{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.158 visninger | Oprettet:

Drøm - tydning ? (langt-læs:) {{forumTopicSubject}}

Hej bg ., min drømmetydnings bog er forsvundet - kan i hjælpe ?

De sidste 3 timer jeg sov her til morgen drømte jeg:
Det korte af det lange:

Noget med at sove et sted , min lillebror og mor skulle komme, min kæreste var der og opførte sig underligt - jeg tog hans telefon , jeg cyklede op af en lang indkørsel og læste hans smser, jeg vendte om og han kom løbende, han fik telefonen og jeg spurgte om han var utro og hvem det var han havde skrevet med, han er underlig igen og siger at han jo ikke har gjort noget.

senere låser jeg døren i et forsøg på at læse flere beskeder - men han havde mobilen på sig.
Låser døren igen hvor hans telefon ligger på bordet, jeg læser så noget om en date og det skulle være på jensens bøfhus, han skriver så at han kar 000100kr, hun skriver samme beløb og at det lyder da til at kunne give noget luksus mad på jensens. han kommer ind af døren og jeg spørg hvad det er (han havde fået en eller anden der havde nøgler til det hele til at låse op) jeg kan ikke huske hvad han sagde, men jeg blev vildt ked og græd op ad en lygtepæl/stor kontainer, han står bagved vågner og har helt ondt i maven af at "græde".

Så finder han en anden som er tilstede og vil flytte med- jeg bliver fustreret og ked og kan ikke huske det hele i detajler, senere vender jeg det til at jeg vil have ham tilbage, hans nye "flamme" bliver chokeret over hans lån i nordea, vi sidder ved et bord og jeg fortæller hende om hans andre lån , de præcise tal og banker, for at skille dem.

Jeg får bilen (ikke vores nuværende bil) og jeg var glad for musikken og det gode anlæg + højtalere.

jeg går ned til min bankdame som har DENNE SMARTE KNAP der hedder noget med "gå fra hinanden-knap" så alt på kontoen blev delt i mit og hans.. bankdamen snakkede godt om denne knap

dagen inden havde han lavet et lån på 15000,- som jeg så beholdte.

Undskyld det blev langt , jeg håber nogen vil læse det og hjælpe mig med at finde ud af hvad det kan betyde.

Da jeg vågnede havde jeg stadig vildt ondt i min mave..

Knus en forvirret maiken smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drøm - tydning ? (langt-læs:)
Kommentér på:
Drøm - tydning ? (langt-læs:)

Annonce