{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

JEG har brug for LUFT NU !!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle i søde tøser !

- Jeg undskylder for et laaangt indlæg og for det jeg skriver & for de sikkert MANGE stavefejl !
MEN

Årh ha, jeg syntes bare at lige siden jeg fødte Malik er alt gået den forkerte vej !
først lå vi på sygehus, så hjem 1 weekend, så indlæggelse igen, så hjem så rendte vi til kontrold. det gjorde mig så ked af det alt det der var dengang, nu syntes jeg (og MANGE andre) at mit humør er røget HELT i bund ligesiden, jeg er sur og ked af det hele tiden.. Jeg snakker ikke rigtig mere (jeg har altid snakket meget!) jeg brokker mig hele tiden og der er ikke nogen grund til det, det er ligesom om at sådan er jeg bare, og det plejer jeg slet ikke og være.. vores økonomi er ikke særlig god lige p.t Jeg savner og se andre mennesker end min mor, far, svigermor & Svorger (16år) og mine 2 svigerinder (9 & 11år).. jeg snakker og ser ikke andre.. Jeg trænger til og komme ud og more mig drikke mig stiv / gå i byen, hygge mig, se andre folk.
Men min mor er næsten døv på begge øre og vil gerne passe Lærke men ikke tage Malik en nat (hvis hun tager høreapperatet i så kan hun høre ham) Kims mor vil KUN tage Malik hvis hun osse får Lærke . Lærke har aldrig sovet hos hende, Lærke ser hende ikke så tit & hun kan nogen gange godt lide en øl, og får hun lyst til en el. flere ja så drikker hun dem baer uanset hvad. så der skal mine børn ikke hen . jeg har ikke andre til og tage sig af dem.. syntes ALLE vender mig ryggen nu, og især efter Malik's ankomst.. det eneste jeg har lyst til er sove, passe Børnene og hygge med dem, og lave mad !.. og alligevel så savner jeg mennesker, savner nogen andre og snakke med..

Jeg har 5 store brødre. 5 tæt på mig og 1 laaangt væk. han har set Malik, så har jeg 2 i spjældet hvor den ene har set Malik, den anden har ikke engang sagt tillykke med ham, så har jeg en bror der bor 15km herfra ca. han har heller ikke sagt tillykke eller set ham el. noget

så har jeg en bror ca. 10km herfra, ham ser el. snakker jeg aldrig med ej hellere hans kone eller søn (skal dog besøge dem imorgen og jeg glæder mig) men dem kontakter jeg aldrig selv så det er min egen skyld, jeg ved jeg er velkommen til hveren tid !

Jeg har en retssag kørende om erstatning mod en jeg kørte galt med for 7år siden, og den tæger bare rigtig hårdt på mig, efter sagen er startet har jeg ikke kunnet sove ordentligt, jeg har marridt om ulykken, jeg tænker over alt der skete dengang (det er en bilulykke) jeg er ked af mine ar, jeg er ked af det trækker ud (vi skal i retten igen !) det gør så ondt på mig hvergang jeg modtager papir om ulykken. jeg kan abre slet slet ikke klare det, jeg har mine forædlres støtte men jeg har svært ved og snakke om tingene for tiden !..
jeg fortryder jeg begyndte og søge min erstatning, jeg skulle aldrig ha' gået i gang. aldrig ha' kontaktet advokat osv. men alligevel nu er vi snart ved retssagen, så er det dumt og trække i land men hold kæft hvor jeg fortryder. skide værre med de penge, mine smerter osv. bar ejg kunne slippe for alle de ting jeg nu skal have marridt om og som jeg KONSTANT tænker over, alt det som skete for 7år siden, alle mine ar osv osv.
JEG SKULLE ALDRIG HAVE KONTAKTET FORSIKRINGEN FOR OG FÅ ERTSATNING !!!! skulle bare have ladet helt vær !


- Årh ha, også er der alle de ting der skal ordnes, men jeg får det aldrig ordnet for jeg har ikke oveskud, jeg glemmer alt hvad jeg skal huske, jeg skal have et papir ved siden af mig hele tiden hvor der står hvad jeg skal.
iiih, jeg trænger bare til og komme ud !
iih, der er meget mere men orker ikke og skrive det

Men der er osse lidt ++'er
Min mor kom idag og spurgte pænt om hun skulle tage Malik fredag-lørdag el. lørdag- søndag så Kim & jeg kunne få lidt tid til hinanden og komme i byen .

syntes i jeg er forkert på den hvis jeg tager i byen når Malik ikke er ret meget mere end 1mdr. ???
han får ikke mit mælk mere..

Dog var vi i Tyskland igår MEN svigermor & svorger var med, og jeg nød det slet ikke, det var stressende fordi de havde så travlt. og dem ser jeg jo rimelig ofte og har set dem en del det sidste stk. tid !

der er nmeget mere galt, men gider ikke skrive alt det !..

det er OK hvis i ikke læser det, jeg SKULLE bare ud med det.. !!!!!!!!!!
ja i forstår nok ikke så meget af det, men jeg kom ud med det som jeg ville !

Knus & krams Lykke - som er rigtig rigtig trist og sur for tiden


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JEG har brug for LUFT NU !!!
  • #1   31. okt 2009 Ih det lyder bestemt ikke rart søde ;d
    Sig endelig til hvis jeg kan gøre noget ..


  • #2   31. okt 2009 Anna - Takker mange gange, men tror desværre bare det er noget jeg selv skal arbejde med smiley
    - jeg vil dog tage en snak med min læge nu her på fredag (Malik skal til 5ugers undersøgelse)


  • #3   31. okt 2009 Åhh det lyder ikke rat... Jeg syntes at du skal tage en tur i byen hvis det kan hjælpe på det hele, det rat at komme lidt ud og hvis du har muligheden for det så skal du gøre det inden du køre helt sur i det.. Sådan har jeg ogå haft det når man så har været ude en aften så har man meget mere energi og overskud.. Kan din mor ikke overnatte ved jer så kan I jo stadigvæk tage børnene om natten, når I kommer hjem...

  • #4   31. okt 2009 + at alt ting drejer sig KUN om Lærke og det er ligemegt hvem. så er det Lærke mig her Lærke mig der. føler slet ikke at nogen i familien overhovedet tænker på Malik. min svigermor, kims søstre osv osv. det er KUN Lærke de snakker om og med. også min egen familie, det er ligesom om de slet ikke tænker over Malik, det er sq skide hårdt for de er jo begge vores børn, og vi elsker dem lige højt.. godt nok er Læprke større og måske lidt sjovere for dem, men det re hårdt for en mor at det kun er det ene barn.. måske det kommer med Malik.. meeeen smiley

  • #5   31. okt 2009 #min lille prins# - vi bor sammen med mine forældre, min mor har tilbudt og tage dem en af aftenerne+nat i næste weekend (hun vil tage sit høre-apperat i så hun kan høre Malik), men jeg tror / føler bare at alle vil tænke 'hun elkser da ikke Malik siden hun allerede er i byen' (han er 5 uger på tirsdag) jeg trænger bare sådan til og drikke, og være ''ikke-mor'' bare være UNG !..


    syntes i det ville være forkert jeg tager i byen en af dagene ??


  • #6   31. okt 2009 Nej det er sku ikke forkert af dig.. Du altså ikke nogen dårlig mor bare fordi du tager i byen en enkelt aften.. Da du en tur i byen og vær ikke mor det har alle brug for engang i mellem..

  • #7   31. okt 2009 årh Jessica - du er bare så sød, en psykolog er udelukket, da jeg ikke kan ha' at fremmede folk udspørg mig osv. - Jeg er osse selv utrolig bange for det er en depression, men jeg vil tage en snak med min læge på fredag, og håbe han kan hjælpe mig på en eller anden måde.. & mange tak mht. retssagen..

  • #8   31. okt 2009 #min lille prins# - hm, tror osse jeg vælger og være ''ikke-mor'' en af dagene. men det er slet ikke sikkert jeg kan undvære børnene, jeg savner Lærke så utrolig meget bare hun er i DP lige for tiden.. - Men jeg vil prøve og hvis det blir slemt kan jeg altid tage hjem jo =)

  • #9   31. okt 2009 Altså det jo meget forskelligt hvordan man har det med det, jeg kunne personligt ikke lade min 5 ugers baby blive passet ;s men det nok bare mig, min var 1 år før hun sov ude ;s

  • #10   31. okt 2009 Anna - tror osse jeg har svært ved det men, må osse tænke på mig selv smiley

  • #11   31. okt 2009 Du skal tænke på dig selv ellers køre du bare surt i det...

  • #12   31. okt 2009 Jeg har ikke haft noget behov for at drikke mig fuld før nu her hvor johanne er blevet 1 år, men hun var altså ikke ret gammel før hun sov hos farmor...

    Tag du den bare med ro og nyd en ikke-mor aften... Og jeg tror nummer 2 barn er sværer end nummer 1, med hensyn til overskud og tid til andre voksne... Har i ikke en mødregruppe??? Dem har jeg haft enormt meget glæde af i tidens løb...

    ps. hvis der er noget om ulykke, advokat osv... Jeg var i en ulykke i feb. og er også i gang med erstatningssag osv... så jeg kender det kun alt for godt...


  • #13   31. okt 2009 #min lille prins# - ja det vil jeg osse, er bare ikke vant til og tænke sådan på mig selv =)

    Lisbeth - ja, der er ikke meget overskud ved nr 2 som der var ved nr 1.
    Jo, men mødre gr. er først om laaaaang tid, da der ikke er så mange der har født heromkring endnu..
    Problemet er bare med den ulykke at jeg kun var 12år, og jeg sad i bilen (det var noget familie der kørte en 19årig. også 2 venner der var med vi var 4) - og jeg snakker ikke med en eneste. og det tog mig 1½år bare og komme ud af en kørestol, brækkede ryggen og en masse andet dengang.. og mit ansigt er total ødelagt.. så det er ikke sjovt når jeg nu endelig havde fået det lagt bag mig . også skal man bare rippe op i alt det nu smiley


  • #15   1. nov 2009 Det lyder trist alt det du skal igennem.. Men når det er sagt så kan jeg ikke se hvordan det skulle hjælpe sig at tage i byen og drikke dig stiv?? det forsvinder dine problemer jo ikke af... jeg synes personligt det er meget tidligt at få passet sit barn ude.. men det er jo bare min mening.. kunne det ikke være en ide at få passet ham et par timer også tage ud til en god ven eller veninde og få snakket?

  • #16   1. nov 2009 1) Ja lykke i er jo altid velkommen heroppe (Bror og svigerinde 10km væk)....Og vi glæder os til at i kommer i aften og spiser...Det samme gør Emil sikkert så han kan se sin kusine....

    2) Ja det er svært engang imellem og få det hele tid at hænge sammen....Men når man får børn ændre tingene/hverdagen sig....For vores vedkommene så er vi jo heller ikke i byen på samme måde som før...Men det rør os ikke. Vi har startet vores egen lille familie og det er dejligt....At vores bekendtskaber ikke er kommet i den fase endnu og stadig lever som teenager er jo deres valg.....Men vælger nu engang at blive forældre og må tage ansvaret for det og så må man accentere at man ikke kan komme i byen på samme måde som før...

    3) Du skal da være glad for at du har en mor og far der gider at tage sig af dine/jeres børn når i skal noget....Herhjemme er der aldrig nogen der tilbyder sig at hjælpe...Vi har altid Emil med. Bare det var mig der engang imellem havde en friweek og kunne sove længe....

    4) Din erstatning, den skulle du slet ikke knokle så meget i...Du burte have en dygtig adv. der skulle tage sig af det hele....Håber det lykkedes for dig...

    5) Og Malik og Lærke er altid velkommen til at komme forbi...og om ikke andet, så kan du altid komme med Malik hvis mor og sviger ikke har overskud til 2 på en gang...Det er jo ikke så længe siden Emil fik flaske så har ikke glemt det smiley

    Op med humøret....Og ja tal med lægen og foreslår han en psykolog, så tak ja....Det er bedre at få en fremmede til at lytte end selv at brænde inde med det....

    Ses i aften......Svigerinden....


  • #17   1. nov 2009 Nr. 3 lyder måske lidt hård...Men det er altså ikke sådan ment....Ved du har været meget igennem og hvis du vil høre min mening, så er du blevet for hurtig voksen (Men synes dog du klarer det godt efterhånden).....Tror måske det er derfor du har det sådan....

  • #18   1. nov 2009 Mette - jeg er jo slet ikke sikker på om jeg vil tage i byen, eller om vi bare tager i biffen og hygger.. - Ja, det er måske lidt tideligt, men nogen har jo altså brug for det før end andre har. jeg vil heller ikke drikke for go få problemer til og forsvinde, jeg vil bare gerne ud til andre mennesker og hygge mig, og de fleste jeg kender drikker de har jo ikke børn endnu . jeg er jo ikke så gammel =)

    Jane & Emil.
    Vi glæder os osse meget, Og ikke mindst til at Lærke & Emil kan lege og hygge sig, selvfølgelig ændre hverdagen sig, når man får brøn, men jeg har jo siddet hjemme hele min graviditet (næsten) og ikke været ude blandt andre, sådan rigtig. - jeg er osse rigtig glad for at de overhovedet gider tage dem.. Nej ved godt at i altid sidder hjemme eller har emil med, men jeg er nu ret sikker på at de gamle osse godt kunne tænke sig og prøve og passe emil ;o)
    - jeg knokler heller ikke med min erstatning, men jeg modtager jo alle papir fra min advokat osv. det gør sq ondt og læse tingene .
    - Jeg ved godt at de er velkomne og vi osse er og MANGE tak for det . i er sq altid så søde smiley - ja, jeg sq ikke rigtig med psykolog osv. men nu må vi se havd lægen siger på fredag =)

    _ Jeps, min mor og SP siger osse at det er fordi jeg pludselig blev voksen dengang fra den ene dag til den anden, og at det er alle mine bekymringer der melder sig nu.. Men at jeg skal tage en snak med min læge og høre om han kan hjælpe mig på en måde ..

    Jane Tak for i altid er så søde :o)


  • #19   1. nov 2009 hej Lykke-pigen smiley

    Jeg er ked af at høre du er så trist søde, håber du får det godt igen men tror du skal have en at snakke med smiley og så skal du vist ud og have rystet den numse på et dansegulv smiley og få et "ungdomspust" ind under vingerne bare for en dag så du kan få tankerne lidt på afstand smiley

    mht. retsagen så er dét det rigtige at gøre og bare prøv at hold dampen oppe selvom det er mega svært :S jeg kan godt huske hvordan du havde det dengang(ikke for at udlevere dig eller noget) men du havde det da ikke særlig godt:( nå men håber at de giver dig erstatning for det fortjener du i den grad, da du har været en del igennem.

    og det lyder som en god idé at få snakket med lægen om hvordan du går og har det.


    stort bamse kram fra mig


  • #20   1. nov 2009 Lykke : nu har jeg IKKE læst det hele .. men var det ikke en ide af tage afsted med kæresten , møde nogen nye mennekser få lidt og drikke så du sys det passer og så tage hjem og sove smiley nu bor i jo dine forældre , kunne du evt ikke fp din mor til at ligge sig i jeres seng og sove ind til at i kom hjem igen , så sover han jo ikke ude og du føler dig måske ikke som en dårlig mor ved at gå ud og hygge dig et par timer hvis du forstår smiley

Kommentér på:
JEG har brug for LUFT NU !!!

Annonce