{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

hvad gør jeg, penge tilbage? lejebolig {{forumTopicSubject}}

Godaften , ja nu vil jeg altså have mine penge.

For at gøre en lang historie kort.
Vores gamle udlejer sagde at vi kunne købe eller flytte, vi valgte at ville flytte, vi finder noget andet og det ringer jeg og fortæller ham - så han kan sætte huset tilsalg hurtigst muligt. MEN idioten!!! siger årh okay så du opsiger lejemålet smiley !? spade , jeg sagde så at det havde han ligesom selv klaret .ork nej , okay jeg gir mig da jeg vil bo det nye sted.

efter noget snakken frem og tilbage bliver vi enige om at han får indskud (en måneds husleje) og alt olien som lige var fyldt på - 1100 L .

så skynder han på os og siger vi skal ud - spade, vi har 3 mdrs opsigelse. vi aftaler at jeg får penge retur hvis det bliver solgt inden de 3 måneder er gået.

Jeg har givet ham tid til at melde sig på banen da jeg ved at han fik solgt d. 18-06-09 , vi opsagde pr 1/5-09 - altså vi skulle have haft huset til d. 1/8-09 .

manden er hysterisk , og har ingen penge , trods motorcylkER og gård til 3,4 millioner.

Jeg vil gerne have mine penge , skal jeg gå rettens vej eller bare melde ham til told og skat da han ikke har betalt det der udlejer skat i 3 år på det hus (altså os da vi boede der)

kloge hoveder - hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad gør jeg, penge tilbage? lejebolig
Kommentér på:
hvad gør jeg, penge tilbage? lejebolig

Annonce