20. mar 2008 Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
SVIGERMONSTER !!!!!!! Langt {{forumTopicSubject}}
ARRRRRRR ..
Jeg tror snart jeg går helt amok ......
Har i æjeblikket den væreste kællng til svigermor ..
Hun er bare så modbydelig´... !!!!! :@:@
Nå historien lyder på , da kæresten og jeg begyndt og være sammen boede jeg storset ved ham ( han boede ved sin mor en overgang pga flyt fra Flendsborg ) fra starten af - det var nemmest da jeg ikke lavede noget og han arbejde meget .. så så vi hinanden mest Men ja som skrevet så boede han hjemme ved sin mor på det tidspunkt og det var også helt fint .. jeg kom rigtig godt ud af det med hans mor , sad og snakkede med hende i løbet af dagen og sårn ind til manden kom hjem .. rigtig hyggeligt .. Efter en mdr tror jeg begynder hun på at jeg sover konstant , hvis jeg kig oven på mens hun var hjemme fik jeg kastet i hovedet : SKAL DU NU OP OG SOVE IGEN !! Jeg begyndte og snære af hende da jeg sys det er vildt belastende og få smidt i hovedet hver gang , om man så bare gik op for at tage et par sokker på eller ligene skulle jeg op og sove efter hendes hovede .. ARRRRR .. Nå jeg begynder så at lede efter noget VI kunne bo i UDEN svigermonsteret .. Bliver i mellem tiden træt og har da self sovet mere end normal i starten men sov altså ikke hele dagen væk .. Vi fandt et hus i sænderjylland , så var det galt fordi det var langt vææk og det var væk fra dem alle sammen og jeg ved ikke hvad --. ja det var længt væk men vi kiggede jo kun på det der var inden der sagde vi skulle bo der .. Nå vi leder videre og jeg finder det her i jels hvor vi bor nu .. Ja så var det jo galt at vi skulle til at flytte og ved ikke hvad -.-. Hun er STOR ryger og manden og jeg var blevet ENIG om at det skal være røgfrit her ude da ingen af os kan have lugten af røg ( har dog selv røget ) så var det jo galt at hun ikke måtte ryge her ude og i hendes hovede er det åbenbart MIG der har bestemt at det skal være røg frit .. SÅ de 3-4 gange hun har været her ude ( på 4 mdr snart ) brokker hun sig over at hun ikke må ryge iden for .. Jeg har så fået afvide at hun siger til både manden , min svogerinde og scoger at jeg er sur hele tiden , at jeg aldrig snakker til hende og at jeg sover konstant ......... !!!!!!!!!! Hvad sker der i hvpedet på hende altså ..
Hun bor i et lille rækkehus på omrking 80 kvm , har ikke særllig stor stue eller køkken .. Og derfor er svigerinden , manden og jeg blevet enig om vi kunne holde det her ude da vi nok har 150 kvm og meget mere plads .. Hun sidder så igen bare og fejer det af og siger det må vi jo så bare gøre .. Rigtig surt .. da de så er kørt siger min svigerinde at hun fandeme har stået udenforog BROKKET sig over at vi skal holde jul her ude fordi hun ikke må ryge inden for !!!! hun står og siger at det er noget underligt noget at vi ikke kan være der hjemme fordi de var ligeså mange sidste år .. Men helt prlig hvad sker der i hovedet på sårn et kvinde mennekse .. Hun gør mig så KED OG SUR !!
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre .. iiiiih ..
ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg men skulle bar eud med det ..
Tak skal dem der gad kigge og evt skrive en kommentar ..
Knus den kede og fortvilede lullee
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
mar 2008
mar 2008
Undkysld de mange indlæg efter skulle vist ikke ha været så hurtig til at trykke
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Hvor står din mand i alt det her ?
Kunne du evt be' ham om at ta' en alvolig snak med hende om alt det her du lige har skrevet !?
mar 2008
Det såre mig bare så meget for har ikke lavet andet end at bruge tid på at sidde og snakke med hende
det er bare slag i hovedet hele tiden
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Kan godt forstå at du er ked af det. Især når det er nogen totalt ufoståelige ting hun er sur over.
Tænk at blive SÅ bitter over ikke at måtte ryge indenfor. Nogen mennesker er bare totalt egoistiske ...
Jeg synes at det er godt at du snakker om det og får nogle af dine frustrationer ud på den måde, for ellers æder det dig bare langsomt op indefra..
Føler virkelig med dig. Det er hårdt at vide at der er nogen der synes at man er mega træls. Og så især på sådanne tynde grundlag !
mar 2008
Han har bare valgt og skåne mig og ikke fortælle mig om at hun har sagt det til ham .. Da jeg har det svært for tiden .. min graviditet har ikke været lige let og han ved jeg ikke kan overskue det og derfor har han valgt at skælde hende ud og ikke fortælle mig noget .. problemet er bare at det har svoger og svigerinde ikke tænkt over -.-
mar 2008
Sys bare den lille ting som at de ikke må ryge inde er så latterlig en grund altså - HVER gang vi kommer der hjemme fra er vi begge nød til at gå i bad og skifte tøj fordi det lugter som om det har lagt i et rum der er blevet røget 1+00000000000000000000000 smøger i på en halv time det er SÅ klamt .. ad ad ad ad ..
mar 2008
mar 2008
at cutte hende løser jo ikke det problem at jeg har fået alle de ting i hovedet ..
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
Jeg sagde til min kæreste at jeg ikke ville med når han skulle ind og besøge sin familie (hans søster var endnu værre end hans mor!) hvilket resulterede i at han blev væk fordi han gerne ville have mig med.
Til sidst sagde jeg til ham at hvis ikke dette stoppede NU så kunne vi ikke være sammen mere... Det resulterede i at han kontaktede sin søster og bad hende behandle mig pænt for ellers ville han vælge i mellem os og han var ikke i tvivl om hvem han valgte... Det hjalp helt enormt at den trussel kom på bordet og i dag har jeg det fint med hans mor og kan da holde hans søster ud...
Men UH hvor har jeg ondt af dig! Jeg var nok eksploderet ret kraftigt og forklaret hende at rygning er pænt skadeligt når man er gravid og at hun i øvrigt måtte vænne sig til det, købe nikotin plaster hvis hun skulle på besøg og ikke gad gå ud eller også kunne hun blive væk!
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 19
mar 2008
det er bare ikke til at holde ud altså .. iiiiih
sagde os bare til hende idag fordi hun lige skulle kommenter at man jo godt kunne indføre at man måtte ryge i baggangen at sårn var det ikke det var røgfrit og sårn er livet bare .-.- tror jeg sq ikke rigtig hun var tilfreds mede at få afvide --
mar 2008
og at de så alle sammen igår mente det var MIG der sagde karsten ikke måtte tage med i byen -- arrrrrrrrrrrrhg !!
mar 2008
men stadig .. er ret sikker på at manden er flegnet på hende ..
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
men det at hun blander sig i hvad jeg æder... ARRRGH.. jeg skal NOK sørge for at få det rigtige at spise.. Og jeg VED selv om jeg er NOK sulten eller hvad jeg er. DET er træls..
Men det jo overhovedet ingenting i forhold til din svigermor.. :s
hmm.. Som jeg selv er kommet frem til ang med min søster så har de det ikke særlig godt med dem selv. Også lader de det gå udover andre i familien eller vennekredsen - de har ikke styr på deres eget men har alligevel overskud til at blande sig i andres liv. Det er synd for dem. Det er synd det skal gå udover "uskyldige" mennesker. Men det er sådan nogen er. Håber hun bliver bedre...
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Men hun skal da bare overholde de regler i sætter i jeres hus hvad fanden bilder hun sig ind og blive sur over hun ikke må pulse løs i jeres hus?
Nå så til hendes brok over dig det er da også for latterligt men hun har nok ondt i røven over at have "mistet" sønnen til dig sådan er mange mødre jo desværre Og kan de så få den nye svigerdatter ud i kulden og få sønne hjem så er lykken jo gjort
SVIGERMONSTER !!!!!!! Langt