814 visninger
|
Oprettet:
Vil gerne dele min glæde :D {{forumTopicSubject}}
Var til min afsluttede prøve for grundforløbet til tandklinikassistent i dag og jeg fik sku 12!!!
Er så glad, så blev nædt til lige at dele min glæde med jer skønne mennesker, nu i også så tit deler glæde med mig, smiler
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 165 Svar: 567
Er simpelthen så glad.. Begyndte bare at stor tude, da jeg fik karakteren, hehe..
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 58 Svar: 228
og selvfølgelig skal det da fortælles til alle..
stort tillyke
tænkte på hvordan er det at gå på det grundforløb? for overvejer det nemlig selv . er det svært eller hvordan?
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 165 Svar: 567
Det kommer an på, hvor meget man vil det og hvilken skole man går på..
Altså vi har haft meget hjemmearbejde, som har gjort det lidt surt for nogle, men det har passet mig fint, da jeg brugte 1 time på at komme i skole.
Der er meget man skal lære og i starten tænker man: Det lære jeg aldrig det her, men det gør man..
Der er mange nye svære ting, men med tiden bliver det let, hvis bare man følger med, laver sine ting og tro på sig selv..
Hvilken skole vil du tage det på så?
For ved at i Herning, hvor man kan tage det, der vil mange klinikker ikke have de elever der har gået der, da den skole ikke kan tilbyde dem noget som helst.
På skt i århus, der har de en stor klinik, hvor man er en gang om ugen, hvor man laver fyldninger mm i fantomer(dukker). Og der er ALT som der er på en rigtig klinik og det er stillet op, som var det virkelighed.
Skt i århus og københavn er vist de bedste skoler mht klnikassistent..
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 58 Svar: 228
jamen jeg havde egentlig tænkt mig skolen i herning, men hvis du siger det er en skod skole så kunne det godt være man skulle overveje den i esbjerg. bor desværre for langt væk fra kbh og århus, lidt træls det altid er der de har de bedste skoler
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
Vil gerne dele min glæde :D