{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegave Hjælp.
  • #1   2. dec 2009 Hmm, legetøj?!! ..
    Altså sidste år til jul var Oliver jo ikke mere end 1 mdr gammel, og der ønskede vi os også legetøj til nu her hvor han er 1 år..
    Så hvad med det?!! Eller tøj til næste str?!!

• #2   2. dec 2009 jaah glemt at skrive han er snot forkælet så han har tons af legetøj allerede og tøj...

• #3   2. dec 2009 Hvad med en gåvogn? Og noget med biler eller lign? Put-i-klods ting smiley
    Klodser.

Og til dig selv, gavekort så ka i hygge jer til januar udsalget smiley

• #4   2. dec 2009 Jaa, det er oliver også.. Det var også derfor vi valgte sidste år kun at ønske os få ting som han kunne "bruge" som 1 mdr gammel, og resten til 1 års alderen, og det har jeg været SUPER glad for at vi gjorte!! smiley

• #5   2. dec 2009 Hvad med rygsæk, regntøj og gummistøvler til når han starter i DP/vuggestue smiley Og madkasse og drikkeflaske.. Det kan han bruge på ture ..

• #6   2. dec 2009 du kan jo altid ønske dih tøj og legetøj som han kan bruge senere hen.....

man kan jo osse ønske sig sengetøj, håndklæder, ovetøj huer. paraply til barnevognen/ klapvognen til sommer, ting ind til hans væreselse:)

• #7   2. dec 2009
    min datter er 7 måneder vi ønsker os:

junior dyne og ´pude
    sengetøj der til.
    gåvogn.
    brio togbane.
    hynde til trip trap stol.
    legetøj.
    tøj i str 86.
    cykelstol til n´år jeg skal cykle hende i dagpleje.
    gavekort til gravering i hc. andersen bog

• #8   2. dec 2009 Vi har en super god ordning her.. Kasper fik i dåbsgave af hans farmor en bankbog med nogen penge på, også gør vi både det til jul og fødselsdag, at hvis han ik rigtig lige ønsker sig noget eller mangler noget, så får han penge som vi sætter ind på bankbogen.. Så kan han senere når han mangler noget, eller når han blir gammel nok, købe det han gerne vil ha. Sys det er en super ide, for sys det er så træls at få gaver til ham, bare for at få...

Kommentér på:
Julegave Hjælp.

Annonce