af med tog jeg med op i børnehaven idag og spurgte om det var noget de ville have til skiftetøj, og de blev bare super glade for det smiley og ca. 1 uge siden var jeg oppe med 2 ½ pakke bleer til dem som de fik til hvis nogle børn løb tør for bleer en dag så de ikke skulle hen og låne fra de andre børn der bruger bleer smiley så sys da at jeg har gjordt en meget god gerning hehe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hold op alt det tøj
  • #1   30. okt 2009 Sidst, da jeg ryddede op i Cecilies skab, var det alle tuttenutte-kjoler osv der røg over i børnehaven.

    Og de små tøser derover ELSKER at rende rundt og lege små prinsesser i de gamle kjoler;o)


  • #3   30. okt 2009 ja der var både kjoler og bukser og trøjer og overtøj som vi synes var grimt så det fik de også, næste gang bliver det støvler de kan få ned smiley men det er rart man kan hjælpe, og min egen er ret god til at skal have skiftet tøj og nogle gange så mange gange om dagen at hun ikke har mere med så skal hun låne tøj af børnehaven, så nu har de masser af tøj børnene kan låne når de små uheld kommer eller regntøjet ikke har holdt tæt nok hehe

Kommentér på:
hold op alt det tøj

Annonce