{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Lykke, Lærke & Malik {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle

en update herfra

Malik er MEGET syg, han græder og græder vi render til læge hele tiden, men får samme svar, han er bare forkølet...

Han er snottet, skriger meget, hård mave, kaster op, og han er hæs (kan være fordi han græder meget) - vi kan intet gøre andet end vi skal give ham saltvand hver 4 time så snottet kommer ud..
så det er derfor jeg ikke er så meget på.

- Mht. at jeg er så deprimeret hele tiden. jamen jeg har været ved læge et par gange her sidste gang jeg var der fik jeg taget blodprøver for og se om jeg mangler jern osv. - Jeg har aftalt med min Læge at jeg kommer til samtaler hos ham, i stedet for en psykolog... - skal have svar på prøverne på onsdag. hvor vi IGEN skal til læge.. jeg har bare slet slet ikke noget overskud for tiden.. jeg kæmper med søvn osv. og jeg kæmper stadig med forsikringssagen OG JEG BLIR VED !

- Og Lærke ja, hun blir bare frækkere og frækkere og mere og mere hysterisk. hehe.. hun er virkelig strid for tiden, men det er jo nok osse fordi jeg har Malik ved mig hele tiden.. ellers er hun stadig min skønne store pige. - det går rigtig stærkt med hendes sprog nu, vi skal virkelig passe på med hvad vi siger.. og så er hun begyndt og sige tak for mad, hvergang hun har spist og hun siger næsten altid be'om nu .. hun blir bare så stor

- Knus Lykke




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lykke, Lærke & Malik
  • #1   16. nov 2009 Hov i tirsdags målte Malik 50cm & vejede 3500 smiley
    Og hans appetit fejler ikke noget mere. det gjorde den de første dage, han har været syg i 10dage - heldigvis fejler Lærke ikke noget


  • #3   16. nov 2009 Lykke: Er da ked af at høre at det ikke går så godt med Malik, men håber at det går i sig selv igen så i få en glad dreng...

    Og ja Lærke´s alder er en skøn alder, de bliver så hurtigt store....
    Og til dig så håber jeg da at din læge kan hjælpe dig, så din hverdag kan blive nemmere..

    Håber det bedste for dig og din familie...
    Sender en masse overskud og energi til dig...


  • #4   16. nov 2009 IH hvor synd med lille Malik at han er syg...
    Har selv lige haft en syg dreng som kastede op heletiden og havde diarré og så hoster han som en gal, så går og venter på brev fra røntgen afdelingen (har rykket dem 3 gange nu, men stadig intet brev), han skal ha røntgen fotograferet sine lunger...

    God bedring med jeres lille trold, håber SNART han bliver rask igen...
    Og håber også snart at du får det bedre og får noget mere overskud!

    MANGE VARME kram herfra..


  • #5   16. nov 2009 Lykke - Hvis du ikke kan råbe din læge op mht at blive indlagt med Malik så i kan få ordentlig svar på hvad der er galt, så prøv at ringe direkte til børneafd på sygehuset og hør om der er noget de kan gøre for jer.. Tit hjælper det at gå direkte til dem der ved noget..

  • #6   17. nov 2009 susanne s - Læge og sp. mener ikke der er grund til og kontakte andre end lægen da det 'bare' er en alm. forkølelse

    Tania - tusind tak, det er også rimelig hårdt for tiden smiley

    Pia - jaaa, hun har en dejlig alder, men er også en lille stædig hidsig prop for tiden.. men sådan er det jo med de små smiley

    *Trine . ja det er slet ikke til og holde ud med de små, ved snart ikke hvad jeg skal gøre, går nsart ud af mit gode skind ..

    Malena - har jeg også tænkt på.. men når de nu siger gang på gang at han bare er forkølet.. og jeg har været ved forskellige læger. og de allesammen siger det samme

    --- Idag har Malik haft det en del bedre, han sover bare meget men skriger ikke såå meget mere, så jeg håber det bliver bedre imorgen.. også håber jeg at vejret er til at han kan komme ud og sove et stk. tid, så skulle det osse gerne hjælpe

    ... Har de sidste par dage, haft vasket alt hvad der kan vaskes for og komme af med de skide bakterier smiley


  • #8   18. nov 2009 Lykke - Var jo desværre igennem samme mølle med Tristan.. smiley Ikk at jeg siger der er noget alvorligt galt eller det skal gå så'n for jer, men Tristans "bare forkølelse" kostede os 12 dages indlæggelse lige op til jul sidste år.. Men håber han selv kommer over det.. Det er desværre "højsæson" for rs virus så håber han slipper..

Kommentér på:
Lykke, Lærke & Malik

Annonce