{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Hold kæft en nat :o/ (Skadestuebesøg) {{forumTopicSubject}}

Jaa, da vi ville gå i seng ved en elleve tiden, vågnede Malias, så vi tog ham ind til os..
Og han ville bare ikke sove, så han moslede rundt nede i vores seng, så satte han sig op, og jeg havde lige pakket mit hoved lidt væk i dynes, for nogle gang lader han sig falde bagover med fyld kræft, og det gør bare pisse ondt, når hans hoved rammer mit!
Og det var selvfølgelig hvad der skete, han banker bagover og rammer min overlæbe, så den flækker, og det blødte helt vildt, og det gjorde møg ondt, så da jeg ville sætte mit højre ben ud at sengen, rammer jeg sgu en glas lampe med hælen, det tænker jeg ikke lige over der, for det blødte vildt fra læben, men da jeg kom op på badeværelset, kom jeg til at kigge på min hæl, og det styrt blødte :o/
Så måtte jeg en tur på skadestuen, med en hæl der bare gjorde nas, han ville gerne havde syet mig, men nej tak, så det blev lappet samen med en masser plaster og forbinding, så her sidder jeg og er møg træt og med en hæl og en læbe der gør ...... ondt :o/
(Og det sår på hælen, det var bare dybt, og AV for heled det gør odt at få renset det)

Håber i andre havde en dejlig nat ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold kæft en nat :o/ (Skadestuebesøg)
Kommentér på:
Hold kæft en nat :o/ (Skadestuebesøg)

Annonce