{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Kan blive SÅ gal!! ... {{forumTopicSubject}}

Da jeg stod og lavede mad hørte jeg radio, der kom så nyheder hvor de fortalte at en 24 årig mand var blevet x antal års fængsel for at have rusket sin 13 dage gamle søn så meget at han døde, + han havde lårbens og skinnebensbrud..

Det skal han naturligvis straffes for, men så skal han også betale moren 75.000 kr i erstatning!! .. HVAD FANDEN ER DET FOR NOGET?!!
Det er sku da bare at gnide salt i såret, de kunne ligeså godt ha sagt til hende, jamen dit barns liv var ikke mere end 75.000 kr værd...

HADER sådanne sager, så burde de sku ikke skulle give erstatning, fordi ligemeget hvad kan ens barns liv ikke gøres op i penge, OVERHOVEDET, men helt ærlig 75.000 kr.. Uh hvor fint hva så er det hele bare godt igen.. NEEEJ FOR FANDEN!! ..

Undskyld mit sprog men jeg bliver simpelthen SÅ gal over sådan noget!! Som om det ikke er svært nok for moren i forvejen da!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan blive SÅ gal!! ...
  • #1   3. dec 2009 Det er et symbolsk beløb mere ment som straf overfor gerningsmanden end som kompensation overfor moren.

• #3   3. dec 2009 Har snart hørt så meget lort omkring erstatninger ved dødsfald at intet kan chokere mig mere. Da min datters far døde fik hun jo også en erstatning for tab af forsørger. Det groteske her er at økonomisk er en rig far mere værd end en fattig. Med det man hører om hvilke typer familier der ser mindst til deres børn så er det helt vanvittigt. Men i vores samfund er den far der tjener masser af penge mere værd end ham der er meget sammen med sit barn.

• #4   3. dec 2009 Lille M : Ja ja, men det nok også bare mig der lever mig for meget ind i sådan noget, fordi jeg ville personligt ALDRIG tage imod den erstatning! ..
    Jeg ville selv blive SÅ ked af det hvis Anders slog Oliver ihjel og de så siger jeg skulle ha 75.000 kr i erstatning, fordi jeg har det sådan at han "slipper" med nogle få års fængsel at man så skal have sådan et "til grin" beløb oven i, det ville jeg slet ikke kunne bære! ..
    Så hellere give dommeren de 75.000 tusinde for bare 1 års mere fængsel til faren!! ...
    Håber du forstår hvor jeg vil hen?! ,, Synes det hele lyder så godt oppe i mit hovede, men kan sku ikk lig få det ned på skrift ligenu!! Hehe

• #5   3. dec 2009 Smilla : Nej, jeg har nok fået formuleret mig forkert, fordi ved godt de ikke sidder og vurdere det lille barns liv i penge, og HELDIGVIS da også for det!! ..
    - Men jeg ville personligt blive ked af at få de penge hvis jeg havde mistet mit barn, så ville jeg hellere have at det var 75.000 kr han skulle betale i bøde til staten, eller hvordan skal jeg sige det, men JEG ville føle mit barns liv blev vurderet i de penge jeg fik i erstatning, kan du følge mig?! ..

ARGH hvor træls, kan slet ikk få mig formuleret lige nu, MEGA træls.. Kender I det?! smiley

• #6   3. dec 2009 Lille M : Nej hvor forfærdeligt at de deler det sådan op at den rige far er mere værd end den "tilstede" far!! .. Det er simpelthen SÅ grotesk at man kan dele menneskeliv op på den måde synes jeg! .. Det ligner sku ikke noget..
    - Også fordi børn er nok ligeglade med om det er den rige far eller den "tilstede" far der dør, de ved jo bare at det er deres FAR!! ..

• #7   3. dec 2009 trine.. har det præcis som dig.. rystede voldsomt på hovedet da jeg læste det på tekst tv.. det er fuldstændig ude i skoven...

• #8   3. dec 2009 Måske kan de penge trods alt give moren ro til at få den hjælp hun uden tvivl har brug for til at forsøge at komme sig over tabet. Det triste er desværre at hvis hun får hjælp fra kommunen så er det slut nu hvor hun har penge i hånden. Hvis hun da nogensinde får de penge. Man har jo nogen tvivl om at den vatpik overhovedet har penge til at betale erstatningen.

• #9   3. dec 2009 Lille M : Får man ikke sådan noget hjælp helt automatisk i sådanne situationer?!! .. Det troede jeg man gjorte..
    Men ja, det er SÅ latterligt man skal bøde for at man penge.. Ville da også være underligt for hende at skulle betale hjælpen med penge hun har fået af manden der slog hendes barn ihjel?!! ..

Eller er det bare mig der ville synes det var underligt, først dræber han mit barn, derefter betaler han min psykologhjælp!! Hmm..

• #10   3. dec 2009 Vil lige indskyde at han har fået 7 MÅNEDERS fængsel og den bøde... 7 måneder?????! Jeg var ved at falde bagover da jeg læste det. Havde han svindlet med skatten havde han fået flere år!

Det er så uretfærdig. Stakkels stakkels lukas!

• #11   3. dec 2009 Line : Hmm, i radioen sagde de at drengen hed Silas?! .. Men altså fik ikke med hvor langtid han fik fordi var igang med maden, og blev så forarget da jeg hørte det med de 75.000 kr, så fik slet ikke med hvor længe han enlig fik, hørte bare han fik fængsel, men det er da forfædeligt hvis han kun har fået 7 mdr!! smiley

• #12   4. dec 2009 det er os rigtigt, det er Silas ikke lukas....

Det står på ttv at han er fik 7 måneder! er meget forarget over det!

Kommentér på:
Kan blive SÅ gal!! ...

Annonce