{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

nissen malte på besøg {{forumTopicSubject}}

ja i børnehaven hvor linea går har de 3 nisser som kommer og besøger børnene på hver stue, og hver dag tager de med et barn hjem og leger og laver narestreger!

Linea har bare glædet sig helt vildt til at det blev hendes tur til at skulle have malte med hjem..

så nu skal jeg jo hen og have gang i fantasien og finde ud af had malte skal drille med..

gode ideer modtages gerne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nissen malte på besøg
  • Mor til babyD
    Mor til babyD Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
    #1   14. dec 2009 Nogle af de børn jeg har i børnehaveklassen fortæller stadig om "den dag nissen var med hjemme".
    Det største de fortæller om er at nissen har farvet mælken grøn- blå og rød:-)
    Den har også viklet deres sko ind i toiletpapir,hældt kanel i sukkeret, eller hængt noget af deres legetøj op.
    Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om- og god fornøjelse med at have nissen på besøg smiley

• #2   14. dec 2009 ja det har jeg også læst nogle af de andre forældre har skrevet om at trylle mælken i en eller anden farve smiley og nøder i skoene, det er nogle gode ideer smiley og kunne være de skulle i brug, smiley

problemet er bare da vi kom hjem sagde jeg til hende at hun kunne spørge malte om han ville hjælpe hende med at åbne hendes kalender,

Nej mor det kan han jo ikke, og jeg spurgte hvorfor kan han ikke det, fordi det er en bamse, prøvede at fortælle hende at han er en nisse, men det vil hun ikke høre tale om han er en bamse smiley så jeg skal have hende overbevist om han er en drillenisse smiley

• #3   14. dec 2009 hvor gaml er den lille prinsesse ? smiley

• #4   14. dec 2009 hun bliver 3 år. her den 26. smiley

• #5   14. dec 2009 Kunne man ikke skrive et frækt (altså børne-frækt) brev fra drillenisserne, som fortæller Linea at de altså findes - og at hun skal finde på nogle drillerier og en opskrift på risengrød til når de kommer på besøg. Så har dig og Linea også lidt at lave til aftensmad den dag. Hun vil sikkert gerne hjælpe eller kigge på smiley

• #6   14. dec 2009 det er alle gode ideer smiley tror dog ikke det med at syg ærmer sammen bliver noget smiley selvom det kunne være meget sjovt,

hun har malte (nissen) med hjem fra børnehave idag, og det vidste jeg jo først da jeg hentede hende, han har haft gemt sig så hun rendte hele hytten rundt og kaldte på ham smiley og så troede hun alligevel på han kunne nogle ting selvom han bare var en bamse smiley

så har de leget lidt og hun har givet ham en tur på sin cykel,
    og da vi havde spist kom han lige en tur på nissehospitalet og blev syet, der var 6 huller i den så tænkte jeg lige ville sy den, og så er de kommet i seng og nu ligger de og leger i sengen kan jeg høre smiley

Kommentér på:
nissen malte på besøg

Annonce