501 visninger
|
Oprettet:
nissen malte på besøg {{forumTopicSubject}}
ja i børnehaven hvor linea går har de 3 nisser som kommer og besøger børnene på hver stue, og hver dag tager de med et barn hjem og leger og laver narestreger!
Linea har bare glædet sig helt vildt til at det blev hendes tur til at skulle have malte med hjem..
så nu skal jeg jo hen og have gang i fantasien og finde ud af had malte skal drille med..
gode ideer modtages gerne
okt 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 152
Det største de fortæller om er at nissen har farvet mælken grøn- blå og rød:-)
Den har også viklet deres sko ind i toiletpapir,hældt kanel i sukkeret, eller hængt noget af deres legetøj op.
Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om- og god fornøjelse med at have nissen på besøg
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
problemet er bare da vi kom hjem sagde jeg til hende at hun kunne spørge malte om han ville hjælpe hende med at åbne hendes kalender,
Nej mor det kan han jo ikke, og jeg spurgte hvorfor kan han ikke det, fordi det er en bamse, prøvede at fortælle hende at han er en nisse, men det vil hun ikke høre tale om han er en bamse
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
aug 2008
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 133
aug 2008
hun har malte (nissen) med hjem fra børnehave idag, og det vidste jeg jo først da jeg hentede hende, han har haft gemt sig så hun rendte hele hytten rundt og kaldte på ham
så har de leget lidt og hun har givet ham en tur på sin cykel,
og da vi havde spist kom han lige en tur på nissehospitalet og blev syet, der var 6 huller i den så tænkte jeg lige ville sy den, og så er de kommet i seng og nu ligger de og leger i sengen kan jeg høre
nissen malte på besøg