{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

så er han meldt {{forumTopicSubject}}

Som nogen af jer ved har jeg haft en voldig eks kæreste...
Jeg gik så fra ham den 11 sep. iår.. efter det har han forfuldt mig, svinet mig til via telefonen og når han skulle hente børnene.. han her endda spyttet mig i hovedet, taget fat i mig, sparket mig osv. Jeg har tit ringer og snakket med politiet.. men havde ingen beviser...

Men så i fredags da jeg skulle hente min datter som han har haft i julen (han ville ikke have hans søn) så viste jeg hvad der ville ske.. og havde aftalt med min far... han skulle holde et stykke der fra så han ik kunne ses... jeg har så to mobil telefoner den ene kun udelukket til michael, som kun er tændt i forbindelse med han har børnene. Min far fik så den ene mobil med så jeg kunne ringe den op og han kunne optage det hele..
Jeg kommer så hen til hans adresse sidder og venter lidt i bilen til kl. bliver 12. ringer så den anden mobil op og min far optager... michael truede med han ville nakke mig hvis jeg to børnene fra ham , han spyttede mig 3 gange ( det er vold som politiet siger) han tager fat i mig, tramper mig over føderne med hans træsko.. og overfalder mig da jeg er på vej ind i bilen ,fordi han ville have min mobiltelefon, da han var sikker på jeg optog.. jeg holdte bare fat i den telefon efter noget tid får jeg sparket ham væk og han tager mine bil nøgler.. jeg siger så han skal aflevere dem og han smider dem ind bag bilen..
min far kunne høre alt og ringede så til politiet med hans ejen mobil.. michael går så sin vej 2 min inden politiet kommer... vi forklarer så politiet det hele og de leder efter michael, men finder ham ikk...

Så var jeg inde på politistationen her idag og jeg har meldt ham for trudsler på livet... jeg havde gode beviser med mine optagelser.. så nu bliver han sigtet.. jeg har samtidligt søgt polititilholdt til ham også.. så nu er jeg spændt på hvordan det hele kommer til at gå.
Michela den store af mine børn grad inde i bilen.. (så synd for hende)
undskyld hvis det blev lidt langt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er han meldt
  • #1   28. dec 2009 Har fulgt med på sidelinjen....
    Hvor er jeg glad for at høre at du endelig fik beviser, så du kunne gøre noget ved sagen!!!!!
    Du er bare sej og den aller bedste mor, fordi du har meldt ham!!!!!!


  • #2   28. dec 2009 takker.. jeg havde valget med at finde mig i det resten af livet eller at tage ham og melde ham.. og det gjorde jeg så...

  • #4   28. dec 2009 hold op hvor er du sej - modig - stærk og klog...

    Jeg var ikke så stærk den gang, men havde nogle gode kollega'er der en en dag kom med 3 biler og trailer - og sagde nu flytter vi. Dem skylder jeg mit liv idag. Blev selv sparket, slået, voldtaget, kasted med, skubbed mm. Havde klippe kort til OUH og et hav af undskyldninger og sø forklaringer...

    Mange siger den dag i dag han skal meldes, for nogle år siden mødte jeg ham tilfældigt igen og der tog han også fat i armen - hvilket gjorde han fik en lige højre. Hurra for bokse træning....


  • #5   28. dec 2009 puha fik helt kuldegysninger af at læse det..

    men fuck et svin siger jeg bare..

    RIGTIG godt klaret du har fået nogle klare beviser mod ham!

    krydser fingre og håber det bedste for dig smiley


  • #6   28. dec 2009 Godt gået!! Håber svinet kommer til at bøde for det! Super god ide dig og din far havde med at optage ham din eks! Sådan nogle voldelige psykopater´skal straffes hårdt!

  • #7   28. dec 2009 Synes det er super fedt du har meldt ham, og jeg håber ikke han får noget med de børn at gøre!
    Ved godt børn har brug for begge forældre, men i dette tilfælde er de bedre tjent uden en far!!


  • #8   28. dec 2009 Kamilla & jeg vil ogs' have en lille. <
    Ja jeg ved godt han kan blive meget ubehagelig nu.. den har jeg tænkt meget over... men tager det med..

    Tenna A jeg vil gøre alt for at få forældremyndigheden over begge børn.. og tror mine chancer er lidt størrer nu end hvad de var før..

    Louise J jeg ved det ikk, men jeg skulle ik regen med der skete så meget her før nytår desværre så det bliver vel en gang i januar... håber da det kommer til at gå hurtigt.

    linda B tro mig jeg har også overvejet det meget.. men bliver nød til også fordi jeg ved jeg skal se ham resten af livet gider ik han skal være sådan over for mig resten af den tid vi skal ses pga børnene.


    Pernille S
    mange tak smiley ja det er ik en sjov historie

    Berit R jeg ved heller ikke lige hvordan det er, men jeg skal have ringet ind på stats amtet.. vi skulle jo i amtet her den 15 januar.. så der vil jeg sku også søge den fulde forældremyndighed.

    Malene, mor til Nicholas* ., simona-jessica-jesper * og
    Malene *Kristian 030509* .

    mange tak smiley dejlig med nogle klap på skulderen.











  • #10   28. dec 2009 Smilla's mor T dejligt nogen tænker på mig her inde smiley men det er nu dejligt nok at komme ud med det... tja.. tror nu også min far havde samme lyst som din far.. men det dur bare ikke.. men tro mig han havde lysten til det....

  • #11   28. dec 2009 Kan huske du engang skrev et indlæg herinde, hvor du spurgte til hvis man havde en voldelig kæreste hvor man kunne søge hjælp til bolig mm.. Da spurgte jeg om det var dig der blev banket, hvor en anden bruger herinde fra svarede at det ikke drejede sig om dig..

    Gik ind og kiggede på et billede af din daværende kæreste og min første tanke var: "Jo det er sku Christina der får tæsk- han ligner lige typen!

    Bare udfra et billede kunne jeg tydeligt se hvilken type han er..


  • #14   28. dec 2009 Malene *Kristian 030509* .
    ja det var mig , men man tier desværre stille med det i første omgang.. er jo ikke stolt over det.

    Louise J helt sikker der skal nok komme opdatereing.. også når jeg skal i amtet... men ved desværre ikk endnu hvor lang tid der kommer til at gå ang poliiet.

    Smilla's mor T jo har det okay.. har det så godt man nu kan.. det har taget hård på mig, og følte mig magtesløs i alt det her.. men nu kan jeg se lyset for enden af tunlen.. så det er dejligt... skal nok skrive når der kommer mere

    Maria :o) . mange tak... er også stolt over mig selv at jeg turede at melde ham, det burde alle de andre kvinder også gøre der står i samme problem



  • #15   28. dec 2009 Hold kæft du er sej Christina :o)

  • #16   28. dec 2009 Hvor er det bare godt gået Christina, stor ros til dig!
    Håber virkelig at det hele løser sig for dig, ingen fortjener at blive behandlet sådan.



  • #17   28. dec 2009 takker dejligt med noget opbakning smiley

  • #18   28. dec 2009 jeg er også bare vildt glad for at det er kommet så langt nu til jeg har noget på ham...

  • #19   28. dec 2009 ja jeg ville også ønske de kvinder der har det lige som mig har modet.

  • #21   29. dec 2009 Christina- Nej selvfølgelig er man ikke stolt af det, men det er jo ikke din skyld, og intet giver ham ret til at behandle dig sådan!

    Men fedt han nu er meldt, så han forhåbentlig får den straf han fortjener!


  • #22   29. dec 2009 louise mange tak smiley

    Malene *Kristian 030509* . men jeg må da inrømme du er rimlig god til at huske.. jeg skulle lige selv sætte hjerne i blød kunne nemlig ikk lige huske jeg havde lavet det indlæg til at starte med hahah smiley


  • #23   29. dec 2009 hehe, ja min hukommelse fejler ikke noget smiley det var kun da jeg havde ammehjerne - lol!

  • #24   29. dec 2009 hahhahah der kan man bare se smiley

Kommentér på:
så er han meldt

Annonce