{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

er så nervøs og bange..! lidt langt. {{forumTopicSubject}}

ja i nat kl.2.42 ringede min tlf. og jeg hørte godt den ringede men gad ikke løbe neden under og tag den!

så her i morges da jeg stod op kiggede jeg så hvem det var, og det var min lillebror der havde ringet, nu er jeg så møg nervøs, for jeg har prøvet siden jeg stod op at ringe til ham men han tager ikke sin tlf. og har prøvet på hans kærestes nr. men hun tager den heller ikke, er så bange for der er sket ham noget, eller det måske er den lille der er sket noget med (de fik en lille sidste mdr).

jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre, har ikke mulighed for at tage hjem til ham og se om alt er som det skal være da han bor 1 times kørsel fra mig og herren har bilen på arb.

hvis det havde været weekend havde jeg nok ikke bekymret mig sådan for så ville jeg nok bare tænke han havde været ude og feste. men en hverdagsnat, ringer man ikke om natten uden der er et eller andet?

ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg er bare så bange for der er noget galt specielt når jeg ikke kan få fat i ham..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er så nervøs og bange..! lidt langt.
Kommentér på:
er så nervøs og bange..! lidt langt.

Annonce