{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Chips/dip HJLÆLP {{forumTopicSubject}}

Får virkelig ædeflip, og stopper ikke før posens indhold er tomt og det sammen med dippen.. når jeg er ude og handle skal jeg altid lige, hen og købe nogle chips osv.. men hvordan kan jeg dog undgå det med den søde tand.. kan ikke bare lade være med a købe det.. men måske noget sundt der kunne erstatte det usunde...
Kan bruge alle råd....

(det værst med chips, men hvis vi har chokolade eller andet slik i huset guffter jeg osse lige det i mig)

mvh HJ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chips/dip HJLÆLP
  • #2   4. dec 2009 Det kender jeg kun alt for godt smiley Men det Alt hvad der er "forbudt" usundt herhjemme hos mig. . Jeg tror simpelthen jeg gør det af ren kedsomhed jeg gør det ? For det er ligeså snart at Oliver sover og om aften når der er ro. . .

  • #3   4. dec 2009
    Tjae det er vel et spørgsmål om vaner .
    Hvis jeg handler selv ryger der hverken, chips cola eller lign i vognen.

    Men er det herhjemme, så for jeg det også ædt i en fart ;s
    Jeg køber andre ting jeg sys er mere lækkert og sundt.
    Gulerødder, vindruer, rejer, agurk, og så der nødder også en god snack .
    Min egen favorit "snack" er helt sikkert kinesiske pinjekerner, som jo iøvrigt er super gode for kroppen.


  • #4   4. dec 2009 Ja gulerødder og agurker med holidaydip det er bare noget der rykker :o)

  • #5   4. dec 2009 Ej go ide med gulerødder osv...
    men køber faktisk frugt, det meste når bare a blive for gammelt, hvor det usunde chips osv kan man lige lukke posen sammen og så kan den lige holde til næste gang (når bare sjællebdt a blive lukket og gemt væk, før det er spist)

    tja måske kedsom hed, for ja det er som regl når den lille sover og om aften humm


  • tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #6   4. dec 2009 Rosiner er et hit herhjemme, sammen med nødder og frugt. Og slik kommer aldrig på bordet i poser osv. Der kommer en smule ind i skåle, og når der ikke er mere, så er det bare ærgeligt. Herhjemme røg der nemlig også hurtigt nogle poser et eller andet ned hvis det kom med ind til sofaen.

  • #7   4. dec 2009 Kender det alt for godt. Har stort set aldrig lyst til guf når min datter får noget, men om dagen når hun er i børnehave, og om aftenen når hun sover spiser jeg som regel også et eller andet ..

    Der er mange sunde alternativer, men det smager altså ikke ligeså godt og så gider jeg ikke bruge tid på eksempelvis at skrælle gulerødder. Dovenskaben læææænge leve!


  • #8   4. dec 2009 ej nu har jeg lyst til chips :P!!! og dip.. nå det er godt vi ikke skal ud og handle i dag (:

    kan du ikke spise dig vildt mæt inden du handler? har du prøvet det ?

    er man sulten når man handler køber man en masse fordi man er sulten og UH det kunne man lige spise..... er man mæt, ja så handler man mere fornuftigt smiley det er rigtig nok , er jeg mæt aner jeg ikke hvad jeg skal komme i vognen til aftensmaden smiley


  • #9   4. dec 2009 helene : det er også et spørgsmål om at have alt frugten stående inde på bordet , sp du sidder og kigger på det ..

    Der ud over smager det faktisk hammer godt hvis du køber en græstyogurt med lav profedt ind hold , blander noget vanilie sukker i og så skære frugt ud i ringe eller både og dypper ned i .. det tager den søde træng smiley og smager vildt godt smiley


  • #10   4. dec 2009 neelas : det tror jeg vi alle godt kunne smiley haha

    spiser bare lige nogen pebernødder i stedet smiley


  • #11   5. dec 2009 tak for alle svarene de skønne kvinder... der er et par ting der skal afprøves...

    Og jeg må spise mig mega meget mæt inden jeg handler ind næste gang hehe. fedt råd i øvrigt..


  • #12   5. dec 2009 smiley ja gør det smiley det hørte jeg engang i fjernsynet smiley og det virker fint på mig smiley

Kommentér på:
Chips/dip HJLÆLP

Annonce