{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Ugerløse, Vestsjælland {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg i Vestsjællands gruppen, men jeg opretter alligevel i åbent forum.

Vi flytter til ugerløse, og det er jo en lidt større by, så jeg vil høre om der evt er nogen af jer som bor i byen?

Det er lidt fordi, at vores datter ikke lige sådan an komme i ønskebørnehaven, og derfor skulle hun gerne have nogle legekammerarter i byen. Hun er 4 år (næsten da)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ugerløse, Vestsjælland
  • #1   18. dec 2009 Dette har ikke rigtig noget med dit indlæg at gøre, men alligevel.. Ugerløse en lidt større by...hahaha.. Ej, jeg skal llige sige at jeg selv har boet i byen en del år, men da jeg flyttede hjemmefra, skulle jeg bare væk fra den spøgelsesby..-der sker jo ikke en dyt.. Ikke engang shelltanken er der mere.. Bageren er også væk...

    Nu mener du vel Ugerløse ved Tølløse og stenlille og ikke ugerløse ved kalundborg...


  • #2   18. dec 2009 Flopstar:
    Suk altså... ja det er lige nøjagtig den by jeg mener. Pt bor vi så langt ude på landet at vi har 8-9 km til vores børns institutioner, så derfra og så til at flytte ind til en by hvor det tager 5 min at gå afsted med børnene.... Ugerløse har såmænd ca. 110 småbørn - hvilket i min verden er en større by.
    Jeg kan sagtens klare lidt gas osv, men liv i byen.... kommer jo an på hvad man søger.


Kommentér på:
Ugerløse, Vestsjælland

Annonce